Golden Awards

Reactiescore
2.433
Hebben met een paar man al voldoende kwaliteit om noobmassas te deffen bijv.. Allemaal van dat soort shit.
Ligt toch echt aan jullie dat het noobmassa’s zijn, als jullie deftige massa zouden kunnen uitvoeren zouje deze W echt wel kunnen winnen
 
Reactiescore
1.363
Ligt toch echt aan jullie dat het noobmassa’s zijn, als jullie deftige massa zouden kunnen uitvoeren zouje deze W echt wel kunnen winnen
Jij bevestigd dus al dat jullie easymodus hebben, ty ziddy :p
 
Reactiescore
1.363
Als jullie ook met 5 accounts zouden spelen ipv 15 dan zou de bezetting mss ook beter zijn bij jullie.

Bovendien zijn wij geen premade want CBC ( CTA ) is gestart als MB account van RIS.
Tbh al zovaak aangekaart id stam toen ik nog in de chat zat Thorry, maar die noobs willen dan niet van hun account af xD.
Dus schiet je niks mee op :p.
 
Reactiescore
736
Na zo'n intensieve massa dag, maar eens tijd voor een mooi lijstje.


Beste speler: Hier ga ik team @Kyuka benoemen. Kwalitatief een van de beste teams die ik ken. Spelers die graag het voortouw nemen en keer op keer resultaten boeken.

Beste stam: Cult is de beste stam, daar is geen discussie over mogelijk. Laten deze hele wereld al zien wat ze kunnen, zowel op offensief als defensief gebied. Zelfs met een een kwantitatieve overmacht vanuit de alliantie worden ze nauwelijks geschaad.

De beste stam speler:
Hier ga ik het account @.Bugs Bunny benoemen. Momenteel misschien wel het actiefste account van Cult en de spelers zijn allemaal bereid om anderen te helpen. Floaterkes worden hier als wortels uit de grond getrokken.

Het grootste ego:
Deze wereld te weinig gespeeld om een specifiek ego waar te nemen.

Beste leider: Hier komt de leiding van Cult wel naar voren. Hoewel er niet echt een specifiek ego te benoemen valt, is het geen geheim dat er bij toppers veel ego komt kijken. Om een stam vanaf begin af aan zo vlekkeloos te leiden, daar mag credits voor gegeven worden. Alles zit dik in orde bij Cult.

Slechtste leider: Wereldzaken zoals afspraken e.d. niet veel gevolgd, maar zou toch zomaar kunnen stellen gezien de ongewone hoeveelheid wisselingen dat het bij de alliantie niet helemaal snor zit.

Meest onderschatte stam: Alliantie als geheel. Ik denk dat er bij heel veel mensen al de gedachte rond gaat dat de alliantie niks meer kan inbrengen, maar zij kunnen alles nog naar zich toetrekken. Mits ze wel eens de juiste inzet gaan tonen.

Meest overschatte stam: Cult. Iedereen, met name vanuit de alliantie, denk dat de activiteit en kwaliteit uitpuilt. Maar ook daar wordt er gefloat e.d. Daarnaast zijn er fronten waar je u tegen zegt, met de juiste inspanning kan de alliantie echt wel stevige klappen uitdelen. Maar de mindset ontbreekt nu vooral, wat logisch is als je opnieuw +0 gaat :confused2:

Meest overschatte speler: iL Leone. Dat je kan starten door PP erdoorheen te rammen, betekent nog niet dat je kan TWen. Dat hebben we nu al meerdere werelden gezien.

Daarnaast verdient ook @WoestePonyTemmer hier een vermelding. Dit account heeft faliekant geflopt wereld 81 en dan vind ik het eigenlijk gewoon triestig dat de 1ste bespelers wel 83 serieus oppakken. Een instelling van lik me vestje.

Meest onderschatte speler: @The Bloody Butcher , dit account ken ik eigenlijk als een MB account en ze doen deze wereld toch leuk mee, iets wat ik op het 1ste gezicht niet had verwacht.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Eigenlijk iedereen uit Cult, zou zo weer een wereldje kunnen. Maar ook minder bekende spelers met volle 100% inzet, die er zijn op momenten dat het moet, zou ik altijd graag mee spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Runnerkes. Zoals Leone en Pony

Mooiste spelers naam: .Ivar the boneless #bugsbunnyout!

Mooiste stam naam: Ad Venari Fera

Het tofste topic: Spotprenten

Favoriete forum poster: Dj Sjon voor de goeie storykes. Fred voor de P&P

Minst favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks kan het post gedrag niet hendelen. Een kwalitatief onderbouwde statement zal er nooit uit komen.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor mijn medespelerkes, dat ze het gewoon met mij weten uit te houden. @TasmanianDevil @.Bugs Bunny @Daffy Duck @pietyx

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team Bugs en Team Dom. <3

Ik wil graag nog meedelen dat: Free Ivar!!
 
Reactiescore
903
Love <3
 
Reactiescore
903

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
die doen niet zoveel als jordi en ik, het spijt me
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
420
Zou graag een pluim aan mezelf geven voor het nog steeds inloggen in deze fase.
 
Reactiescore
676
Zal mij benieuwen wanneer we dit topic sluiten en overgaan naar de Einde Wereld Awards
 
Reactiescore
1.380
Nu de wereld wel over is omdat de meeste ermee gestopt zijn een soort van eind lijstje.


Beste speler: Hier ga ik iemand van de alliantie benoemen en dat is The bloody Butcher (Robert en Okke) Ze zijn lekker fanatiek helpen waar nodig. Echt getest zijn ze nog niet, maar als ze zo door blijven gaan zal dit op een andere wereld nog wel gebeuren.

Hier wil ik mijn acountmaat Tim ook benoemen. Deze man is een beest. Speelt wanneer nodig 24/7, pakt vv voor andere, maakt planningen voor andere omdat die te noob zijn om het zelf te doen en kan ook prima deffen.

Van Cult kant denk ik dat er meerdere goede spelers op verschillende acounts spelen, maar Kyuka springt er wel bovenuit.

Beste stam: De alliantie is het zeker niet, maar ik vind Cult ook geen sterke stam. De massa's die er geweest zijn zijn niet kwalitatief een hoogstandje het is meer zoveel mogelijk gooien en zoveel mogelijk edels erbij gooien. Denk dat een beetje redelijk account dat niet wegrent en goed communiceert dit toch echt beter kan deffen en misschien wel met nihil verlies (hiervoor hadden we dan wel naar 2 stammen moeten gaan wat ik altijd al wou voor genoeg def).
Vond ook dat er te weinig massa's gegooid zijn van Cult zijn kant.

Qua communicatie en samenspel is Cult verreweg de beste stam. Mooi om te zien dat elk account zijn steentje bij draagt en allemaal prima timings hebben.
Op het defgebied valt er niet heel veel te zeggen. Elke massa van de Alliantie waren grote flops. Of mensen gooiden gewoon niet of vv restricties of de helft werd maar gegooid.

Deze wereld had de Alliantie prima kunnen winnen.

De beste stam speler: Vanuit Cult kan ik dit niet beoordelen maar vanuit de Alliantie vind ik Robert een sterke speler die altijd wel klaar staat. Okke is ook een goede speler die Pony nog enigsinds probeerde te redden.
Mijn eigen co TIM omdat hij denk ik verreweg het meest actief van iedereen is en ook alles goed kan (behalve luisteren ;))

Het grootste ego: Dennis van Dennisthies. Altijd wel weerwoord maar nooit zelf wat willen doen voor de alliantie.

Beste leider: Cult

Slechtste leider: De oude leiding van de Alliantie. Hier hadden we al veel eerder naar 2 stammen moeten gaan. Pony's front kleiner maken en nog een paar zaken. Die zijn redelijk vaak aangegeven ook in privegesprekken maar ze hebben er nooit wat mee gedaan. Toen Robert Tim Tim en ik het oppakte gebeurde er wel iets maar was het al te laat helaas. Dit had denk ik een epische wereld kunnen worden met mooie massa's aan beide kanten.

Meest onderschatte stam: Alliantie for sure. Hier zitten echt wel goede accounts in wie zeker mee kunnen met de Cult spelers

Meest overschatte stam: Cult. Zijn nog niet een keer goed getest. Er zitten zeker goede spelers daar, maar ik weet dat er ook mindere tw goden bij zitten.

Meest overschatte speler: iL Leone. Geen woorden meer aan vuil maken


Meest onderschatte speler: Hier kan ik er een paar opnoemen van de alliantie zijn kant. Arithemic is een sterk account zolang ze actief zijn. Greedy heeft een leuk team. The bloody butcher heeft 2 sterke spelers. UM prettig om mee samen te spelen en weten wat ze doen. Jammer dat ze als mb wouden werken en niet als een serieus account.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: De accounts die ik hierboven benoemd heb en natuurlijk die spelers die ik in voorgaande lijstjes benoemd heb.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die runnen. Mensen die alleen maar commentaar geven en er zelf geen flikker aan doen. Mensen die om enkele dorpen zeiken en als er gedeft moet worden niet thuis zijn en geen os sturen. Mensen die andere mensen met de grond gelijk proberen te maken om zelf een beter gevoel te krijgen.

Mooiste spelers naam: -

Mooiste stam naam: -

Het tofste topic: Spotprenten en Golden awards

Favoriete forum poster: Mensen die mooie post maken en leuke lijstjes.

Minst favoriete forum poster: Mensen die arrogant zijn en mensen afzeiken. Nergens voor nodig en het helpt ook niet om dit spelletje in leven te houden.

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die met mij overweg kunnen ;). Kan soms vervelend zijn. Voor de spelers die ik hierboven genoemd heb bij meest onderschatte spelers.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bepaalde spelers in mijn team

Ik wil graag nog meedelen dat: We vriendelijker moeten zijn naar elkaar toe en meer vreugde uit dit spel moeten halen. Ik merk dat het spel langzaam doodbloedt en het forum ook steeds stiller is.

Ook wil ik Cult feliciteren met de overwinning van W81. Het had er slecht uit kunnen zien voor jullie maar mooie massa's gegooid en goed samengewerkt
 
Reactiescore
903
Een aantal awards heb ik veranderd om niet altijd hetzelfde te posten en het leuk te houden!

Beste speler: @Rave Into Space .. Iedereen in Cult en buiten Cult kan het wel bevestigen dat je op onze Mien altijd kunt bouwen. De timings van deze man is ongekend en helpt altijd daar waar die kan helpen. Een speler die je graag in de stam hebt, ook brengt die altijd een leuke sfeer met zich mee!

Beste stam: Cult, by far kunnen we concluderen dat Cult de beste stam is op W81. De alliantie had opzich op papier veel kunnen betekenen qua tegenstand, maar door de slechte aanpak van spelen worden zij overruled door Cult. Heldere visie en missie als stam waar iedereen een steentje aan bij draagt. Voor mij persoonlijk ook veel nieuwe gezichten, maar het is een hele leuke en gezellige groep.

De beste Blitzer: @NachtFritz en @Rave Into Space haha deze 2 samen is gewoon goud waard! Lekker spammen in de disc hoe ze gaan blitzen om dan vervolgens de volgende dag een paar heerlijke cf’s te hebben bij de tegenstander. Succesvol team samen en zij verdienen zeker dit award!

Beste leiding: Ongeacht dat het me eigen stam is kunnen we toch wel duidelijk concluderen dat de leiding van Cult staat als een huis. @xKarKiinos en @Conceived by Communism Vanaf dag 1 dat Cult volledig is staan deze jongens aan het roer en dit doen zij uitstekend! Helder en direct in de communicatie en altijd probleemoplossend denkend!

Slechtste leiding: De leiding van de Alliantie. Zolang de wereld al gaande is, is de alliantie vanuit de buitenkant een bij elkaar geraapt zooitje. De leiding is inmiddels al 6x veranderd wat dus ook direct aangeeft dat er totaal geen controle is in de alliantie. De manier waarop de alliantie W81 speelt is niet echt bepaald goed. Hier doel ik dan op dat iedereen van te voren al kon aangeven dat 15 accounts voor problemen gingen zorgen, er intern bekend was dat de activiteit per account te laag is en dan alsnog voor 3 stammen kiezen.

Meest @Everyone: @Kyuka echt waar deze man gooit er zoveel als die in z’n periode zit. Dat als wij een boombox op elke melding zouden hebben staan, dat je dan 24/7 muziek op hebt staan.

Beste kaas: @Kaas is Baas a.k.a. Frank. Ik bedoel als je door het delen van een Tinder gesprek een bijnaam Kaas krijgt…. Ja dan ben je de legend himself toch!
1639049616522.png
1639050025607.png

Meest irritante co: Colin… deze Engelsman komt op het account omdat die op NL server wou spelen… nu zijn wij niet de beroerdste dus is goed kom maar op Bunny spelen dan! Om uiteindelijk nooit te loggen en alleen in de disc om de maand een bericht te posten hoe het gaat :redface:.

Ps; Dit is de meme van Bunny!

Meest onderschatte speler: @.Bugs Bunny op het begin van de wereld was het account nog onderbezet omdat het team nog niet volledig was. De massa’s goed afgeslagen ondanks dat er amper gedodged werd, maar nadat het team compleet is loopt het als een trein. Diverse massa’s succesvol afgeslagen met nihil dorpverlies.

Kan wel bevestigen dat we het actiefste team erop hebben zitten en ook een team die altijd een ander helpt indien het nodig is. Ook diverse verhalen gelezen en gehoord van buitenaf waaruit we kunnen concluderen dat Bunny toch wel zwaar onderschat word.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De leden van Cult! Een leuke en gezellige groep met veel kwaliteit!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik zal het kort houden door te zeggen x aantal accounts uit de alliantie, anders krijgen we hier een waslijst te zien.

Mooiste spelers naam: Deze eer krijgt CBC a.k.a. @Conceived by Communism

Mooiste stam naam: Cult of course

Het tofste topic: Golden awards is en blijft altijd een mooi topic. Jammer is wel dat er maar weinig spelers ook nog daadwerkelijk een GA opstellen. Het zijn ongeveer altijd dezelfde die dit doen, het is ook leuk om van anderen hun visie op W81 te zien.

Het domste topic: Forummoderatie, wie boeit het nou wie er mod is?

Big money spender: @Curiosity @.Bugs Bunny als je deze 2 op 1 account zet dan is het 1 grote PeePee festijn! Peepee moet rollen is ook wel hun motto!

Minst favoriete forum poster: The Blacklist. We kennen elkaar niet ofzo, maar je kan echt nooit inhoudelijk reageren. Er zijn een aantal posts geweest waar je inhoudelijke reacties op hebt gekregen, jij maakt er uiteindelijk een ‘’joke’’ of whatever van… dus op dat gebied ben je mijn minst favoriete forum poster.

Dikste wannabe in het spel: Woesteponytemmer. Wellicht kan het account er zelf niet al teveel aan doen dat het zo’n front had etc dat geloven we allemaal wel, maar bij de 1e aftast massa van Cult direct -100 te gaan zegt ook wel genoeg over de spelers die op dit account speelde. Pony heeft atm 2/3 massa’s gekregen en het resultaat is wel zichtbaar. Gehoord dat een deel van het team is gaan runnen, dus diegene die zijn gaan runnen verdienen dit award.

Mooiste profiel foto van spelers: @Arithmetic
1639049736840.png

Mooiste profiel foto van stammen: Cult
1639049751332.png

Mooiste actie van de wereld: De massa’s die over en weer worden gegooid tussen de Alliantie en Cult. De massa’s gooien en deffen behoort toch wel tot het spel en ik denk dat het lang geleden is dat er zo over en weer word gegooid. Leuke is wel dat Cult de winsten behaald natuurlijk, maar denk dat dit wel de mooiste acties zijn.

Beste mememaker: @Istari helaas gestopt met spelen en met het maken van memes. Maar iedereen is het wel eens met deze beslissing.

Uitspraak van het jaar: @Kyuka
1639049781131.png

Mooiste pm verkeer: Pm verkeer tussen mezelf en @Conceived by Communism .. De voorzetten en doelpunten die gemaakt worden doen het toch wel goed! Wel vraag ik me af wie er nu topscoorder en assistenkoning is?

Voor wie heb je nu echt respect: @lord-toms Echt waar, deze man is een legend! Deze man heeft legit een chick die hij gefixt had afgezegd, omdat die een massa moest gooien voor Cult! De man met blauw bloed doet dit gewoon even, respect pik!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @.Bugs Bunny @Daffy Duck @pietyx @Kaas is Baas @Schou067 @IMakeYouHappy @Dom Perignon Heerlijk team om mee samen te spelen, staan altijd klaar voor elkaar en anderen! Op W81 laten zien wat we waard zijn!

Ik wil graag nog meedelen dat: @Conceived by Communism elke dag goedemorgen zegt in de Cult discord, ongeacht dat Sjon en @xKarKiinos zijn vrouwtje elke nacht onder handen hebben, Ze is een echte topper!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan