Top/Flopspelers

Reactiescore
1.019
is dat zo :joy:

vandaar dat die de laatste dagen zo om dorpen zat te smeken hoorde ik van de bespeler op 78 :eek:
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
903
De meester is gewoon te streng!
 
Reactiescore
1.019
United masters, Flop. Na de stab eerder deze wereld doen ze nu exact hetzelfde, terwijl er afspraken waren met shock en bevelen delen enzo dat aanstond, sturen ze treintjes op leone. Gelukkig heb ik de main speler van leone op 78 die goed oplet, maar dit is de zoveelste smerige actie van UM.

Toen ik bevelen delen uitzette heeft die snel geannuleer, natuurlijk dacht die dat we er niet zouden zijn en zo makkelijk gratis dorpjes kunnen pakken omdat def staat geprestacked aan venari front.


om erna deze berichten te krijgen
 
Reactiescore
3.457
Jullie waren toch niet de mb van Um maar van Geralt?
 
Reactiescore
5.687
Ik ben eigenlijk vooral degene die Leone kneus mag noemen op basis van W71, UM scheer je weg kneus.
 
Reactiescore
742
terwijl er afspraken waren met shock en bevelen delen enzo dat aanstond,

Er waren afspraken? geen afspraken meer? bevelen delen vergeten uit te zetten wat ook aan jou te verwijten valt? daarnaast in je screen zie je toch dat je geen mb/du meer bent?
 
Reactiescore
2.477
Lijkt me een uitgeklaarde zaak

um bewezen vieze spelerkes
 
Reactiescore
1.019
Er waren afspraken? geen afspraken meer? bevelen delen vergeten uit te zetten wat ook aan jou te verwijten valt? daarnaast in je screen zie je toch dat je geen mb/du meer bent?
waren verkeerd woord. Er zijn afspraken maar die werden gebroken door UM dus vandaar het woord waren
 
Reactiescore
1.918
wie spelen er eig nog op UM dan kunnen we ze collectief uitschelden voor vieze staberkes??
 
Bovenaan