Conceived by Stabs

Reactiescore
448
Vraag me dan wel sterk af wie er MB's heeft binnen ICE. Want mij zijn ze onbekend
 
Reactiescore
5.686
Amai Mathieu spaar me
 
Reactiescore
448
Slechte communicatie in Ice???
Blijkbaar. Want wist niet dat er blijkbaar afgesproken was dat Unresolved op delete zou gaan. Wat ik hier immers ook nog niet bekrachtigd heb zien worden noch ontkend zien worden. Enkel en alleen dat er niet met MB's gespeeld mag worden en er gewezen werd op de nieuwe regels. Dat is naar mijn weten ook gewoon de policy binnen de stam.

En dan een gebrekkig zinnetje van Jordi, wat me nogal steekt en waarvan ik me afvraag hoe ik het moet opvatten of interpreteren.
Unresolved op delete had iig wel wat moeite bespaard mbt het aanvallen van hem.
 
Reactiescore
454
Blijkbaar. Want wist niet dat er blijkbaar afgesproken was dat Unresolved op delete zou gaan. Wat ik hier immers ook nog niet bekrachtigd heb zien worden noch ontkend zien worden. Enkel en alleen dat er niet met MB's gespeeld mag worden en er gewezen werd op de nieuwe regels. Dat is naar mijn weten ook gewoon de policy binnen de stam.

En dan een gebrekkig zinnetje van Jordi, wat me nogal steekt en waarvan ik me afvraag hoe ik het moet opvatten of interpreteren.
Unresolved op delete had iig wel wat moeite bespaard mbt het aanvallen van hem.


Dat er op de regels gewezen word klopt
maar Wat ik uit die pm haal is dat er achterweggetjes gezocht worden om toch te boosten/ mbs te gebruiken

Iets wat dus toch echt tegen de regels is
 
Reactiescore
448
Dat er op de regels gewezen word klopt
maar Wat ik uit die pm haal is dat er achterweggetjes gezocht worden om toch te boosten/ mbs te gebruiken

Iets wat dus toch echt tegen de regels is
Er staat letterlijk in de PM ''We gaan geen MB's in de stam Ice innemen''. Gevolgd door een gebrekkig zinnetje waar ik geen wijs uit kan maken.
 
Reactiescore
454
Er staat letterlijk in de PM ''We gaan geen MB's in de stam Ice innemen''. Gevolgd door een gebrekkig zinnetje waar ik geen wijs uit kan maken.

Geen mbs in de stam idd
Maar wel buiten de stam ice word toch letterlijk toegegeven
Denk dat je maar een keer een bril moet gaan aanschaffen
 
Reactiescore
448
Geen mbs in de stam idd
Maar wel buiten de stam ice word toch letterlijk toegegeven
Denk dat je maar een keer een bril moet gaan aanschaffen
Er wordt een plan geopperd waar later door Jordi (hoofdspeler) op terug gekomen wordt door te zeggen dat we binnen ICE geen MB's aannemen. Vrij gebrekkige communicatie inderdaad. Maar er wordt anderzijds ook geen aanstalten gemaakt voor opheldering.
 
Reactiescore
5.686
Klopt ook en imo had dat nooit voorgesteld mogen worden. Er is alleen verder nooit meer op ingegaan dus ook hier geen definitieve afspraak over voor zover ik het lees. Er is dus ook nooit gebruik van gemaakt uiteindelijk. Noch is er enig vorm van contact verder geweest met Unresolved. Laat ik trouwens voorop stellen dat ik dat niet zeg omdat ik tegen boosten ben, want dat ben ik niet. Ik zeg dat vanwege dat de pakkans te groot is geworden om te boosten, ofja de prijs van boosten is te groot geworden en daarom zal ik dit ook nooit doen.
 
Reactiescore
1.237
De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor, Kevin heeft een keer gelijk.
Zeg dat niet luidop, straks gaat hij zich nog slim voelen!

Hoe gaat het stoppen vriend?
 
Bovenaan