DST

Reactiescore
139
Ook al heb je een massa gehouden, dan heb je toch nog steeds profijt gehad van onze massa op vexus de avond ervoor?
 
Reactiescore
113
Ait top alle dorpsinfo van Deklok
 
Reactiescore
139
Hahaha, je weet dat onze clears al 30 uur liepen toch?! Dus alleen als jullie langer lopen hebben wij profijt.

Verder zeg ik nergens dat het een probleem is, geef alleen aan wat de situatie is.
 
Reactiescore
16
Mee profiteren?? Laat met niet lachen. Ben benieuwd hoeveel troepen jullie precies aan Vexus zijn kwijt geraakt
 
Reactiescore
139
Mee profiteren?? Laat met niet lachen. Ben benieuwd hoeveel troepen jullie precies aan Vexus zijn kwijt geraakt

Goed, dan zal ik het nog even aan je uitleggen.

Wolves begint met 13-05 met het versturen van clears en fakes. Voor de 17 dorpen van Vexus. Later op de 14e worden er een aantal treinen richting vexus gestuurd. Vervolgens Geeft Vexus aan het op te geven en niet meer te deffen (niet geheel verrassend na het sloopwerk dat is verricht).

vexus..png

Dus Wolves heeft al een X aantal dorpen gecleared en heeft al 6 dorpen overgenomen voordat jullie massa uberhaubt begint.

Dus ik ben zeer benieuwd hoe jij aan mij kan uitleggen waarom Wolves van jullie profiteert en niet andersom?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Dus ik ben zeer benieuwd hoe jij aan mij kan uitleggen waarom Wolves van jullie profiteert en niet andersom?
Dat staat ook nergens?

Grepi ontkende enkel meegeprofiteerd te hebben van wolves, nergens zie ik staan dat wolves meegeprofiteerd zou hebben.
 
Reactiescore
16
Ik had vernomen dat er een NAP was?

Overigens zijn we al een behoorlijke tijd met Vexus in een kling en hebben we een dag voor de overnames 4 full clears moeten bekopen.
Een periode daarvoor verschillende clears ontvangen en gekregen.
 
Reactiescore
139
Dat staat ook nergens?

Grepi ontkende enkel meegeprofiteerd te hebben van wolves, nergens zie ik staan dat wolves meegeprofiteerd zou hebben.

Die post heeft grepi inderdaad ook keurig verwijderd ondertussen. (mogelijk vanwege het feit dat die een screen van de stam discord in die post had?)
 
Reactiescore
300
Goed, dan zal ik het nog even aan je uitleggen.

Wolves begint met 13-05 met het versturen van clears en fakes. Voor de 17 dorpen van Vexus. Later op de 14e worden er een aantal treinen richting vexus gestuurd. Vervolgens Geeft Vexus aan het op te geven en niet meer te deffen (niet geheel verrassend na het sloopwerk dat is verricht).


Was Vexus niet ook de jongen met de stab naar zijn oude stam? We kunnen prima zonder hem :biggrin:
 
Reactiescore
81
Nijntje lijkt het feit te ontwijken dat DST een nap had met Wolves? Zou dan wel graag eens rapportjes zien van hoeveel troepen jullie denken gesloopt te hebben? Het feit dat hij niet meer kon snipen kwam dan ook omdat hij geen troepen meer had en dan mag je 2 keer raden wie daar verantwoordelijk voor was? ;)
 
Reactiescore
139
Nijntje lijkt het feit te ontwijken dat DST een nap had met Wolves? Zou dan wel graag eens rapportjes zien van hoeveel troepen jullie denken gesloopt te hebben? Het feit dat hij niet meer kon snipen kwam dan ook omdat hij geen troepen meer had en dan mag je 2 keer raden wie daar verantwoordelijk voor was? ;)

Sorry, maar ik dacht dat uit het feit dat we aanvallen wel kon worden gehaald dat er geen nap was... Maar misschien mis ik iets?

Hij zegt volgens mij niet meer te gaan snipen, wat iets anders is dan niet meer te kunnen snipen :redface: .
 
Reactiescore
81
Sorry, maar ik dacht dat uit het feit dat we aanvallen wel kon worden gehaald dat er geen nap was... Maar misschien mis ik iets?

Hij zegt volgens mij niet meer te gaan snipen, wat iets anders is dan niet meer te kunnen snipen :redface: .

beargumentering slaat nergens op, je weer legt niks.
 
Bovenaan