Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Kan Kaarsvet niet even tijdelijk in BARNIE? Even helpen om de stabber weg te werken
 
Reactiescore
1.581
Nu ben ik wel benieuwd naar de gruwelijke wijze waarop Barnie Boris onder druk gezet heeft :eek:

Ik heb de boel lekker opgenaaid zodat ik er zelf beter van werd. IQQEEZZ 2000
 
Reactiescore
1.581
Kan Kaarsvet niet even tijdelijk in BARNIE? Even helpen om de stabber weg te werken

Wij doen niet mee aan dit soort praktijken. De partijen zullen het onderling op moeten lossen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
als ik mijn dorp uitbouw naar adelshoef mag ik dan internen aub ik speel altijd eerlijk ik verdien dit
 
Reactiescore
4
Dag iedereen,

BG tussen onze stammen was voor mij al afgelopen een paar dagen terug nadat ik hulp vroeg & niet eens een reactie op kwam. Ik had ze eerder een mededeling moeten sturen om te zeggen dat hierbij onze BG beëindigd was, is iets waar ik niet aan gedacht had om dit al zwart op wit te zetten naar hun toe. Dat is zeker mijn fout geweest.

Ik heb Kaarsvet ook laten weten dat hij zeker een punt heeft, en ik er m'n les uit trek. Maar dat laat hij natuurlijk tactisch achterwege op dit forum.

Ik ben een terugkerende speler sinds meer dan 10j, en wist niet dat dit zo zwaar kon doorwegen. Dit is niet mijn manier van spelen / werken, en is zeker niet de bedoeling dat dit nog gebeurt.

Indien er nog vragen zijn, en je misschien mijn kant van het verhaal wil horen ipv meteen met stenen te gooien, kun je mij gerust pm'n.
 
Reactiescore
17
Dankjewel voor je reactie Boris. Ook ik wil transparant zijn in dit verhaal.

uw hulp vraag was in mijn ogen vrij onrealastisch en als jij hierdoor meent afspraken te doen breken. Is het fijn om te horen hoe je tot deze beslissing bent gekomen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Dag iedereen,

BG tussen onze stammen was voor mij al afgelopen een paar dagen terug nadat ik hulp vroeg & niet eens een reactie op kwam. Ik had ze eerder een mededeling moeten sturen om te zeggen dat hierbij onze BG beëindigd was, is iets waar ik niet aan gedacht had om dit al zwart op wit te zetten naar hun toe. Dat is zeker mijn fout geweest.

Ik heb Kaarsvet ook laten weten dat hij zeker een punt heeft, en ik er m'n les uit trek. Maar dat laat hij natuurlijk tactisch achterwege op dit forum.

Ik ben een terugkerende speler sinds meer dan 10j, en wist niet dat dit zo zwaar kon doorwegen. Dit is niet mijn manier van spelen / werken, en is zeker niet de bedoeling dat dit nog gebeurt.

Indien er nog vragen zijn, en je misschien mijn kant van het verhaal wil horen ipv meteen met stenen te gooien, kun je mij gerust pm'n.

Je zou eventueel een oplossing kunnen bieden
 
Reactiescore
4
Ik was van plan hem na de attack geen nieuwe aanvallen meer te sturen & nog 48u te wachten om mezelf te 'redeemen'.

Maar ik moet zeggen om zo onmiddellijk naar het forum te gaan lopen, en in het wilde weg te schieten zonder eerst met mij normaal te bespreken, zodat ik nu belaagd word in mededelingen etc. zonder eerst mijn kant van het verhaal te horen, of te wachten op een reactie van mij...

Sorry, maar dat vind ik ook maar een zwak middel om druk op mij te zetten.

Het was niet mijn bedoeling om een 'stabber' te zijn, ik wist niet eens dat dat een ding was. Hierbij tegen allen op dit prachtige forum, mijn excuses & dit gebeurt nooit meer.
 
Reactiescore
17
je speelt nu een moraal ridderkaart. Ik heb hier in ieder geval niet voor gekozen en overgeven doe ik ook niet op deze manier.

het is niet mijn bedoeling om je mentale problemen aan te doen en uw excuus word van mijn kant zeer gewaardeerd. Toont wel een vorm van Karakter
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als je bepaalde dingen wilt afschermen. Doe het dan goed
Misschien wou die wel doel lijken alsof hij een clear/snipe troops heeft maar blockte die de clear van Boris met 1200 katas en kata item!? Ik ruik tacktisch hoog spel.
 
Reactiescore
4
Heren... Relax.

Was een miscommunicatie van mij naar hen toe, nooit de intentie gehad om te 'stabben' (Ik wist niet eens wat dat was).

Hoop hierbij alles uitgeklaard te hebben, zodat iedereen weer normaal kan doen & plezier maken :+1:
 
Reactiescore
17
ik wil ook graag mijn post nuanceren,

er van uitgaande dat je niet bewust was van de 72 uurs regel en mensen fouten kunnen maken. Wil ik aangeven dat ik de excuses accepteer van Boris en dat ik niet wil dat dit verder gaat dan w85. In deze wereld zal ik je een vervelende speler vinden, maar dit mag geen verdere gevolgen voor jou hebben.

Dankjewel voor je excuus

Er mag een slotje op dit forum
 
Bovenaan