Top/Flopstammen

Deleted User - 487982750

Guest
Schrijnend dat je komt aanlopen met ‘het is een slim front, niet laf’ met vervolgens één of andere loze sneer. Wanneer ik het ontkracht kom je hiermee aanlopen. Dus ik ben benieuwd, vertel jouw blik waarom het zo slim zou zijn? Zie eerlijk gezegd enkel nadelen, behalve als je niet zo goed kan deffen en met een groter front dorpen zou verliezen. Maar dat lijkt het me niet aangezien je hier een een grote bek komt opzetten en neerkijken op Venari, die net een massa van 2 stammen met nauwelijks verlies hebben afgesloten?

Je ontkracht helemaal niks. Je uit alleen je eigen beperkte visie op een situatie waarvan je totaal geen benul van hebt hoe die tot stand is gekomen.

Tussen Mean Machine en Achilleus lag een stammetje genaamd Heroes. Vlak voor de fusie waar het account Mean Machine uit is voort gekomen pakte wij dorpen van Heroes, die vervolgens vrij snel stopte. Het zou dus een race worden wie die dorpen het snelste zou op edelen. Wij miste de edels en slagkracht om die dorpen weg te edelen voor Achilleus dat zou kunnen doen, om deze reden was de keuze gemaakt dat BBQ op dat moment die dorpen zou pakken.

Je kunt op een dergelijke situaties altijd verschillende invalshoeken vinden waarom iets wel, of juist niet slim is. Ik ben ervan overtuigd dat als we dit niet hadden gedaan het front een stuk slechter ervoor had gestaan. Het staat jou uiteraard vrij daar anders over te denken.
 
Reactiescore
1.365
Je ontkracht helemaal niks. Je uit alleen je eigen beperkte visie op een situatie waarvan je totaal geen benul van hebt hoe die tot stand is gekomen.

Tussen Mean Machine en Achilleus lag een stammetje genaamd Heroes. Vlak voor de fusie waar het account Mean Machine uit is voort gekomen pakte wij dorpen van Heroes, die vervolgens vrij snel stopte. Het zou dus een race worden wie die dorpen het snelste zou op edelen. Wij miste de edels en slagkracht om die dorpen weg te edelen voor Achilleus dat zou kunnen doen, om deze reden was de keuze gemaakt dat BBQ op dat moment die dorpen zou pakken.

Je kunt op een dergelijke situaties altijd verschillende invalshoeken vinden waarom iets wel, of juist niet slim is. Ik ben ervan overtuigd dat als we dit niet hadden gedaan het front een stuk slechter ervoor had gestaan. Het staat jou uiteraard vrij daar anders over te denken.
Janknoob bakkes dicht svp ty
 
Reactiescore
2.477
Je ontkracht helemaal niks. Je uit alleen je eigen beperkte visie op een situatie waarvan je totaal geen benul van hebt hoe die tot stand is gekomen.

Tussen Mean Machine en Achilleus lag een stammetje genaamd Heroes. Vlak voor de fusie waar het account Mean Machine uit is voort gekomen pakte wij dorpen van Heroes, die vervolgens vrij snel stopte. Het zou dus een race worden wie die dorpen het snelste zou op edelen. Wij miste de edels en slagkracht om die dorpen weg te edelen voor Achilleus dat zou kunnen doen, om deze reden was de keuze gemaakt dat BBQ op dat moment die dorpen zou pakken.

Je kunt op een dergelijke situaties altijd verschillende invalshoeken vinden waarom iets wel, of juist niet slim is. Ik ben ervan overtuigd dat als we dit niet hadden gedaan het front een stuk slechter ervoor had gestaan. Het staat jou uiteraard vrij daar anders over te denken.
Dus omdat je in het verleden edels miste om de dorpen te edelen, is het nu een slim front? Klinkt heel logisch inderdaad. :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
736
Je hebt duidelijk de klok horen luiden, nu nog de klepel vinden.

Jij bent de grootste downie die ik in lange tijd voorbij heb zien komen. Die mafklappert van een @bruh-ikke valt in vergelijking met jou nog alles mee.

Denk dat je dit AF account van je maar beter direct weer in de prullenbak ken mikkeren.

BVD.
 

Deleted User - 487982750

Guest
Jij bent de grootste downie die ik in lange tijd voorbij heb zien komen. Die mafklappert van een @bruh-ikke valt in vergelijking met jou nog alles mee.

Denk dat je dit AF account van je maar beter direct weer in de prullenbak ken mikkeren.

BVD.

Het is heel frustrerend dat ik constant vanwege mijn spleetogen aangezien wordt voor downie, vind het een nare vorm van discriminatie.
 
Reactiescore
1.365
Het is heel frustrerend dat ik constant vanwege mijn spleetogen aangezien wordt voor downie, vind het een nare vorm van discriminatie.
Wordt meneer/mevrouw/het gepest ja? Poor thing, ik heb wel zakdoekjes.
 
Reactiescore
903
Waarheid is af en toe hard toch? :rolleyes:
 
Reactiescore
22
Het is heel frustrerend dat ik constant vanwege mijn spleetogen aangezien wordt voor downie, vind het een nare vorm van discriminatie.
Er staat nergens dat hij je uitmaakt voor een downie wegens je spleetogen, dat maak je er toch echt zelf van. Je bestempeld het daarbij zelf dus ook als discriminatie dus de vraag is nu: 'Wie is hier nou de racist?!'
 

Deleted User - 487982750

Guest
Ik vraag me toch af waar deze heftige reacties door ontstaan zijn. Aan de ene kant vermoed ik een lange periode van 'droogstand', aan de andere kant was het misschien toch de opmerking over Daffy Duck zijn front (of beter gezegd het gebrek eraan). Of was het toch het gedeelte over het in de schaduw staan van EWS wat tot deze frustratie leid?

Het kan in ieder geval niet aan mij liggen, dat ligt het nooit. :confused2:
 
Reactiescore
1.584
Verwar een slim front niet met een laf front. Aan de andere kant: Van iemand met 12 spelers op een account kan ik inderdaad niet verwachten dat die dat verschil ziet. :smile:

Wil jij alsjeblieft Zidanneke aub niet associëren met het beste account van W71? ik neem aan dat je pvm bedoelde met acc van "12 spelers" want ik ken geen ander account met zoveel man xD
 
Reactiescore
1.918
we geven jou al lang niks meer kyle


grtn

walterke
 
Reactiescore
1.918
het nieuws verspreidt zich als een zeer snel vlammetje, sinds kort sta ik inderdaad voor onbepaalde periode weer aan het hoofd van de cactushierarchie. IK heb gisteren als eerste daad van leiderschap zelfs al via pm banden gesmeed met VinnekeFard(nota bene jouw buurman!!!), de kans dat het stabiele schip van cacturne nu nog kapseist is zo goed als onbestaande.


ps. Wat ik je wel kan geven is de favoriete power ranger van Jens|VinnekeFard
 
Bovenaan