Betekent dit het einde van Blow Me Up en Qui

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
26
De wonder zijn de wereld nog niet uit.

Er is mij ter ore gekomen dat er sommigen onder ons deals willen sluiten, of doen alsof, en deze dan opblazen voor kleinigheden of gewoon omdat ze er van tevoren geen zin in hadden. Jammer dat er dan mensen aan het lijntje worden gehouden om dan van zodra ze wegkijken, een mes in de rug te krijgen.

Straffe uitspraken, maar over wie gaat dit nu en wat is er nu precies gebeurd? Wel, zet jullie schrap want we gaan hier proberen om een beeld te scheppen van wie Blow Me Up nu precies is…

De speler legends never die zit momenteel in een moeilijke situatie. Hij is op zoek naar een manier om zijn gedachten te verzetten en aangezien je toch nooit met tw stopt, besloot hij om ook deze wereld een kans te geven. Alleen was hij wat later gestart, wat dus niet optimaal was, dus ging hij aankloppen bij anderen om er zo toch het beste van te kunnen maken.

Hier komt Blow Me Up voor het eerst in beeld.

Na wat heen en weer gaan, waarbij BMU bezorgdheden uit betreffende de situatie en speelstijl van LND, komt BMU toch met een voorstel:

“Goed, wat ik voorstel is dat Legends never die in zijn hoofd dorp max 800 speer mag rekruteren, dit om rooftochten mee te doen.
Legends never die ligt echt volledig veilig dus meer troepen dat dat is simpelweg niet nodig.

Legends never die zal uitsluitend BB dorpen edelen, een 10 tal op de plek dat Qui Intus Diaboli dat wilt. In die dorpen zullen geen troepen gemaakt worden en enkel uitgebouwd worden voor Qui Intus Diaboli.

Qui Intus Diaboli kan overigens ten alle tijden de VV van Legends never die vragen en die zal die dan ook geven.

Tijdsduur is afhankelijk van Legends never die of tot er genoeg dorpen uitgebouwd zijn. Dit zal bepaald worden door Qui Intus Diaboli.

De dorpen zullen uitgebouwd worden met prioriteit op GS levels, er zal geen kazerne, stal, muur of smid gemaakt worden.

Zodra de dorpen tussen de 3k en 4k zijn kan Qui Intus Diaboli ze overnemen, zonder weerstand, van Legends never die.”

Een voorstel dat vooral steunt op de goodwill van LND aangezien hij noch troepen noch de mogelijkheid tot het bouwen van troepen zou hebben. De laatste zin bevestigt dit, aangezien er bij enige weerstand dan een reden zou zijn om de afspraak op te zeggen en in beide gevallen (of er nu wel of niet weerstand wordt geboden) zal hij er slecht uit komen.

LND komt hierbij met een tegenvoorstel waar BMU zich niet in kan vinden, LND geeft deels toe en probeert het nogmaals, maar dat is duidelijk niet naar de zin van BMU die had gehoopt dat het een eenzijdige beslissing zou zijn en LND zich gewoon akkoord zou verklaren.

Het resultaat hiervan is lachwekkend. BMU gaat proberen om LND te intimideren door het te hebben over hoeveel troepen hij wel niet maakt, hoeveel dorpen er elke dag worden gecleard en als LND écht geen troepen gaat maken (weerstand inperken) dan zal BMU proberen om Qui te overtuigen. Met wie hij overigens samenwerkt.

Tot slot uiten ze nogmaals hun wantrouwen en spotten ze eigenlijk een beetje met LND.

LND gaat akkoord hiermee, zonder oog te hebben voor wat ze eigenlijk aan het proberen zijn. BMU vraagt dan ook om verdere afspreken via Discord te doen, iets waar LND (nog) niet over beschikt maar wel bereid is om dit aan te maken. Alleen ondervindt LND hier problemen mee en zoekt hij alternatieve oplossingen hiervoor.

In de tussentijd wil BMU graag polshoogte nemen en wat scouts sturen om te kijken of LND zich al aan de deal houdt die nog niet eens bevestigd is. VV mocht ook. (dit speelde zich af ’s avonds vanaf 16u)

Alleen heeft LND een namiddag/avond voor zichzelf nodig en beslist hij om even met wat andere zaken bezig te zijn en alhoewel hij wel het bericht leest waarin bovenstaand wordt gevraagd, slaagt hij er niet in om hierop te antwoorden. Bewust? Vergeten? Noodgeval en niet meer aan gedacht? Wie zal het zeggen…

Blijkbaar moeten we niet te ver zoeken voor een antwoord op dat laatste, want BMU beslist dan maar om het aanbod in te trekken en te reageren met edels.

LND die zich al aan het voorbereiden was op een zinvolle afspraak voor beide partijen valt volledig uit de lucht. BMU wilt eerst dat hij geen troepen maakt en als hij niet snel genoeg reageert dan hoeft het niet meer en sturen ze maar edels.

Screenshot_10.png

Ze hebben het daarna over ‘afspraak was duidelijk, we kunnen ten alle tijden opzeggen als we het niet meer vertrouwen’, alhoewel dit nooit was afgesproken.

Screenshot_11.png

Een NAP tijdens onderhandelingen lijkt mij dan ook ten minste op zijn plaats hier, maar BMU heeft hier duidelijk geen oog voor. Het moet snel gaan, het moet geruisloos gaan en het moet vooral gaan zoals zij het willen. En hierbij schuwen ze geen enkele manier om hun doel te bereiken.

Ik kan alleen maar zeggen dat je best oplet wanneer je met hen wat probeert te regelen, en dat je vooral zelf niet met ideeën moet komen, want ze zullen jouw interesse wekken, je voor hun kar spannen, en dan niet aarzelen om zo snel mogelijk over je heen te rijden.
 
Reactiescore
438
Beide vertrouwde we het niet, ik had achteraf in moeten zien dat het gewoon bait was wanneer hij aangaf bereid te zijn zijn wachtwoord ook te geven.

Daarnaast vind ik het wel een leuke poging om mijn woorden te verdraaien. Ik geef het een mager zesje en dat is inclusief de bonuspunt die je krijgt door je naam bovenaan te zetten, net zoals ze dat vroeger op de basisschool deden :)
 
Reactiescore
1.237
Laten we beginnen met het feit dat LND direct op onze radar kwam alvorens hij ons zelfs een PM gestuurd had, een gratis dorpje van iemand die ging boosten in de RIM van een speler met 20 dorpen...
1634742986450.png

LND besefte, oei hier ligt een grote speler om dan naar ons toe te stappen met een verhaaltje (uit respect voor de situatie zal ik dat ook niet delen) waar je bijna niet anders dan medelijden kan hebben . Waardoor wij uit good will een deal sloten met hem, die aan de hand van de situatie logischerwijs veel meer in ons voordeel was dan het zijne.

LND is zelf akkoord gegaan met deze regels, als hij hier niet mee akkoord was had hij gewoon kunnen zeggen, ik ga hier niet mee akkoord en dan was hij de volgende dag ook gewoon geedeld geweest, je moet dus niet doen alsof wij hem onder druk gezet hebben om deze deal te sluiten, hij was degene die de deal zo graag wou sluiten. ;)

Het feit dat hij, na het maken van een deal met ons, hoe goed of slecht die deal ook was, op dag 2 van de deal, zich al niet meer aan de afspraken hield en ons gewoon expres ging negeren in pm is het niet geheel onlogisch dat je de deal dan ook per direct verbreekt, wat heb je namelijk aan een afspraak als die op dag 2 al niet meer nageleefd wordt?

Hij had een dag geen tijd voor TW maar het moment dat wij de deal via PM verbreken was hij er nochtans per direct. :redface: :eek2:
1634742624779.png
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.237
Reactiescore
489
tldr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan