De bende van SF! (en Melt)?

DeletedUser84257

Guest
Jammer om te zien dat degene die nog zo riepen dat ze niet aan het boosten waren en de almachtige lord-toms beschuldigde van boosten het nu zelf lijken te doen. Voor de rest zijn er aan Melt zijde schijnbaar heel veel PBG’s en NAP’s nodig om de start door te komen. Los van Melt, moet het TW team eens serieus deze wereld in de gaten gaan houden op boostst en dit gaan beoordelen.
 
Reactiescore
5.686
Mooi gezegd burger, je haalt me de woorden uit de mond, had het niet beter kunnen uitdrukken.
 
Reactiescore
5.686
Jammer om te zien dat degene die nog zo riepen dat ze niet aan het boosten waren en de almachtige lord-toms beschuldigde van boosten het nu zelf lijken te doen. Voor de rest zijn er aan Melt zijde schijnbaar heel veel PBG’s en NAP’s nodig om de start door te komen. Los van Melt, moet het TW team eens serieus deze wereld in de gaten gaan houden op boostst en dit gaan beoordelen.
0CBEF086-5225-423F-AFBA-2A2F542FB326.jpeg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
hierbij deel ik mee dat kakaka deze wereld alsnog gaat starten om de boosterkes een lesje te leren
 
Reactiescore
725
We like kakaka
 
Reactiescore
1.582
Kan niet dit
 
Reactiescore
5.686
Ik heb nog geen reactie vanuit @We Like Turtles. gezien. Willen jullie dit soms in de doofpot stoppen? Ik zou oppassen, want anders stuur ik mijn compagnon @Sevii op jullie af.
 
Reactiescore
903
Ervaring met?
 
Reactiescore
864
Reactiescore
2.386
Het is opvallend stil geworden bij kamp Melt na deze nieuwe info. Denk dat ze er ook de bui al voelen hangen :/
 
Reactiescore
38
Het is opvallend stil geworden bij kamp Melt na deze nieuwe info. Denk dat ze er ook de bui al voelen hangen :/

De samenwerking tussen SF! & We Like Turtles. is dan ook totaal geen aanname meer haha. Ze hebben een gezamenlijke massa op onze stam uitgevoerd waarbij mijn stamgenoot blijkbaar 0 troepen thuis had staan.. Vervolgens besluit hij wel barbarendorpen te edelen en deze uit te bouwen. Ik vraag hier om rapportjes en het enige wat ik te zien krijg is edelclears op dorpen die geheel leeg staan. Rapportjes waarbij We Like Turtles. troepen raakt blijven nog steeds achterwegen.

In verband met de liggingen van hun clusters heeft We Like Turtles. white shadow aangevallen en SF! ons (Neon Lights). Er is dan ook een grote kans dat The Peaky Blinders binnen nu en één of twee maanden Melt. zal joinen en een oostelijke phalanx zal vormen vs. Vanquisher. De jump van The Peaky Blinders naar barbarendorpen oost is dan ook totaal niet verdacht. Ik vraag mij dan toch af wat er dan met de overige leden van SF! gaat gebeuren.. maar je kan het al raden:

1649403459909.png

SF! heeft mij ook nooit benaderd om de stab van mijn stamgenoten op te lossen, wat in mijn optiek zeker wel zou mogen aangezien zij de hoofdreden zijn van het probleem. Ik snap dat ze ons aanvallen aangezien wij volgens mij de enige dreiging nog zijn in het gehele continent, met de rest hebben ze al samenwerkingen lopen waarschijnlijk. SF! valt mij nu dagelijks aan met edelclears omdat ze mij zo snel mogelijk willen wegwerken, maar volgens mij willen ze dit verhaal zo snel mogelijk in de doofpot stoppen.
 
Bovenaan