praathoek

Reactiescore
1.962
rick als je wilt leer ik je alles dat je nodig hebt om een succesvol tw speler te worden

en geloof me dat is niet erg veel

Ik zou niet durven om onder de vleugels van een GOD als Rob te spelen, veel te bang om foutjes te maken:sad:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
In die account chats van jullie he, word daar ook de hele dag elkaar virtueel afgetrokken? Of is dat gewoon een kunstje voor hier.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zou gewoon leuk zijn als er ook wat andere activiteit was buiten jullie groep, dan valt het ook niet zo op natuurlijk.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
5.609
Ik kan bevestigen daar er hier in Cult regelmatig wordt aangebeld bij de achterdeur.
 
Reactiescore
417
Activiteit door andere groepen wordt de grond in geboord door een leger aan mb's :)

Dan blijft er niets interessants/nuttigs over om over te praten.
Dit valt toch ook wel mee. Verder mensen mogen zich altijd melden op het AF, de helft van onze posts is ook ongerelateerd of als meme bedoelt. Leef je lekker uit zou ik zeggen!
 
Reactiescore
5.609
Mweh ik voel hem wel. Als je ziet wat voor MB leger Leone en meeste uit Cult (inclusief mezelf) hebben, dan blijft er voor kleinere spelers weinig bescherming over.
 
Reactiescore
1.363
Mweh ik voel hem wel. Als je ziet wat voor MB leger Leone en meeste uit Cult (inclusief mezelf) hebben, dan blijft er voor kleinere spelers weinig bescherming over.
Ik zou Laurens maar even goed verstoppen dan als ik jou was.
 
Bovenaan