Top/flopstammen

Reactiescore
2.444
Ik ben benieuwd naar de screens, als jullie al complot theorieen gaan beginnen uitvinden omdat ik vraag naar welke banden men met TuuTu hebben, ga je gang.
Als ik dat echt letterlijk het geval zou zijn had Martijn mij uiteindelijk niet gestuurd om tot een compromis te komen met de dorpen van Smurf te verdelen hoor.
Mentaliteit tegenwoordig is echt sad gewoon. Spelers die hele MB stammen voor 1 account hebben, 2 grootste stammen die fusie doen en zelfs eigen accounts die hier niet mee akkoord zijn opofferen om dit door te laten gaan.
Jullie gaan gewoon elke uitdaging uit de weg

Het is nog triester dan we in eerste instantie dachten dus? Niet alleen fuseren de nr1 + nr2 stam, er worden ook nog eens meerdere accounts geforceerd op intern te gaan of worden gekickt en geedelt?
 
Reactiescore
26
We zeggen het niet graag, maar is dit het einde van TuuTuu en Gwamm?
 
Reactiescore
8
Het is nog triester dan we in eerste instantie dachten dus? Niet alleen fuseren de nr1 + nr2 stam, er worden ook nog eens meerdere accounts geforceerd op intern te gaan of worden gekickt en geedelt?
Jij bent wel erg selectief in het reageren op informatie LOL. Ik kan je zeggen dat mijn MH zeker een heel net plan heeft gekregen en hij heeft me verteld wat de voor en nadelen zijn. Ik weet bijna 100% zeker dat in TuuTuu niemand verplicht is tot wat dan ook De situatie nu met mijn MH is dat hij geen zin heeft om met een bepaald acc van TuuTuu verder te spelen en waarschijnlijk daarom gestopt is..
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
jij bent wel heel goed op de hoogte klokkenluider
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wij, team schedel en 20 boost accounts, verklaren klokkenluider een kata oorlog
 
Reactiescore
271
Jij bent wel erg selectief in het reageren op informatie LOL. Ik kan je zeggen dat mijn MH zeker een heel net plan heeft gekregen en hij heeft me verteld wat de voor en nadelen zijn. Ik weet bijna 100% zeker dat in TuuTuu niemand verplicht is tot wat dan ook De situatie nu met mijn MH is dat hij geen zin heeft om met een bepaald acc van TuuTuu verder te spelen en waarschijnlijk daarom gestopt is..
Geeft je bek ook een douw.
Of kom met screens of stop die grote muil op een plekkie waar de zon nie schijnt.

Nu ben je niets meer als een falende klokkenluider zonder bewijs
 
Reactiescore
26
Reactiescore
736
Reactiescore
461
Jij praat nu alsof ik daar bij hoor. Ik weet meer dan je denkt, en jij kent het verhaal duidelijk maar van 1 kant. Ik zou zorgen dat je duidelijke informatie tot je beschikking hebt alvorens je hier gaat bashen. Jij hebt duidelijk weer eens laten zien wat voor speler je bent, en het is echt tijd dat mensen dit door gaan krijgen. Zodra ik de screens mag posten van mijn bronnen, zul je ze hier ook zien. Dan ben ik toch erg benieuwd hoe je jezelf daar onderuit lult.
Hoezo wat voor speler ik ben ? Van waar ken jij me dan ?
Je bedoelt die screens waar ik aan Vexus vraag of hij banden met jullie heeft en of hij wist over jullie fusie en dat jullie daardoor wel waarschijnlijk richting de core gaan ? So what.
Ik heb dan ook aan jullie gevraagd voor een eventuele samenwerken, net zoals jullie mag ik me ook wel wat ingraven he. Heb geen vriendjes met bijna 2 hele continenten in tegenstelling tot jullie.

For the record; ik heb geen banden met jullie, had die alleen met Smurf, dat bevestigen jullie momenteel ook met de aanvallen op mij.
Dus die nietszeggende backfire met je screen mag je dan ook achterweg laten.

On topic: toch wel apart dat een top 5 account dan zomaar opgeeft als hij gewoon 100% safe ligt en verder de rim in mag edelen.
Ik heb ook screens van Smurf waar hij vertelt dat Inno en Beasts ook tegen de fusie zijn (waren) en dat ze iets wouden oprichten onderling. Als Smurf verder mocht doen moest hij zijn dorpen afstaan en een nieuw cluster beginnen onder de 570 lijn.
Ik weerhoud mij verder van een oordeel over jullie spel, al siert het jullie niet om te komen dreigen met kata's als ik Smurf verder zou opedelen ipv een overeenkomst proberen te maken.
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, zoals ik op discord al zei, veel succes verder.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jij bent wel erg selectief in het reageren op informatie LOL. Ik kan je zeggen dat mijn MH zeker een heel net plan heeft gekregen en hij heeft me verteld wat de voor en nadelen zijn. Ik weet bijna 100% zeker dat in TuuTuu niemand verplicht is tot wat dan ook De situatie nu met mijn MH is dat hij geen zin heeft om met een bepaald acc van TuuTuu verder te spelen en waarschijnlijk daarom gestopt is..
gvd zitten wij onze kostbare tijd te verdoen aan een moraalbrekertje zoals jij?
 
Reactiescore
5.686
Ach, schuilt er niet allemaal een moraalbreker in ons?
 
Reactiescore
1.365
Nee Tombo, nee.
Er zijn ook mensen gewoon zoo allemachtig slecht dat ze t niet eens tot mb schoppen, zoals schedel.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.918
benieuwd wat team schedel hier op te zeggen heeft... @Rob. ???
 
Reactiescore
454
@Absurd. Even inhakend op jou met je verneuken van werelden gesproken
Een premade opstellen van bijna 2 continenten breed op zn kleine wereld is zeker wel een positieve meerwaarde op w80?
 
Reactiescore
5.686
Is dit het einde van Absurd?
 
Bovenaan