De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
470
Dan heb je het hele verhaal dus niet gelezen omtrent Leone, maargoed doet er ook niet toe.

Anders gezegd dan. Als ditvan te voren bekend was had je dan alsnog met zoveel boost begonnen op deze wereld of toekomstige werelden?
Heb het wel gelezen, Cru gezegd heeft hij zich zelf gewoon bedacht en is niet meer akkoord met de deal. Dus als je zo deals gaat maken kan je het toch ook met andere accounts doen om deftige fronten te gaan creëren?

Wat heeft boosts er mee te maken als ik vragen mag?
Komt ook niet erg serieus over als een van jullie "geniale" recruits voor kwantiteit te werven de o zo machtige ponytemmer is :redface:

dit is het hele probleem dus van het p&p gehaalte hier. Er liggen hele andere gronden hier achter. Nu is het makkelijk om dit te gebruiken om je punt te behalen met eventueel wat likes van je maatjes.
Maar deze hele post heeft gewoon geen waarde om hier inhoudelijk op te reageren.
Veel plezier mannen, of ja zoals ik al dacht jongens! En succes
Dus een beetje zo als jij ook altijd doet op het af?
 
Reactiescore
344
Kun je lang wachten vriend, want dat is het juist nou.
Het kan mij niets schelen wat er gedacht word, en hoe er gepraat word. ;)
 
Reactiescore
5.602
Ja, sorry maatje.

En die cult lui zijn wel het toppunt van luie flikkers met minimaal 5/10 man per acc, komop zeg.
Het wordt dan ook ondersteunt door t feit dat jullie elkaars .. likkn. Nondeju!
Leer twen ofzo.
Lui niet per definitie. We spelen gewoon graag met elkaar en als er 5 accs zijn, eindig je met meer man bij elkaar. Je legt 14 man tegenover 5, dan denk ik dat je beter zelf moet leren twen als “alliantie” zijnde.
 
Reactiescore
903
Kun je lang wachten vriend, want dat is het juist nou.
Het kan mij niets schelen wat er gedacht word, en hoe er gepraat word. ;)

Dan moet je ook niet P&P gaan voeren als je inhoudelijk niet kan reageren ;)
Je bent hier van alles aan het roepen, maar een inhoudelijke reactie terug geven lukt je niet?
 
Reactiescore
344
Conclusie de hele wereld is bang, boos, verdrietig, heeft geen gun factor jegens Cult.

waar dat weg komt ? Idk misschien zijn jullie gewoon de beste tw spelers die ongekend zijn. En is er geen andere optie dan met deze overmacht proberen deze top boys weg te spelen. Om zo uiteindelijk een evenwichtige wereld te creëren.

dus zal het even beamen om jullie gemoedstoestand van vandaag in evenwicht te brengen.
Cult top de rest is flop.
 
Reactiescore
903
Conclusie de hele wereld is bang, boos, verdrietig, heeft geen gun factor jegens Cult.

waar dat weg komt ? Idk misschien zijn jullie gewoon de beste tw spelers die ongekend zijn. En is er geen andere optie dan met deze overmacht proberen deze top boys weg te spelen. Om zo uiteindelijk een evenwichtige wereld te creëren.

dus zal het even beamen om jullie gemoedstoestand van vandaag in evenwicht te brengen.
Cult top de rest is flop.

En weer staat er niks inhoudelijks... begin nu wel te begrijpen dat er niet serieus op je gereageerd word.
 
Reactiescore
1.380
Heb het wel gelezen, Cru gezegd heeft hij zich zelf gewoon bedacht en is niet meer akkoord met de deal. Dus als je zo deals gaat maken kan je het toch ook met andere accounts doen om deftige fronten te gaan creëren?

Wat heeft boosts er mee te maken als ik vragen mag?
Komt ook niet erg serieus over als een van jullie "geniale" recruits voor kwantiteit te werven de o zo machtige ponytemmer is :redface:


Dus een beetje zo als jij ook altijd doet op het af?

Je ontwijkt de vraag.
 
Reactiescore
271
talent maakt zelf kutrecruuts.
en dan gaan ze op cult janken dat onze flanken beter leggen om zo nog 9 recruuts te verantwoorden.

dit is meer van je eige graf gegraven en er nu nie in willen leggen.

dus om Gris te quoten: allemaal een stelletje janknoobs
mvg,
 
Reactiescore
470
Je ontwijkt de vraag.
als je het zo graag wil weten, ik heb in de start niet eens gespeeld. dus ik heb ook niks met de interns te maken en weet er ook zeer weinig van.
ik zelf speel vooral classics en daar gebruik ik geen boosts ;)

niet echt ontwijken als ik er gewoon los van sta.
 
Reactiescore
1.380
talent maakt zelf kutrecruuts.
en dan gaan ze op cult janken dat onze flanken beter leggen om zo nog 9 recruuts te verantwoorden.

dit is meer van je eige graf gegraven en er nu nie in willen leggen.

dus om Gris te quoten: allemaal een stelletje janknoobs
mvg,

Ten eerste is dit een collectieve beslissing en niet alleen Talent. Stop er eens mee om alleen Talent te noemen.
Ten tweede zou niemand het bijltje erbij neergooien jij ook niet.
 
Reactiescore
1.380
Huh ik snap het niet meer.
Het rekruteringsbeleid van Talent is ook overlegd met mensen buiten Talent om?

Ben jij nou echt zo dom. Het is een collectieve beslissing dat iedereen bij elkaar gekomen is deze wereld. Jullie praten alleen maar van talent dit talent dat.
Dat Talent in de start foute keuzes gemaakt heeft staat toch helemaal los van wat er nu gebeurd?
Nogmaals TAC BLAZE en TALENT hadden geen lang bestaan gehad als ze niet samen gingen en als jullie (CULT) dit niet inzien zijn jullie gewoon dom en blind.
Maar veel goede spelers in Cult hadden dit wel zien aankomen en snappen de beslissing. Gelukkig toch nog een aantal die normaal kunnen denken.

@NachtFritz bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat je later erbij gekomen bent. Neemt niet weg dat ik hoop dat we allemaal inzien dat dit niet de manier van spelen is. Starten met zoveel boost accounts en mb spelers. En dat geldt voor alle kampen en niet alleen Cult.

Je ziet gewoon dat een goed georganiseerde premade met zoveel boost oppermachtig is en snel goede lijnen en grond verovert. Bij diegene die dan niet premade zijn heerst er onrust, geen vertrouwen enz. als men een nap of iets afstemt. Daardoor verlies je gewoon heel veel terrein en ga je snel kansloos zijn. Dan als een aantal verslagen zijn gaan die stammen alsnog samen alleen is het dan te laat omdat de zogenaamde premade al zover voor staat en goede lijnen hebben dat het alsnog verloren zaak is.

Dit is nou eens een wereld dat er eerder samen gekomen wordt en het de premade moeilijk gemaakt wordt.

Hoop alleen dat er in de toekomst anders gespeeld wordt anders is het snel gedaan met TW.
 
Reactiescore
903
Ten eerste is dit een collectieve beslissing en niet alleen Talent. Stop er eens mee om alleen Talent te noemen.
Ten tweede zou niemand het bijltje erbij neergooien jij ook niet.

Het gaat over de recruits dus o.a. Pony dus dat is Talent gerelateerd.
 
Bovenaan