Stab Damage?

Reactiescore
2.444
@DenDuvel, sorry, maar ik wist niet wat ik zag toen ik je reacties las.. Dit slaat echt nergens op. Heel de wereld hier keert zich tegen Damage, en dit niet omdat ze de grootste zijn of de dorpen in de grote belegering te pakken hebben. Wat raar toch dat zomaar een volledige wereld zich keert tegen een stam terwijl de andere stammen niet eens in contact staan toch? Als dit argument al niet doorslaggevend is weet ik het ook niet meer. Dit spel is net zoals het voetbal aan het worden, diegene die er het meeste geld in pompt krijgt alles wat hij wil, zonder rekening te houden met anderen en/of fair play. Ik begin meer en meer een hekel te krijgen aan dit gedoe, lijkt net de belgische politiek. Volgende wereld zal ik overslaan, en erna hoop ik dat er een onpartijdige moderator te pas zal staan. Als er niets veranderd, stel ik een algemene boycot voor. Ik ben niet de enige die er zo over denkt, geloof me maar.

De hele wereld keert zich tegen jullie doordat je (zo te lezen) een vieze actie zijn begaan, daar hoef je geen moderator de schuld van te geven hoor. Dat dit soort acties niet goedgekeurd worden en besproken worden op het AF is al sinds het prille begin van Tribalwars zo. Ik zou zelfs zeggen dat het de afgelopen tijd een stuk minder gebeurde dan vroeger gewoon was. Als je op dermate manier dorpen wilt pakken dan behoor je wat mij betreft ook op de blaren te zitten en kun je altijd verwachten dat je dit soort gezeik over je heen krijgt + eventueel vergeldingsacties.

Dat het spel tot een bepaalde hoogte pay2win is zal je met vrijwel niemand een discussie over hebben hier, maar ook dit is al vijf of zes jaar (ergens W38?) het geval en uit eigen ervaring weet ik dat erover zeiken niks oplevert.
 
Reactiescore
33
@DenDuvel, sorry, maar ik wist niet wat ik zag toen ik je reacties las.. Dit slaat echt nergens op. Heel de wereld hier keert zich tegen Damage, en dit niet omdat ze de grootste zijn of de dorpen in de grote belegering te pakken hebben. Wat raar toch dat zomaar een volledige wereld zich keert tegen een stam terwijl de andere stammen niet eens in contact staan toch? Als dit argument al niet doorslaggevend is weet ik het ook niet meer. Dit spel is net zoals het voetbal aan het worden, diegene die er het meeste geld in pompt krijgt alles wat hij wil, zonder rekening te houden met anderen en/of fair play. Ik begin meer en meer een hekel te krijgen aan dit gedoe, lijkt net de belgische politiek. Volgende wereld zal ik overslaan, en erna hoop ik dat er een onpartijdige moderator te pas zal staan. Als er niets veranderd, stel ik een algemene boycot voor. Ik ben niet de enige die er zo over denkt, geloof me maar.

Hmm de hele wereld tegen jullie? door jullie stabs en acties is het niet heel moeilijk de aandacht te trekken. En geen contact? zijn altijd wel wat mensen die ook samen spelen op andere werelden? 1+1=2
 
Reactiescore
487
Het is inderdaad de bedoeling dat dit meer gaat gebeuren ja. We willen graag het forum opwaarderen. Als er dan discussies gevoerd worden, willen we graag de spelers erin betrekken. Dit was een voorbeeld van P&P...



Doe maar een beetje rustig, zou ik zeggen. Ik kan zeker lezen, maar zoals eerder vermeld. Is dit een manier van schrijven, geen rechtstreeks verwijt en als zeker geen politiek.

hmm, je spreekt je zelf nu letterlijk tegen? is het nu een voorbeeld van p&p of is er zeker geen politiek mee gemoeid?
Daarbij als je zulke pms wil gaan rondsturen, zorg dan op zijn minst voor een neutrale titel, "is het een stab: ja of nee, het AF beslist".

Buiten dat, is dit gewoon een klassiek voorbeeld van politisering. met een lekker misleidende (afgeleide van propaganda) titel, en voila je hebt P&P



Dan openen ze de PM en dan staat er dat het een vraag is?

Juist want iedereen gaat die pm openen en lezen? beetje het zelfde met al die domme Facebook acties van innogames, meeste klikken hem gewoon weg, weten niet waar het over gaat en het enigste wat ze onthouden is de titel, dit keer genaamd de "stab" van damage.

De hele wereld keert zich tegen jullie doordat je (zo te lezen) een vieze actie zijn begaan, daar hoef je geen moderator de schuld van te geven hoor. Dat dit soort acties niet goedgekeurd worden en besproken worden op het AF is al sinds het prille begin van Tribalwars zo. Ik zou zelfs zeggen dat het de afgelopen tijd een stuk minder gebeurde dan vroeger gewoon was. Als je op dermate manier dorpen wilt pakken dan behoor je wat mij betreft ook op de blaren te zitten en kun je altijd verwachten dat je dit soort gezeik over je heen krijgt + eventueel vergeldingsacties.

Dat het spel tot een bepaalde hoogte pay2win is zal je met vrijwel niemand een discussie over hebben hier, maar ook dit is al vijf of zes jaar (ergens W38?) het geval en uit eigen ervaring weet ik dat erover zeiken niks oplevert.
Zit wel degelijk een verschil tussen een deftig opgemaakt topic, of een ingame mededeling die van het TW team verzonden wordt, waardoor de helft van de wereld wat niet eens begrijpt wat er daadwerkelijk in de pm staat enkel oog heeft voor de titel "STAB"


Hier moet ik toch eens op reageren. Ben het met je eens dat dit wel smerig is vanuit moderator team. Maar jullie acties zijn nog smeriger! Dus hoe praat je dat goed? We hebben het alleen over de cf van OF bij damage en andersom. Slabiack is ook een vieze speler dan hoor. mbs aanschrijven om hun dorpen leeg te latten zetten voor een cf.

En dan ten tweede nog het feit dat jullie half fiets internen terwijl jullie nooit samen hebben gespeeld? Als je iemand internt doe het dan iig nog van iemand waarmee je al de hele wereld samenspeelt. Valt wel onder boosten lijkt mij. Helaas is dat nog niet bannable..

Stop maar meteen, heb jij überhaupt ooit een classic gespeeld (en de start fase overleefd) zonder boosts? jij bent letterlijk een van de minst begaafde tw spelers die ik ooit ben tegengekomen.
 
Reactiescore
146
We gaan dit meer doen, maar aan de leestekens zullen we werken... We hebben het nu wel, na 150 berichten...
53b812044b9180a4fcb1986cb3bcc689.png
<------------
 
Reactiescore
32
Prachtig bericht van de moderatie! Ik heb sinds W70 nog niet zo partijdig moderator gezien. Meeste openen niet eens de forum of hebben niets met dit heel gedoe krijgen een bericht die insinueert wat ze moeten denken. Dit komt TW niet ter goede en zal de servers wss flink wat geld kosten.

Ik dacht altijd dat de spelers het spel gaan verpesten, maar blijkbaar krijgt het tw nl team het aneller voor elkaar
 
Reactiescore
2.444
Zit wel degelijk een verschil tussen een deftig opgemaakt topic, of een ingame mededeling die van het TW team verzonden wordt, waardoor de helft van de wereld wat niet eens begrijpt wat er daadwerkelijk in de pm staat enkel oog heeft voor de titel "STAB"

Tja de titel is absoluut niet handig nee. Maar het is niet de eerste keer dat moderators aandacht vragen voor topics op het AF via in-game pm's en normaal pakt dit altijd goed uit. Hier is alleen de titel wat verkeerd want die lijkt al een conclusie te trekken en dat zou inderdaad niet mogen vanuit een mod.

Desondanks lijkt het mij gewoon een gewoon een kut actie, een waarvan je niet even een moderator de schuld hoeft te geven dat je er meerdere boze reacties krijgt en eventueel in-game vergeldingsacties. Hoewel het natuurlijk wel een uitgelezen kans is om het AF onder te spammen in de hoop dat de actie vergeten wordt.
 
Reactiescore
736
Hoewel het natuurlijk wel een uitgelezen kans is om het AF onder te spammen in de hoop dat de actie vergeten wordt.

Dit is het enige wat er nu voornamelijk gedaan wordt. Ze maken er speciaal AF accounts voor, maar enige zelfreflectie blijft uit, helaas :(
 
Reactiescore
5
ik heb tot voor deze globale PM nooit behoefte gehad om mee te doen aan dit moddergooien, nee.

Het gaat over een eigen MB die dorpen verliest.. Als er al een stab is ( dissagree ) dan is dit tussen moraalbreker en moraalheer in mijn ogen.
 
Reactiescore
101
@DenDuvel, sorry, maar ik wist niet wat ik zag toen ik je reacties las.. Dit slaat echt nergens op. Heel de wereld hier keert zich tegen Damage, en dit niet omdat ze de grootste zijn of de dorpen in de grote belegering te pakken hebben. Wat raar toch dat zomaar een volledige wereld zich keert tegen een stam terwijl de andere stammen niet eens in contact staan toch? Als dit argument al niet doorslaggevend is weet ik het ook niet meer. Dit spel is net zoals het voetbal aan het worden, diegene die er het meeste geld in pompt krijgt alles wat hij wil, zonder rekening te houden met anderen en/of fair play. Ik begin meer en meer een hekel te krijgen aan dit gedoe, lijkt net de belgische politiek. Volgende wereld zal ik overslaan, en erna hoop ik dat er een onpartijdige moderator te pas zal staan. Als er niets veranderd, stel ik een algemene boycot voor. Ik ben niet de enige die er zo over denkt, geloof me maar.
Dit slaat kant nog wal, dat heel de wereld zich tegen DAMAGE keert is een false aanname. Ik zie reacties van mensen die dit bestempelen als cf en het veroordelen en mensen die aangeven dat de beschuldigingen niet juist zijn. Het enige wat niet kan zijn de opgeblazen ego's van sommige posters hier.
 
Reactiescore
677
DAMAGE krijgt het wel mooi voor elkaar om niet op hun belachelijke CF's te hoeven ingaan door DenDuvel af te zeiken :redface:
 
Reactiescore
201
Je zou als damage zijnde natuurlijk ook die link in de pm kunnen gebruikt hebben om de negativiteit die dit topic over jullie uitstraalt om te buigen in sympathie door een statement te maken en deze illegaal verkregen CF’s af te staan.

Althans, zo zou ik het toch doen als ik zo een berg shit over me heen krijg.
 
Reactiescore
32
Beste mensen,

Wellicht een idee om elkaar nieuwe start te geven. Alle CF's teruggeven en 2022 zonder haat te beginnen?

Wij zijn bereid om met jullie te ruilen voor alle cfs. Legaal of niet, maakt er nu verder niets uit.

Laten we allemaal menselijk zijn en stoppen met elkaar beledigen.

Zijn jullie bereid om mijn voorstel te accepteren?
 
Reactiescore
32
Speel je liever een leuk wereld of wil je het onhouden als een kut wereld waar mensen elkaar afzeiken?
 
Bovenaan