Top/flopstammen

Reactiescore
1.476
Blood flop, wat een smerige manier om Fvd tegen te werken. Recruits in andermans rim zijn echt not done en bewijst maar dat het gwn een stel noobs zijn.
Geen zorgen, je hebt wel 4 dagen voordat onze diplomat volgestacked staat.
 
Reactiescore
1.363
Actie reactie :D
 
Reactiescore
1.363
Nope, zij gooien meteen incs, krijgen ze niet easymodus ist weer janken :(
Maarja, gewoon van mijn maatje afblijven en had ze gewoon aangenomen ipv meteen afkappen en incs sturen, omdat ze niet kennen communiceren toch :O (mijn mening)
 
Reactiescore
470
Niets om trots op te zijn. maar het is even laf als fvd en of die lekker vv ging draaien bij xmas om vervolgens een account te invite om vol te stacken.
 
Reactiescore
961
Moet je weer jankend wegrennen en gerekt worden zoals op w73..? o oepsie..
Haha ben nooit gerekt lieve schat

Niets om trots op te zijn. maar het is even laf als fvd en of die lekker vv ging draaien bij xmas om vervolgens een account te invite om vol te stacken.
Ik weet niet waar jij het over hebt? Wij hebben niks met OF praktijken te maken en willen ons daarvan gescheiden houden. Doe je oogkleppen af en bekijk de situatie gewoon zoals deze is. Geen randzaken erbij halen aub.
 
Reactiescore
1.363
Haha ben nooit gerekt lieve schat


Ik weet niet waar jij het over hebt? Wij hebben niks met OF praktijken te maken en willen ons daarvan gescheiden houden. Doe je oogkleppen af en bekijk de situatie gewoon zoals deze is. Geen randzaken erbij halen aub.


En waarom in 1x een grote bek joh noob, leer je plaats.
Had gewoon niet in 1x incs gepleurd en geen grote bek gehad naar mn schatje jiri, was er niks aant handje geweest :)
Aangezien jij niet eens een grote bek mag hebben naar hun imo..
Wat je gewoon krijgt is een actie/reactie. Niets meer en niets minder, kan (...) overkomen, maar andersom voelt t ook (...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
961
Jawell, ik heb je de moeder geblitzt xo

En waarom in 1x een grote bek joh noob, leer je plaats.
Had gewoon niet in 1x incs gepleurd en geen grote bek gehad naar mn schatje jiri, was er niks aant handje geweest :)
Aangezien jij niet eens een grote bek mag hebben naar hun imo..
Wat je gewoon krijgt is een actie/reactie. Niets meer en niets minder, kan (...) overkomen, maar andersom voelt t ook (...)
Lul nou niet zo slap.
 
Reactiescore
134
Snap echt niet wat jullie hier zo erg aan vinden. Nu zijn er toch meer dorpen die je kan edelen van die noobs van blood?
 
Reactiescore
1.363
Lul nou niet zo slap.
Moet jij zeggen met je ''debiel'' xD.
Heb die ss's gezien hoe jij tegen Jiri praat hoor.
Wat meer respect + excuses voor die woorden mag wel op zn plaats zijn knul.
Weet dat je graag de wannabepopijopie uithangt, maar t lijk me meer op een gradatie janknoob 1e klas.
 
Reactiescore
961
Moet jij zeggen met je ''debiel'' xD.
Heb die ss's gezien hoe jij tegen Jiri praat hoor.
Wat meer respect + excuses voor die woorden mag wel op zn plaats zijn knul.
Weet dat je graag de wannabepopijopie uithangt, maar t lijk me meer op een gradatie janknoob 1e klas.
Jiri verdiende het, hij begon tevens zelf slap te lullen. Respect en excuses verdient hij dus niet.
 
Reactiescore
490
Fan fucking tastische recruit door blood! Kunnen wij ons ook nog ergens aanmelden?
 
Bovenaan