Massa's Cult top of flop

Reactiescore
417
Vind jij het hoogstaand dan?
Zo veel mogelijk gooien en zoveel mogelijk edels erachter plakken? Vind ik niet hoogstaand. En wat precies een hoogstaande massa is kan ik zo niet zeggen.
Dat het goed uitgevoerd is vind ik wel mooi zeker sommige timings.
Ja ik vind het wel hoogstaand, maar mijn definitie is ook anders denk ik. Met hoogstaand bedoel ik normaliter van uitstekende kwaliteit. Als ik kijk naar alleen al de activiteit van een ieder (de zogezegde bereidheid), de times en de winsten die gepakt zijn dan vind ik de massa's hoogstaand.
Ik vind het zelf aardig lastig om een discussie te voeren omtrent of iets hoogstaand is in iemand anders zijn ogen als diegene zelf niet eens een definitie van hoogstaand kan geven. Dan ben ik letterlijk aan het discusseren in het lucht ledige...

Wat is er dan hoogstaand aan zo een massa gooien? Leg me dat eens uit dan. Het was absoluut geen verassing dat Pony trarget zou zijn en Greedy voorheen.
En dan niet komen met timings, want dat heb ik al gezegd dat dat goed is en soms hoogstaand en dat iedereen mee gooit heb ik ook gezegd dat dat goed is.

Dus leg mij eens uit wat er hoogstaand is aan deze massa's?
Nogmaals ik vraag jou om de definitie van hoogstaand om dan vanuit daar te kunnen evalueren hoe het zit. Mijn definitie heb ik hier boven al weergegeven. Qua targets kiezen is het vrij gemakkelijk, waarom moeilijk doen als de oplossing zo voor de hand ligt (ik vind bijvoorbeeld ook niet het wiel opnieuw uit, zonde van mijn tijd en moeite)
 
Reactiescore
1.365
Wat een gejank weer hier.
Pony was gewoon rete slecht. Dus niet zo bijzonder als je +100 gaat imo. Klinkt leuk, maar stelt weinig voor imo.
 
Reactiescore
1.380
Wat is dan WEL hoogstaand? Lol

Als een massa goed uitgevoerd is, de juiste aantallen worden eruit gegooid, juiste kleur fakes door torens laten komen, deeltje splitedels laten aankomen, edelspam strak na clears getimed, ... Wat moet er volgens jou dan beter?

Met alle respect maar je kan niet komen lullen dat het vroeg duidelijk was wie target is, om daarna een stamgenoot -100 te laten gaan en schreeuwen dat de massa niet van een bepaald niveau was...

Moeite met lezen?
Ik zeg toch ook dat ze goed uitgevoerd zijn.
En ja het was zeker duidelijk wie target is. Bij mij wel tenminste.

Kijk even naar het verschil van stam. Stam pony tegen stam Cult. Jullie kunnen zoveel meer gooien op een van de 3 stammen wat niet te deffen is omdat er gewoon te weinig def is. Als er dan ook nog eens verkeerd gedeft wordt en gerunt wordt is het helemaal lekker voor de tegenstander.
Er zijn zoveel dingen gezegd wat gedaan moest worden door meerdere spelers alleen werd er niks mee gedaan en was 3 stammen maken gewoon dom en hadden we 2 stammen moeten maken. Ook hadden we de rim veel eerder schoon moeten vegen en de lijnen beter moeten maken.

Wat een hoogstaande massa is kan ik zo niet zeggen. Hierbij denk ik meer aan een heel plan en niet in een massa maar meerdere. Dat het totaal gissen is wie target is. Bijvoorbeeld 2 targets pakken en die precies gelijk aan te vallen alleen een met fakes en ander echt. Ook op beide targets evenveel of bijna gelijk aan edels gooien zodat het sowieso al lastig is om te gissen wie target is. Dan eens niet het logische target te nemen maar die wie juist totaal niet logisch is. Is lastig uit te leggen, maar dom gooien en zoveel mogelijk edels erachter gooien vind ik niet hoogstaand. Dat het tot in perfectie uitgevoerd is staat daar helemaal los van en daar hebben julllie verdomd veel moeite mee om dat te splitsen van elkaar.

In de 2e wereldoorlog gooide rusland ook alles op een veel kleinere tegenstander duitsland. Dat het een hoogstaande strategie is? Nee absoluut niet. Dat het goed uitgevoerd is en er resultaat mee geboekt is? Ja absoluut.
2 totaal verschillende dingen.

Plan: goed maar niet hoogstaand
Uitvoering: goed en bij vlagen hoogstaand.
 
Reactiescore
280
Totaal nutteloos antwoord.
Dat je hier niet eens een fatsoenlijk antwoord op kan geven zegt al genoeg dat je het zelf ook niet weet.

Nogmaals tussen een massa goed (hoogstaand) uitvoeren wil niet zeggen dat het een hoogstaand plan is.
Het gaat om het plan en niet om de uitvoering maargoed blijf lekker lezen wat je wil lezen. Ik geef het op om het uit te leggen geen nut bij enkele van jullie

Naar mijn mening is hoogstaand een slim plan waarbij je in potentie goede kans van slagen hebt. Waarom zou je bijv. Een bruine bijlen massa plannen als je met clears en edelspam pony zo op kunt rollen? Een plan is in mijn ogen goed als het is aangepast op de situatie. Zolang dat werkt zou ik niet weten waarom je wat anders zou proberen?
 
Reactiescore
1.754
Wat een gejank weer hier.
Pony was gewoon rete slecht. Dus niet zo bijzonder als je +100 gaat imo. Klinkt leuk, maar stelt weinig voor imo.
Ik citeer @Burger :
Brr gris is er ook
Exit Burger
Das de grens


Groetjes
 
Reactiescore
1.380
Naar mijn mening is hoogstaand een slim plan waarbij je in potentie goede kans van slagen hebt. Waarom zou je bijv. Een bruine bijlen massa plannen als je met clears en edelspam pony zo op kunt rollen? Een plan is in mijn ogen goed als het is aangepast op de situatie. Zolang dat werkt zou ik niet weten waarom je wat anders zou proberen?

Denk dat pony ook met gewoon groene incs op te rollen was.
 
Reactiescore
1.140
In de 2e wereldoorlog gooide rusland ook alles op een veel kleinere tegenstander duitsland. Dat het een hoogstaande strategie is? Nee absoluut niet. Dat het goed uitgevoerd is en er resultaat mee geboekt is? Ja absoluut.
2 totaal verschillende dingen.

Plan: goed maar niet hoogstaand
Uitvoering: goed en bij vlagen hoogstaand.

Ik zie dit toch eerder zoals hoe rommel en napoleon vochten tegen grotere tegenstanders.
Die wisten grotere legers te verslaan door de tegenstander op te splitsen in kleinere legers en die kleinere legers met een overmacht aan te vallen.
Of dat hier onze verdienste is of meer jullie eigen fout laat ik even in het midden.
 
Reactiescore
736
Het gaat om het plan en niet om de uitvoering maargoed blijf lekker lezen wat je wil lezen.

Niet om het een of ander he, maar een massa draait om uitvoering. Je kan plannen zoveel je wilt, als je soms zelfs 7 seconden na de clear een edel stuurt, wordt niemand er warmer of kouder van.
 
Reactiescore
280
Denk dat pony ook met gewoon groene incs op te rollen was.

Ja dus wat verwacht je dan anders qua massaplanning van ons?
Met een ander plan hadden we niet ineens 100 dorpen extra gepakt dus het plan was gewoon prima voor deze specifieke situatie.
Je kunt niet per definitie stellen dat clears + edelspam geen hoogstaand plan is, zonder naar de situatie te kijken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Jullie kunnen zoveel meer gooien op een van de 3 stammen wat niet te deffen is omdat er gewoon te weinig def is. Als er dan ook nog eens verkeerd gedeft wordt en gerunt wordt is het helemaal lekker voor de tegenstander.

Je beseft dat dit in offensief opzicht ook voor jullie geldt? Dit argument is daarmee dus niet valide.
 
Reactiescore
1.380
Ja dus wat verwacht je dan anders qua massaplanning van ons?
Met een ander plan hadden we niet ineens 100 dorpen extra gepakt dus het plan was gewoon prima voor deze specifieke situatie.
Je kunt niet per definitie stellen dat clears + edelspam geen hoogstaand plan is, zonder naar de situatie te kijken.

Je bevestigt wat ik zeg zelfs in mindere mate.

Planning was gewoon prima. Ik vond de planning goed.
 
Reactiescore
1.140
Je bevestigt wat ik zeg zelfs in mindere mate.

Planning was gewoon prima. Ik vond de planning goed.

Het punt is ook vooral dat jij concludeert dat Cult overrated is omdat hun massa's niet hoogstaand waren (in jouw ogen)
Daarna zeg je eigenlijk dat Cult het wel goed doet ect. ect.
Wat hadden ze precies anders moeten doen dan?
Je kunt de massa wel nog hoogstaander maken maar meestal werkt dat alleen maar avrechts als dit al gewoon succes op levert kun je niet verwachten dat cult heel veel extra moeite gaat steken in iets wat niet nodig is.

Daarnaast denk ik dat ondanks dat jullie massa's niet perfect waren deze zeker nog wel voor problemen hadden gezorgd bij menig andere stam.
Dus dat je best kunt stellen dat Cult het gewoon goed doet.
Dat er offensief niet meer voor nodig was kun je ons natuurlijk niet verwijten.
 
Reactiescore
5.686
Moeite met lezen?
Ik zeg toch ook dat ze goed uitgevoerd zijn.
En ja het was zeker duidelijk wie target is. Bij mij wel tenminste

Kijk even naar het verschil van stam. Stam pony tegen stam Cult. Jullie kunnen zoveel meer gooien op een van de 3 stammen wat niet te deffen is omdat er gewoon te weinig def is. Als er dan ook nog eens verkeerd gedeft wordt en gerunt wordt is het helemaal lekker voor de tegenstander.
Er zijn zoveel dingen gezegd wat gedaan moest worden door meerdere spelers alleen werd er niks mee gedaan en was 3 stammen maken gewoon dom en hadden we 2 stammen moeten maken. Ook hadden we de rim veel eerder schoon moeten vegen en de lijnen beter moeten maken.

Wat een hoogstaande massa is kan ik zo niet zeggen. Hierbij denk ik meer aan een heel plan en niet in een massa maar meerdere. Dat het totaal gissen is wie target is. Bijvoorbeeld 2 targets pakken en die precies gelijk aan te vallen alleen een met fakes en ander echt. Ook op beide targets evenveel of bijna gelijk aan edels gooien zodat het sowieso al lastig is om te gissen wie target is. Dan eens niet het logische target te nemen maar die wie juist totaal niet logisch is. Is lastig uit te leggen, maar dom gooien en zoveel mogelijk edels erachter gooien vind ik niet hoogstaand. Dat het tot in perfectie uitgevoerd is staat daar helemaal los van en daar hebben julllie verdomd veel moeite mee om dat te splitsen van elkaar.

In de 2e wereldoorlog gooide rusland ook alles op een veel kleinere tegenstander duitsland. Dat het een hoogstaande strategie is? Nee absoluut niet. Dat het goed uitgevoerd is en er resultaat mee geboekt is? Ja absoluut.
2 totaal verschillende dingen.

Plan: goed maar niet hoogstaand
Uitvoering: goed en bij vlagen hoogstaand.


Hebben we gedaan bij massa op arith, enige reden dat dat verkeerd liep was door de massa de dag ervoor op ons. Iedereen van je stammie dacht toen dat greedy target was of zou zijn, maar t was arith. Beide kregen bruin en rood etc.
 
Reactiescore
1.380
Het punt is ook vooral dat jij concludeert dat Cult overrated is omdat hun massa's niet hoogstaand waren (in jouw ogen)
Daarna zeg je eigenlijk dat Cult het wel goed doet ect. ect.
Wat hadden ze precies anders moeten doen dan?
Je kunt de massa wel nog hoogstaander maken maar meestal werkt dat alleen maar avrechts als dit al gewoon succes op levert kun je niet verwachten dat cult heel veel extra moeite gaat steken in iets wat niet nodig is.

Daarnaast denk ik dat ondanks dat jullie massa's niet perfect waren deze zeker nog wel voor problemen hadden gezorgd bij menig andere stam.
Dus dat je best kunt stellen dat Cult het gewoon goed doet.
Dat er offensief niet meer voor nodig was kun je ons natuurlijk niet verwijten.

Staat nergens dat ik julie iets verwijt of wat dan ook. Snap ook niet waar deze hele discussie vandaan komt.

Jullie hebben het gewoon goed gedaan en elke massa winsten dus wat wil je nog meer. Wat ik onder hoogstaand bedoel heb ik uitgelegd. Zit wat meer tactiek achter. Dat het niet nodig is is helemaal waar.

Dat ik jullie overrated vind is niet dat jullie geen kwaliteit hebben maar meer dat jullie niet echt getest zijn. Dat is aan ons he dat dat niet gedaan is.
En je hebt gelijk dat wat we gegooid hebben had enkele accounts in de alliantie laten wankelen, maar ik denk dat er ook een aantal accounts bij jullie dit niet zonder hulp aan had gekund, maar dat is nou het mooie van een actieve stam daar is het ook niet nodig zolang er hulp is.
 
Reactiescore
1.380
Hebben we gedaan bij massa op arith, enige reden dat dat verkeerd liep was door de massa de dag ervoor op ons. Iedereen van je stammie dacht toen dat greedy target was of zou zijn, maar t was arith. Beide kregen bruin en rood etc.

Klopt vond ik ook een mooie actie. Helaas zit ik niet meer in de alliantie chat anders had ik je kunnen laten zien dat ik het gezegd heb dat Arith target was. @Highlordgimli zou dit ook kunnen beamen. Was mooie actie van jullie.
 
Reactiescore
903
Staat nergens dat ik julie iets verwijt of wat dan ook. Snap ook niet waar deze hele discussie vandaan komt.

Jullie hebben het gewoon goed gedaan en elke massa winsten dus wat wil je nog meer. Wat ik onder hoogstaand bedoel heb ik uitgelegd. Zit wat meer tactiek achter. Dat het niet nodig is is helemaal waar.

Dat ik jullie overrated vind is niet dat jullie geen kwaliteit hebben maar meer dat jullie niet echt getest zijn. Dat is aan ons he dat dat niet gedaan is.
En je hebt gelijk dat wat we gegooid hebben had enkele accounts in de alliantie laten wankelen, maar ik denk dat er ook een aantal accounts bij jullie dit niet zonder hulp aan had gekund, maar dat is nou het mooie van een actieve stam daar is het ook niet nodig zolang er hulp is.

Ik vraag me echt af welk beeld jullie hebben bij cult en de accounts. Me hulp etc want volgens mij klopt er niets van!

Maar het probleem aan jullie kant zit inderdaad al vanaf het begin in 3 stammen gaan functioneren ipv 2 en de lijnen die gelegd zijn
 
Reactiescore
1.380
Ik vraag me echt af welk beeld jullie hebben bij cult en de accounts. Me hulp etc want volgens mij klopt er niets van!

Maar het probleem aan jullie kant zit inderdaad al vanaf het begin in 3 stammen gaan functioneren ipv 2 en de lijnen die gelegd zijn

Dus jij zegt dat ieder account zelf gedeft heeft en niemand van de toppers onder jullie andere accounts geholpen heeft waaronder Bugs?
Als dat zo is dan heb ik niks gezegd. Het is ook puur van wat ik hoor en wat andere zeggen he.

Klopt we hadden vanaf het begin toen er ook nog tijd was naar 2 stammen moeten gaan met enkele mb accounts dan. Helaas dacht iedereen goed genoeg te zijn om een main account te kunnen zijn.

@Goth Angel er is niks salty aan. Sterker nog ik spreek vol lof over jullie als stam, maar zoals eerder aangegeven sommige van jullie hebben moeite met lezen.

Daarbij zijn wij (talend) niet kansloos gerekt maargoed denk dat de drugs veel schade aanricht bij jou ;)
 
Bovenaan