Afspraken Kata's

Reactiescore
27
Backstabben? Gozer weet jij wel waar je over praat?! :redface: Maar ik zie dat het gelukt is om @maretan uit zijn tent te lokken aangezien hij zijn hele stam erbij heeft gehaald.. Had wel verwacht ook zijn MB/intern stam tot zijn rescue kwam, maar je kan natuurlijk niet alles hebben.. Haha.. Hoppen van stam naar stam? Je vergeet hoe je het schrijft: Stam. volgens mij heb ik enkel zelf de stam opgezet dus je kan het hoppen vinden all you want.

JE hebt gelijk. Je hebt je zelf opgezette stam al snel verlaten. Dom van me.
Ik denk niet dat Maarten ons nodig heeft om jouw geblaat terug te koppen.
 
Reactiescore
120
Excuses, ik zal mijn woorden terugnemen. Als je met 3 spelers + 2 moraalbreker stammen in totaal goed voor zo'n 10x het aantal punten dan onze premade stam kan wegspelen, ben je inderdaad zeer kundig. Chapeau.

Toch zal ik je wederom op onkunde moeten wijzen, ditmaal met kloklezen. 3 uur? xd
 
Reactiescore
30
Haha heerlijk hoe hypocriet je reageert.

De dag voordat wij aanvielen kreeg ik een mass van 9 verschillende spelers uit de stammen elwrci en babori en trpg.

Goed voor 10x zoveel punten als mij destijds.

Wij vielen echter met 6 spelers aan en binnen 3 uur was elwrci weggeveegd;)

Dus hoe hypocriet is het om over vaardigheden te praten van ander als je niet eens in staat bent om met 9 spelers 1 dorp te kunnen pakken;)

Buiten het feit dat je via een pm zegt: Ik was toen nog niet actief maar nu de grote jongen komt uithangen.

Beetje matig.
 
Reactiescore
241
Haha heerlijk hoe hypocriet je reageert.

De dag voordat wij aanvielen kreeg ik een mass van 9 verschillende spelers uit de stammen elwrci en babori en trpg.

Goed voor 10x zoveel punten als mij destijds.

Wij vielen echter met 6 spelers aan en binnen 3 uur was elwrci weggeveegd;)

Dus hoe hypocriet is het om over vaardigheden te praten van ander als je niet eens in staat bent om met 9 spelers 1 dorp te kunnen pakken;)

Buiten het feit dat je via een pm zegt: Ik was toen nog niet actief maar nu de grote jongen komt uithangen.

Beetje matig.

Heb mijn account op delete gezet.

Ik vind je een bangelijk goede speler na deze post :'(
 
Reactiescore
106
Shou en dreamcatcher spelen nu gewoon samen (samen massa s gooien). Al die stoere praat van beiden voor niets. Spijtig, had wat actie verwacht
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ik trek me uit de afspraken jongens, iedereen kan katas verwachten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Shou en dreamcatcher spelen nu gewoon samen (samen massa s gooien). Al die stoere praat van beiden voor niets. Spijtig, had wat actie verwacht

samen aanvallen? Schou067 probeert enkel beetje mee te profiteren nadat die zelf alles doodliep op een andere speler.

vind het tot nu toe een aardig leuke recap war die gespeeld word, de vvers deden zeker op dag 1 goed werk, beetje spijtig dat op de eerste wave 90% van alle troepen van ours gewoon niet gedodged werd, dan had je pas echt actie gehad.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
zoals ik al zei, ze profiteerden mee op 2 dorpjes omdat ik ze ff lief wat info gaf. poehoe, wat een gezamelijke aanval
 
Reactiescore
226
Wij kunnen er niks aan doen dat Ours (ben jij dat) voor de helft leeg staat omdat hij nagenoeg alles doodliep op ons.. Sharing is caring.. Weet ook niet op welk acc jij speelt @smakelbadel ?
 
Bovenaan