CF 2.0

Reactiescore
2.477
494|531, part 2 van Talent de moraalridders die wederom doodleuk gaan CF’en.

Dacht dat je veel hersencellen verloor van alcohol en drugs maar het debiele gedrag van Talent doet er nog een schepje bovenop
 
Reactiescore
344
Dat is wel een hele fijne.

zie alleen dat het dorp ooit in bezit is geweest van cult. Hoe die in handen gekomen is van talent. Is een raadsel voor mij.
 

Deleted User - 487971571

Guest
494|531, part 2 van Talent de moraalridders die wederom doodleuk gaan CF’en.

Dacht dat je veel hersencellen verloor van alcohol en drugs maar het debiele gedrag van Talent doet er nog een schepje bovenop
vooral heel de groep over 1 kam scheren, lekker makkelijk ?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
2.477
vooral heel de groep over 1 kam scheren, lekker makkelijk ?
Zag dat je t net zelf deed in een privé gesprek dus niet zo gaan doen

wel leuk dat je t wilt oplossen (als enige blijkbaar?)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik zit dan niet meer in Talent, maar kan me niet voorstellen dat er een meerderheid dit normaal zou vinden :p. Debiele actie. Ookal zou het geen CF zijn als je regels als ''neutrale spelers'' of ''xxxx punten + dorpen'' zou vast leggen, is dit gewoon niet een manier hoe je wil spelen.
 
Reactiescore
1.365
Dus als wij nu 30 neutrale spelers in je cluster edelen is dat prima? Zo willen we spelen? Wat een sukkeltje ben jij
Ga janken joh lau. Jullie jatten zelf mbs en gaan die internen als ''neutrale speler''.
Dom moraalriddergejank.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Die mb die “gejat” was, is naar ris gelopen omdat Flex hem dwong dorpen af te geven toch? 0 dorpen in cluster Leone,

Ben heelbenieuwd wat Flex had gedaan als er een speler tussen Ris en Leone naar hem toe kwam om dorpen gratis af te geven. Denk dat hij ze zonder na te denken aan had genomen. En als Cta dan vervolgrnds eendorp in zijn cluster nam was die ook flink salty geweest.

Doe gewoon niet zo debiel en respecteer elkaars cluster, wat er op neutraal terrein gebeurd is zuur maar kan je echt niks over eisen…
 
Bovenaan