Stoppen met het toelaten van teams

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.138
Je kan dat inbreken wel weer terug halen maar zoals ik zei wordt je hier gestraft voor het inbreken, ook al is dat bij de tweede kamer wordt je gestraft voor het inbreken. Dat is het strafbare feit.
Nee juist niet dat hele inbreken doet er niet toe het gaat er om dat een huis meerdere eigenaren kan hebben.
Om het voor jouw duidelijk te maken stel er had gestaan je mag niet kijken naar een huis van een andere eigenaar dan wil dat niet zeggen dat elk huis maar 1 eigenaar heeft.

Maar om al je twijfel weg te nemen hier de officiële regel uit het engels mocht het een onduidelijke vertaling zijn geweest waardoor je in de war was.

It is not allowed to gain or try to gain unauthorized access to another user's account. Even the attempt is punishable.
Happy? :redface:


Als je niet wil toegeven dat het toestaan van teams een oneerlijke situatie creëert in het spel, dan ben je echt blind.
net zoals het hebben van meer tijd meer geld meer ervaring meer connecties meer skills stabieler internet meer geluk ect.
Niemand zegt dat het gelijk is maar wel dat iedereen de optie heeft om met een team te spelen zo werkt dit spel nou eenmaal dat jij er voor kiest dit niet te doen is prima maar dat is niet ons probleem.

En zoals al gezegd Grepolis is de solo speel variant van tribalwars door de zelfde makers en volgens mij is tribalwars 2 ook zonder co's dus leef je uit zou ik zeggen.
 

DeletedUser69389

Guest
Word je niet moe van jezelf? De quote die je steeds aanhaalt wordt mee bedoeld dat als je op account A speelt niet gelijk op account B mag loggen vanwege dubbelaccount gebruik...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
hey ik zoek nog 3 extra spelers voor w84
 
Reactiescore
14
Word je niet moe van jezelf? De quote die je steeds aanhaalt wordt mee bedoeld dat als je op account A speelt niet gelijk op account B mag loggen vanwege dubbelaccount gebruik...
Ik wordt er niet moe van om dit spel weer wat eerlijker proberen te maken voor spelers die solo spelen. Nog steeds heb ik geen goed argument gehoord van iemand die speelt, of van het TW team waarbij ik denk, oke je hebt gelijk. Ik krijg alleen maar onzin smoesjes naar mij toe gestuurd.

En heel leuk voor je dat het er in het Engels wel goed staat. Maar dat is dus niet de Nederlandse versie. En de Engelse versie klopt hier gewoon want er staat unauthorized, wat ik bij de Nederlandse versie nergens vind.

Dat jullie het goed vinden om in een team te spelen omdat jijzelf anders te weinig tijd hebt ervoor neemt niet weg dat iedereen dit kan. Dat jullie hier zitten van, oh maar ik speel toch samen met een team dus jouwn mening of argumenten boeien mij niet. Zolang ik gewoon in mijn team mag blijven spelen.

Het feit dat er dus ook werd gezegd dat de 'meerderheid' hier tegen was terwijl het maar 28 stemmen waren, zegt tegen mij dat het spel inderdaad zo corrupt als wat is. Er is geen mededeling gestuurd naar de spelers om dit topic bekend te maken. Niet zoals de stab pm van laatst.

Blijf lekker in teams spelen zou ik zeggen. Maar als je de wereld overwint, is als je het mij vraagt geen echte overwinning.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
28 stemmen is eigenlijk redelijk veel. Maar ik vind wel dat je best solo kan blijven spelen, aangezien het altijd ik ik ik is en je niet openstaat voor andere hun mening. Die dan nog eens net zoals jij wil solo spelen... Je moet het natuurlijk ook willen inzien.
 
Reactiescore
1.138
Blijf lekker in teams spelen zou ik zeggen. Maar als je de wereld overwint, is als je het mij vraagt geen echte overwinning.
Oh no!
anyway

En heel leuk voor je dat het er in het Engels wel goed staat. Maar dat is dus niet de Nederlandse versie. En de Engelse versie klopt hier gewoon want er staat unauthorized, wat ik bij de Nederlandse versie nergens vind.
Je beseft je wel dat dit dus betekend dat het enige waar je misschien gelijk in hebt dat de regels duidelijker beschreven moeten worden en niet dat met meerdere op 1 account spelen tegen de regels is?
 
Reactiescore
14
Oh no!
anyway


Je beseft je wel dat dit dus betekend dat het enige waar je misschien gelijk in hebt dat de regels duidelijker beschreven moeten worden en niet dat met meerdere op 1 account spelen tegen de regels is?

Ja maar dat is dan toch het punt? In de regels staat dat het niet mag, het gebeurt en er wordt niks aan gedaan. Als ik dit vervolgens op breng komen weet ik veel hoeveel smoesjes om het goed te praten dat eigenlijk de regels worden overtreden. En weer dat likeje aan het tw team geven, weer dat konten likken waar ik het over had.

Blijkbaar is het normaal om oneerlijk een spel te spelen en de regels te negeren als dat in het voordeel uitkomt. Jullie geven nu dus min of meer toe dat wat teams doen niet mag volgens de regels. De regels worden hier niet op aangepast, en als ze nu wel worden aangepast zou dat betekenen dat het tw team er alles aan zou doen om de teams en hunzelf hun zin te geven.

Ook heb ik nog steeds geen goed argument gehoord van jou @DenDuvel waarom teams eerlijk zouden zijn en toegestaan zouden worden en waarom geen ondersteuning meer naar bondgenoten kunnen sturen eerlijk is. Zoals je zelf zei dat jij en je vriend samenspelen omdat dit nog het enige is waar jullie contact over hebben, maar dit ook op 2 accounts kan.

Maar sluit dit topic maar gewoon, want ik ben de enige solo speler die hier probeert zich zelf te verdedigen tegen een team van teams. Dus zelf op het forum ben ik kansloos ook al zeggen jullie nu zelf dat het niet goed in de regels staat.

En laten we het dan niet hebben over wanneer een andere regel wordt verbroken. Dan zijn de poppen aan het dansen en krijg je een ban of een waarschuwing.
 
Reactiescore
2.444
Ja maar dat is dan toch het punt? In de regels staat dat het niet mag, het gebeurt en er wordt niks aan gedaan. Als ik dit vervolgens op breng komen weet ik veel hoeveel smoesjes om het goed te praten dat eigenlijk de regels worden overtreden. En weer dat likeje aan het tw team geven, weer dat konten likken waar ik het over had.

Blijkbaar is het normaal om oneerlijk een spel te spelen en de regels te negeren als dat in het voordeel uitkomt. Jullie geven nu dus min of meer toe dat wat teams doen niet mag volgens de regels. De regels worden hier niet op aangepast, en als ze nu wel worden aangepast zou dat betekenen dat het tw team er alles aan zou doen om de teams en hunzelf hun zin te geven.

Ook heb ik nog steeds geen goed argument gehoord van jou @DenDuvel waarom teams eerlijk zouden zijn en toegestaan zouden worden en waarom geen ondersteuning meer naar bondgenoten kunnen sturen eerlijk is. Zoals je zelf zei dat jij en je vriend samenspelen omdat dit nog het enige is waar jullie contact over hebben, maar dit ook op 2 accounts kan.

Maar sluit dit topic maar gewoon, want ik ben de enige solo speler die hier probeert zich zelf te verdedigen tegen een team van teams. Dus zelf op het forum ben ik kansloos ook al zeggen jullie nu zelf dat het niet goed in de regels staat.

En laten we het dan niet hebben over wanneer een andere regel wordt verbroken. Dan zijn de poppen aan het dansen en krijg je een ban of een waarschuwing.

Het mag volgens Innogames de makers van de regels en bedenker van het spel op letterlijke elke Tribalwars server. Jij interpreteert de regels simpelweg zodat het binnen jou visie past en zet dan elk argument dat je tegenzit weg als onzin, klasse.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik ken solo spelers die actiever zijn dan mijn standaard team hoor. Bijvoorbeeld @Clickb*it (tot incs dan.) en @Heres20BucksKillMe. Die beide ook gewoon werelden winnen..

Je geeft aan geen “vrienden” te hebben die tw spelen, die heb ik ook niet. Iedereen waar ik mee speel heb ik hier leren kennen, sommige zijn inmiddels wel irl vrienden van me en heb ik ontmoet. Je moet open staan voor dat soort dingen, dat jij dat niet wil betekent niet dat dat oneerlijk is voor de hele community, en dat baseren op een regel die je zo interpeteerd dat het naar je zin staat is al helemaal raar.
 
Reactiescore
14
Het mag volgens Innogames de makers van de regels en bedenker van het spel op letterlijke elke Tribalwars server. Jij interpreteert de regels simpelweg zodat het binnen jou visie past en zet dan elk argument dat je tegenzit weg als onzin, klasse.
Dan volgt TW toch zelf zijn eigen regels niet? Dan maken hun toch die fout om het er niet goed in te zetten? Wat mijn punt dus gewoon en argument maakt.

En dat ik het zo interpreteert geldt het zelfde voor te teams.

En lees ff alle argumenten alsjeblieft, dat het spel zo 'geëvolueerd is' is pure onzin, teams toe laten op TW heeft daar niks mee te maken. De ridder die is toegevoegd of de kerk en andere spel toepassingen wel.
Dan dat hij dat met een vriend heeft afgesproken is ook geen argument om teams toe te laten.

Geef mij eens een goed argument waarom teams zouden zijn toegestaan, behalve dat innogames of TW zelf dit toelaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
Ik ken solo spelers die actiever zijn dan mijn standaard team hoor. Bijvoorbeeld @Clickb*it (tot incs dan.) en @Heres20BucksKillMe. Die beide ook gewoon werelden winnen..

Je geeft aan geen “vrienden” te hebben die tw spelen, die heb ik ook niet. Iedereen waar ik mee speel heb ik hier leren kennen, sommige zijn inmiddels wel irl vrienden van me en heb ik ontmoet. Je moet open staan voor dat soort dingen, dat jij dat niet wil betekent niet dat dat oneerlijk is voor de hele community, en dat baseren op een regel die je zo interpeteerd dat het naar je zin staat is al helemaal raar.
Als ik een regel overtreed wordt ik toch ook gewoon gestraft? Ongeacht of het niet duidelijk in de regels staat. Er staat toch duidelijk in de regels dat je niet mag inloggen op het account van een andere gebruiker. Dat teams dan zelf gaan zeggen, ja maar WIJ zijn de GEBRUIKERS dan houdt je je toch niet aan de regels?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Je kiest er voor om solo te spelen of om met andere te spelen toch? Wat beperkt jou om niet met co's te spelen? Ik speel met co spelers omdat dat het juist voor mij leuk maakt, ik hoef niet 24/7 op te letten en heb meer sociaal contact in het spel. Juist solo spelen zou het voor mij niet leuk maken. Daar komt bij dat als je solo speelt en werkt je in het nadeel bent tov iemand die thuis in de bijstand zit. Zou dit ook verboden moeten worden dan? Het is nou eenmaal een spel wat 24/7 door gaat en dan ga je soms achter het net vissen, tenzij je een hechte groep spelers/stamgenoten om je heen hebt.

Dan volgt TW toch zelf zijn eigen regels niet? Dan maken hun toch die fout om het er niet goed in te zetten? Wat mijn punt dus gewoon en argument maakt.

En dat ik het zo interpreteert geldt het zelfde voor te teams.

En lees ff alle argumenten alsjeblieft, dat het spel zo 'geëvolueerd is' is pure onzin, teams toe laten op TW heeft daar niks mee te maken. De ridder die is toegevoegd of de kerk en andere spel toepassingen wel.
Dan dat hij dat met een vriend heeft afgesproken is ook geen argument om teams toe te laten.

Dus voordat jullie weer gaan gangbangen, geef mij eens een goed argument waarom teams zouden zijn toegestaan, behalve dat innogames of TW zelf dit toelaat.

Er zijn al genoeg argumenten gegeven. De meest voorkomende reden citeer ik. Je kunt gewoon teruglezen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dus voordat jullie weer gaan gangbangen, geef mij eens een goed argument waarom teams zouden zijn toegestaan, behalve dat innogames of TW zelf dit toelaat.
Dat argument is toch de enIge die er toe doet? Maar buiten dat vind de meerderheid daar gewoon het plezier van het spel in zitten, maakt het het spel dragelijk en daarom leuker..
 
Reactiescore
14
Er zijn al genoeg argumenten gegeven. De meest voorkomende reden citeer ik. Je kunt gewoon teruglezen.
Ik kies ervoor om dit spel te spelen, ik kies er niet zelf voor om dit alleen te doen.

De rest kiest ervoor om dit samen te doen, maar niet iedereen heeft die optie om dit te doen. Dus om die groep lekker buiten te sluiten min of meer, vind ik niet eerlijk, en ik vind dat elke speler gewoon kans moet kunnen maken om nummer 1 te worden. Nu zullen er inderdaad vast andere solo spelers die veel beter dan mij zijn. Dat vind ik ook niet erg, maar als ik elke keer moet verliezen van een team, lijkt mij dat dit spel gewoon niet meer eerlijk is. Wat ik ook al zei, wat ik nog niemand hier heeft toe horen geven.
 
Reactiescore
14
Dat argument is toch de enIge die er toe doet? Maar buiten dat vind de meerderheid daar gewoon het plezier van het spel in zitten, maakt het het spel dragelijk en daarom leuker..
Juist niet, want de regels zeggen dus dat het niet mag. Omdat ze het er fout in hebben staan, die fout is niet mijn schuld maar van TW zelf, leef dat dan ook na en pas het aan zou ik zeggen.

Maar dat gebeurt niet, er worden andere redenen verzonnen waarom het wel zou mogen. Of leef de regels na, of pas het aan, maar ga niet met smoesjes komen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Juist niet, want de regels zeggen dus dat het niet mag. Omdat ze het er fout in hebben staan, die fout is niet mijn schuld maar van TW zelf, leef dat dan ook na en pas het aan zou ik zeggen.

Of het staat er gewoon goed in, jij bent te koppig om het te willen begrijpen en de rest van de community snapt het wel ;P
 
Reactiescore
14
Of het staat er gewoon goed in, jij bent te koppig om het te willen begrijpen en de rest van de community snapt het wel ;P
Bedoel je met de rest van de community de teams of alle solo spelers?

Ik had ook al voorgesteld om het voor een vote uit te brengen. Ik heb hier geen van de TW leiding antwoord op zien geven. En als je het dan voor een vote uitbrengt stuur dan ook de pm alle werelden in dat iedereen ziet dat de vote er is.

Ik denk dat wij allemaal wel weten als alle leden van TW op die vote gaan stemmen, dat de teams niet gaan winnen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bedoel je met de rest van de community de teams of alle solo spelers?

Ik had ook al voorgesteld om het voor een vote uit te brengen. Ik heb hier geen van de TW leiding antwoord op zien geven. En als je het dan voor een vote uitbrengt stuur dan ook de pm alle werelden in dat iedereen ziet dat de vote er is.

Ik denk dat wij allemaal wel weten als alle leden van TW op die vote gaan stemmen, dat de teams niet gaan winnen.
Misschien moet je in het voetbal een vote sturen naar elke voetballer in nederland/belgie om ongelimiteerd te wisselen want dat vinden alle spelers leuk, kan er meer gespeeld worden dus die zal er wel door komen.

Get my point?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan