Spotprenten

Reactiescore
1.892
Maar sommigen hebben de mond vol over respect of trekken dingen uit de context, maar hebben zelf ook geen moreel kompas. Had ik achteraf geweten hoe kansloos sommige spelers waren/zijn bij dit spel dan had ik dat niet gedaan nee. We waren als stam echter toen aan het grappen en grollen. Maar het is zonder goedkeuring uit een stamchat getrokken en wordt eens in de zoveel tijd weer ergens gedropt om mij uit de tent te lokken of idk waarom anders. Net als die foto destijds. Dit ondanks herhaaldelijke meldingen van dat ik daar niet van gediend ben. Een keertje oke. Maar het stamt uit wereld 58 en we zijn inmiddels bij 81. Toch vinden sommige figuren het nog steeds tof om daarmee mijn grenzen op te zoeken. Achja het zegt evengoed genoeg over dit soort personen hoe zielig ze zijn om zo schijnheilig zichzelf te profileren op een browsergame zoals dit om zich iets te voelen.
Is dit de inleiding van je autobiografie die binnenkort uitkomt?
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
5.686
Voor de duidelijkheid het gaat hier niet om mijn eigen naaktfoto’s.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
7.931
Nja Rick. Niets ten nadele van jou. Maar zonder om tegen de schenen te willen schoppen van sommige spelers behorende tot jullie/jouw kliekje. Maar sommigen hebben de mond vol over respect of trekken dingen uit de context, maar hebben zelf ook geen moreel kompas. Had ik achteraf geweten hoe kansloos sommige spelers waren/zijn bij dit spel dan had ik dat niet gedaan nee. We waren als stam echter toen aan het grappen en grollen. Maar het is zonder goedkeuring uit een stamchat getrokken en wordt eens in de zoveel tijd weer ergens gedropt om mij uit de tent te lokken of idk waarom anders. Net als die foto destijds. Dit ondanks herhaaldelijke meldingen van dat ik daar niet van gediend ben. Een keertje oke. Maar het stamt uit wereld 58 en we zijn inmiddels bij 81. Toch vinden sommige figuren het nog steeds tof om daarmee mijn grenzen op te zoeken. Achja het zegt evengoed genoeg over dit soort personen hoe zielig ze zijn om zo schijnheilig zichzelf te profileren op een browsergame zoals dit om zich iets te voelen.

Kijk, dit ben jij:

1629116951760.png
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Kreeg jij niet een ban omdat je iemand, die had aangegeven dat niet grappig te vinden, uit de tent wou lokken met de zelfmoord van zijn eigen maat? Op een anoniem account notabene. Toen moest hij maar ytegen een grapje kunnen zei je toch.
Nja Rick. Niets ten nadele van jou. Maar zonder om tegen de schenen te willen schoppen van sommige spelers behorende tot jullie/jouw kliekje. Maar sommigen hebben de mond vol over respect of trekken dingen uit de context, maar hebben zelf ook geen moreel kompas. - en wordt eens in de zoveel tijd weer ergens gedropt om mij uit de tent te lokken of idk waarom anders. Net als die foto destijds. Dit ondanks herhaaldelijke meldingen van dat ik daar niet van gediend ben. Een keertje oke. Maar het stamt uit wereld 58 en we zijn inmiddels bij 81. Toch vinden sommige figuren het nog steeds tof om daarmee mijn grenzen op te zoeken. Achja het zegt evengoed genoeg over dit soort personen hoe zielig ze zijn om zo schijnheilig zichzelf te profileren op een browsergame zoals dit om zich iets te voelen.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.918
Haha laurens zo grappig
 
Reactiescore
2.878
@Istari Doe je kunstje #MemeMaandag / #EindeVanMemeMaandag?
 
Bovenaan