Top/flopstammen

Reactiescore
1.363
Jiri verdiende het, hij begon tevens zelf slap te lullen. Respect en excuses verdient hij dus niet.
Dan krijg jij nog een leuk staartje van ;)
Jij praat gewoon niet zo tegen maatjes van mij.
Dan krijg je met mij te maken.
 
Reactiescore
111
Was net de veren in me reet aan het steke, met de complimenten en standbeelden maar zie dat mn winstmoment is gekaapt
Nog meer chilli op het forum, heerlijk.
 
Reactiescore
10
Niets om trots op te zijn. maar het is even laf als fvd en of die lekker vv ging draaien bij xmas om vervolgens een account te invite om vol te stacken.
De vv die we gehad hebben van OF was alleen maar als we die ook echt nodig hadden ivm met activiteit. De meeste accounts binnen xmas werden elk door 1 persoon bemand en niet door een team. Ook hadden we geen floaters of standard vv'ers zoals de meeste accounts hebben, dus als er vv werd gedraaid, dan was het omdat de speler zelf echt niet kon vanwege IRL.

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid brengt in de zaken waarom er vv werd gedraaid vanuit OF.
Daarnaast, vinden jullie het laf om de grootste speler van een stam uit te nodigen, maar was dat met Antiek en Dragon anders dan?
 
Reactiescore
143
De vv die we gehad hebben van OF was alleen maar als we die ook echt nodig hadden ivm met activiteit. De meeste accounts binnen xmas werden elk door 1 persoon bemand en niet door een team. Ook hadden we geen floaters of standard vv'ers zoals de meeste accounts hebben, dus als er vv werd gedraaid, dan was het omdat de speler zelf echt niet kon vanwege IRL.

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid brengt in de zaken waarom er vv werd gedraaid vanuit OF.
Daarnaast, vinden jullie het laf om de grootste speler van een stam uit te nodigen, maar was dat met Antiek en Dragon anders dan?

sirtoby komt even langs om de appeltjes met de peertjes te vergelijken.

eerst over de vv; het gaat erom dat OF zelf zei geen banden met jullie te hebben naast het geven van wat tips en de leiding heeft zelf gezegd dat ze er niet achter stonden om vv’s/ te floaten op andere stammen, omdat dat ook gewoon triest is. Zeker als het een directe vijand is van een concurrent

Daarnaast lag x-mas al dagen lang onder aanval en is onze directe vijand, dan op de dag dat op meerdere plaatsen de stacks breken zien wij al de eerste ondersteuningen vanuit Dorp en Dom lopen op de dorpen die we al binnen hadden. Ondersteuningen vanaf de andere kant van de wereld, ook op Radical maar die was naar eigen zeggen van OF aan het runnen dus waarschijnlijk niet meer nuttig genoeg om ook in het stammeke te plaatsen. Dan maar alleen voor Primus gaan en die vervolgens de ene na de andere cf te laten zetten op de dorpen van Radical. Ook niet eens een eerlijke strijd aan gaan voor de dorpen, nee gewoon alles recappen met inside info:rolleyes2:
 
Reactiescore
490
eerst over de vv; het gaat erom dat OF zelf zei geen banden met jullie te hebben naast het geven van wat tips en de leiding heeft zelf gezegd dat ze er niet achter stonden om vv’s/ te floaten op andere stammen, omdat dat ook gewoon triest is. Zeker als het een directe vijand is van een concurrent

laat fvd alsjeblieft buiten dit hele verhaal?
 
Reactiescore
490
Reactiescore
383
Voor de neutrale lezer, zijn die belachelijke recruits al gekickt?
 
Reactiescore
490
Bovenaan