Hoist The Colours High!

Reactiescore
760
Verder kan ik concluderen dat Rum! voor de volle 100% uit cocky spelers bestaat met een erg groot gedacht van zichzelf. Staan een betrekkelijk aantal arrogante posts hier, lachwekkend lol
ik raad je hierbij aan om @We Like Hot Chicks zijn nieuwe premade te joinen !
 
Reactiescore
760
MAKE IT GREAT AGAIN!
 
Reactiescore
166
Rum! is geen premade, punt. Waarom? Omdat alleen Act of Divinity en Haantje Overlast. contact hebben gehad voor de wereld begon om iets op te zetten op wereld 79. De rest van de leden zijn gedurende de wereld erbij gerekruteerd door met name mij.
Gelul van een dronkenaardbei, kaarten waren allang geschud van het hebben van boost accounts tot je zelf de rim in boosten. Jullie kunnen het mooier proberen te verbloemen dan dat het is maar die vlag gaat niet op of het nou een p-made is of R2W own het dan op zijn minst in plaats van dat schijnheilige gedrag.


Dat het gebeurd prima! Tegenwoordig het nieuwe normaal, maar ga niet van die lege statements posten o_O
 
Reactiescore
300
Is V-V-V echt compleet verrast vandaag of werken ze samen met Rum!? :biggrin:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Reactiescore
119
Gelul van een dronkenaardbei, kaarten waren allang geschud van het hebben van boost accounts tot je zelf de rim in boosten. Jullie kunnen het mooier proberen te verbloemen dan dat het is maar die vlag gaat niet op of het nou een p-made is of R2W own het dan op zijn minst in plaats van dat schijnheilige gedrag.

Dat het gebeurd prima! Tegenwoordig het nieuwe normaal, maar ga niet van die lege statements posten o_O

Als jij die aanname wil doen, prima joh, lekker doen. Schijnbaar is het moeilijk te bevatten dat men ook op een fatsoenlijke manier een stam kan opzetten. En het feit dat Haantje in de rim ligt is een gok die wij genomen hebben om te laten zien aan potentiële recruits dat we serieus waren, dat had net zo goed negatief kunnen uitpakken. Wie niet waagt, wie niet wint. Het is geen premade, hoe je het ook wendt of keert. Daarbij had elk account sowieso al zijn MB's en DU's, dus die neem je dan automatisch mee. Ook weer een invalide argument dat nergens op slaat. Maar goed, chapeau voor de poging om Rum! in een negatief daglicht te zetten. O, en voor de vorm maar even een screenshot bijgevoegd die duidelijk weergeeft dat we nooit een premade waren. En dat dit project al langer loopt is niet ontkend, het feit dat het al definitief was wel, want dat was het ook gewoon niet voor een lange tijd.

Bewijs.png

Dat die stammen verzaken is ook wel enigszins het argument dat hier door vele aangehaald wordt. Jullie trekken op een dermate wijze kwaliteit aan binnen een stam dat dit simpelweg een flinke overmacht is op het gebied van kwaliteit en dat verklaart ook de vele male hardere groei. Wereld 79 lijkt niet ontzettend sterk bezet, dat zullen jullie waarschijnlijk zelf ook al doorgehad hebben. Maar toch wordt het nodig geacht om op dermate wijze (of het nu verborgen is gehouden of niet) een merendeel van de kwaliteit op de wereld aan te trekken en vrijwel de helft van de wereld aan kwantiteit naar je toe te trekken.

Je forceert de andere minder kwalitatieve stammen simpelweg naar een samenwerking toe, doordat ze ten eerste de kwaliteit niet kunnen matchen maar ook nog eens flink achterlopen op het gebied van kwantiteit. Om dat simpelweg af te zetten als zeiken op de koplopers is wel erg simpel.

Wat je nu eigenlijk zegt is dat wij maar mak aan moeten doen en niet de accounts moeten recruiten waar we potentie in zien om anderen meer kans te geven? Zo werkt het spelletje niet en ik kan me niet voorstellen dat dat je insteek zou zijn op een spelletje als TW zijnde.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.444
Wat je nu eigenlijk zegt is dat wij maar mak aan moeten doen en niet de accounts moeten recruiten waar we potentie in zien om anderen meer kans te geven? Zo werkt het spelletje niet en ik kan me niet voorstellen dat dat je insteek zou zijn op een spelletje als TW zijnde.

Als het enige waar jullie wat om geven is de wereld ten koste van alles winnen dan moet je er absoluut niks om geven hoor en dan moet je zeker een zo sterk mogelijke stam neerzetten. Maar naar mijn idee heeft het merendeel van de huidige kwalitatieve tw spelers wel genoeg werelden gewonnen en spelen we het spelletje voor ons plezier. Ten koste van alles winnen gaat ten koste van het plezier en een eerlijke strijd op een wereld.

Plezier en een leuke wereld zou boven het winnen moeten staan in een vreselijk oud browser spelletje in mijn ogen. Als jullie perse willen winnen dan begrijp ik de manier waarop deze stam is opgericht.
 
Reactiescore
187
Als het enige waar jullie wat om geven is de wereld ten koste van alles winnen dan moet je er absoluut niks om geven hoor en dan moet je zeker een zo sterk mogelijke stam neerzetten. Maar naar mijn idee heeft het merendeel van de huidige kwalitatieve tw spelers wel genoeg werelden gewonnen en spelen we het spelletje voor ons plezier. Ten koste van alles winnen gaat ten koste van het plezier en een eerlijke strijd op een wereld.

Plezier en een leuke wereld zou boven het winnen moeten staan in een vreselijk oud browser spelletje in mijn ogen. Als jullie perse willen winnen dan begrijp ik de manier waarop deze stam is opgericht.
Meh, dit kan je dan ook zeggen over de fusie van Wolves en eigenlijk over elke rekruut van elke stam...Als je met iedereen altijd maar rekening moet houden dan heb je geen spel meer maar liefdadigheid :p
 
Reactiescore
77
meh ik zou wel 500pp willen sponsoren om zn naam te veranderen naar flopboy, helaas niet overdraagbaar, snorry
 
Bovenaan