Golden Awards

Reactiescore
1.918
Om regelmatig eens goed uit te schelden natuurlijk
 
Reactiescore
1.363
Ach, waar ik allemaal voor gewaarschuwd ben.. Zeg je u tegen.
 
Reactiescore
30
Beste speler: @Dabbeljoe is toch wel heerlijke doorzetter.

Beste stam: OF. Echt respect voor het volhouden bij deze deftige strijd. Heb van jullie weinig verwacht maar jullie lieten wel zien dat het geen makkelijk strijd wordt.

De beste stam speler: Giel van Magnificus. Zonder jou was de overzicht allang kwijt.

Het grootste ego: ikke natuurlijk. Leef liever een jaar als een tijger als 30 jaar als schildpad.

Beste leider: team Magnificus

Meest onderschatte stam: OF. Zoals ik al eerder zeide heb ik niet een deftige strijd verwacht. Leuke verbazing!

Meest overschatte stam: FvD. Allemaal grote namen, die voor het meest toch alleen maar deff bunker kunnen spelen. Bij mini massa wordt er gelijk voor floaters gevraagd.

Meest overschatte speler: pony. Ze spelen hier niet maar ik neem altijd een mogelijkheid om noobs te pesten.

Meest onderschatte speler: teamplakband tvt ftw!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: que van blood. W77 was zeer aangenaam ❤

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: GM. Bah wat een ego!

Mooiste spelers naam: TestenVoorToegang.

Mooiste stam naam: Stab!

Het tofste topic: alles waar ram en aces niet te vinden zijn.

Het domste topic: alles waar ram en aces te vinden zijn

Favoriete forum poster: Burger

Minst favoriete forum poster: GM. Wat mij betreft gooien jullie jullie acc op delete. Alvast vriendelijk bedankt!

Dikste wannabe op het forum: ook weer GM

Dikste wannabe in het spel: dom perignon. Altijd iets te zeggen

Mooiste profiel foto van spelers: dedicated survivor

Mooiste profiel foto van stammen: OF

Mooiste actie van de wereld: die CFs van OF op dabbel net voor rust waren heerlijk :D

Meest belovende speler voor de toekomst: cdl. Moest nog flink geleerd worden maar de inzet is er zeker wel

Meest belovende stam voor de toekomst: denk dat FvD nog wel een belangrijke rol gaat spelen op w83. Als ze tenminste achterkomen dat het bolwerk wereld is.

Grootste blunder: mr telefoongids die even de nummers van stammies doorstuurt

Voor wie heb je nu echt respect: me moekes
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Meest overschatte stam: FvD. Allemaal grote namen, die voor het meest toch alleen maar deff bunker kunnen spelen. Bij mini massa wordt er gelijk voor floaters gevraagd.

Er heeft geen floater of VV gister gezeten op IJKYO? Maar toch wel leuk dat je probeert goedkoop te scoren met desinformatie.
 
Bovenaan