Top/flopstammen

Reactiescore
903
En heeft @dontw8run zijn fusiepartner gevonden.. of gaan we op een vieze manier cf's leggen? 427|456
 
Reactiescore
903
Reactiescore
344
Nja je kunt er lachwekkend om doen, maar ben toch benieuwd. Al is het antwoord al 99,9% zeker maar goed

zolang er op zo’n afstand geen recap komt. Er geen gejank komt van de partijen die er iets mee te maken hebben. Ben ik benieuwd wat je hier mee probeert te bereiken? Dus zolang dat gissen blijft. Vind ik het ook lachwekkend
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Reactiescore
903
zolang er op zo’n afstand geen recap komt. Er geen gejank komt van de partijen die er iets mee te maken hebben. Ben ik benieuwd wat je hier mee probeert te bereiken? Dus zolang dat gissen blijft. Vind ik het ook lachwekkend
Dat dit weer een bevestiging geeft op een alliantie die een kwantitatieve overmacht wilt pakken zonder dat ze überhaupt 1 aanval gestuurd hebben. En het dus best lachwekkend is hoe jullie jezelf op de kaart aan het zetten zijn :redface:
 
Reactiescore
344
Mwah de Duitsers kregen op den duur ook meer tegen ze dan dat ze bondgenoten hadden hè. Een stukje geschiedenis om de vraag nog eens te overwegen.

ps: nu weet ik dan niet of dit een bg betreft maar uit de cf te zien. Vinden ze het niet erg. Zo wel zal die hem vast gaan afstaan.
 
Reactiescore
1.918
1631119456458.png


Talent zijn ook Duitsers???:redface:

je mag dat hypocriete toontje wel wat lager zingen aub meneer blacklist,
groeten van de cultuur
 
Reactiescore
344
Nog steeds volg ik je niet, in welke zin ben ik hypocriet? Leg eens uit aan deze domme vent
 
Reactiescore
903
Dit is weer het goudvis complot
 
Reactiescore
903
TBL flop!
 
Reactiescore
903

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik vraag me oprecht af waar ik heb aangegeven dat ze niet met andermans zaken mogen bemoeien? Misschien nog even 1 keer terug lezen.

Als je van anderen vraagt om zich niet met andermans zaken te bemoeien, moet je het zelf niet doen als het je dan wel uitkomt hè. ;) Of zit het probleem 'm in het woord hypocriet, ik kan wel een Van Dale via bol.com voor je bestellen hoor?
 
Bovenaan