Startstrategie

Reactiescore
4
Met de rooftochten en het farmen die uitgeschakeld zijn. Wat is julie startstrategie?
Een Stal-rush zoals normaal lijkt me niet aangewezen. Focus op mijntjes?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Met de rooftochten en het farmen die uitgeschakeld zijn. Wat is julie startstrategie?
Een Stal-rush zoals normaal lijkt me niet aangewezen. Focus op mijntjes?

Ja focus op mijntjes is beste strategie by far. Zeker vanwege het feit dat er ook ridder is en dat op NH werelden altijd de grondstoffenproductie iets hoger ligt om NH te compenseren.
 
Reactiescore
903
Als je in het noorde ligt raad ik aan mijntjes naar 30 en daarna off starten doet het altijd goed daar.
Als je in het zuiden ligt dan is meteen troepen maken en op def focussen de way to go. :santa:
Je vergeet erbij te vermelden dat Katas beter werken dan rammen, maar voor de rest een prima tactiek
 
Reactiescore
5.686
Je vergeet erbij te vermelden dat Katas beter werken dan rammen, maar voor de rest een prima tactiek
Katas doen het alleen goed als je zuid start, dan zijn ze namelijk beter op boerderij.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik ga mijn vijanden geen tips geven immers wil ik winnen
 
Reactiescore
558
ik ga mijn vijanden geen tips geven immers wil ik winnen
dit is een gemiste kans rob,
je kan hen immers, door desinformatie aan te reiken, op een dwaalspoor zetten en hen een suboptimale startstrategie laten volgen.
 
Reactiescore
1.584
Met de rooftochten en het farmen die uitgeschakeld zijn. Wat is julie startstrategie?
Een Stal-rush zoals normaal lijkt me niet aangewezen. Focus op mijntjes?


Hoezo kan je niet farmen dan? dat werkt hier in zuid wel gewoon hoor!

1646246730743.png
 
Reactiescore
358
Voor de personen die gemist hebben wat er op .net w125 gebeurd is kan dit eventueel een tip zijn voor deze wereld, hoewel de premium beurs hier wel aan staat, kan je start toch sneller zijn:

De huidige quest lijn geeft je het oorlogsinspanning item, wat je gedurende 48 uur +30% gs productie oplevert. Je kan dit rushen: ga zo snel mogelijk voor markt level 5 en activeer het item. Herstart dan je account. Je zal het effect nog altijd hebben, en kan je start nu normaal maken. Eens je later opnieuw level 5 markt krijgt, krijg je opnieuw dit item.

Irrelevant in farm/rooftocht werelden, maar dit kan toch iemand helpen. Het heeft wat ophef op .net veroorzaakt en het lijkt er op dat dit uiteindelijk uit het spel zal verdwijnen na een update, maar zover ik weet is deze update nog niet geweest. Het kan je maar helpen.
 
Reactiescore
1.140
pff als ze er in .net nou stil over waren gebleven dan hadden wij onze strat nog gehad straks :(
Waar wordt die discussie gevoerd op .net btw want opzich vind ik dat er een goed punt te maken is om dit er in te laten.
Je moet hiervoor namelijk een herstart maken wat automatisch als gevolg heeft dat je niet als premade kunt starten (tenzij je echt enorm veel geluk hebt en toevallig allemaal naast elkaar ligt na de herstart)
Persoonlijk vind ik dat wel een fair trade off een klein voordeeltje tegen over de spelers die als pre van start gaan.
Daarnaast start je ook automatisch later en heb je dus niet de mogelijkheid om de beurs leeg te kopen meteen op minuut 1 wat zelfs nog een groter voordeel is dus als ze echt tegen oneerlijke voordelen zijn moet die beurs ook leeg zijn aan de start.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.584
Nice try ;) 10 speer en zwaard is max 400 buit. Dus dit is obviously gefotoshopped vanuit een andere wereld.

Is wel deze wereld hoor, check de coors maar na ^^ met deze premium functie hebben je speer en zwaardvechters extra grote knapzakken mee. Ideale nieuwe tool van inno!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik zit reeds top 1000

ik geef mijn geheimen niet prijs
 
Bovenaan