DST

Reactiescore
3
Grappig dat allemaal spelers die niet op W79 spelen een mening klaar hebben.

Op het moment dat ons intel ter ore komt waarin blijkt dat onze NAP een massa op ons plant gaan wij dit onderzoeken.
Knap voor iedereen die dan de moraalridder gaat uithangen en het aan de NAP stam gaat vertellen (die dus achter de rug om een aanval plannen) en zijn bron verraadt. Tuurlijk kun je dat doen. Moet je lekker zelf weten maar: Ik ga in ieder geval niet mijn stamleden laten aanvallen terwijl ik intel heb. Slechte stamleider of niet maar daar sta ik dan voor. Dus aub niet hier de moraalridder uithangen terwijl je zelf niet in de wereld zit.

En daarmee weet je dus dat we inderdaad intel kregen zoals sommigen heel graag willen horen dat dit toegegeven wordt (wtf lekker belangrijk). En nogmaals, als we een PM van de leiding van KLOK hadden gekregen met uitleg waarom hen een en ander dwars zat dan was het anders gegaan maar zo was en is het niet.

2 partijen tot op zekere hoogte schuld. Nu door.
 
Reactiescore
81
Allemaal makkelijk gezegd dat het anders was gegaan we weten beiden dat je dit gewoon zegt om er van tussen uit te knijpen. Je wist maar al te goed zelf wat er dwars zat. Verder hadden we geen enkele aanval gepland op jullie enkel op witchking en baudi die niet tot de nap behoorden. Groetjes
 
Reactiescore
473
Goh, ja, het is en blijft het ALGEMEEN forum. Sommige vinden het gewoon leuk om elke wereld een beetje te volgen (niks mis mee overigens).
Verder denk ik dat de meeste die hier op reageren wel degelijk bezig zijn op w79.

Overigens, een stamleider die door het vuur gaat voor zijn stam leden, kan ik op zich wel waarderen. maar is dit een stam waar je samen mee wil werken?
Ik niet in ieder geval.

Overigens is het nu een beetje vingertje wijzen, wat nergens op slaat.
2 stammen spreken een nap af, vonden acties van de andere partij niet kunnen, maar ipv de dialoog aan te gaan. deden ze elk hun eigen ding.

Conclusie: beide zijn in de fout gegaan (wat ook al meerdere keren is erkent) en klaar.
 
Reactiescore
13
Gezien dat dorp uiteindelijk in zijn handen valt, wat maakt het dan precies uit dat hij kata's gebruikt? Je eigen ruiten ingooien is niet slim, maar je stoort er toch niemand mee?
 
Reactiescore
30
Misschien is het wel per ongeluk, kata staat standaard op HQ.


[/Quote
Gezien dat dorp uiteindelijk in zijn handen valt, wat maakt het dan precies uit dat hij kata's gebruikt? Je eigen ruiten ingooien is niet slim, maar je stoort er toch niemand mee?
Gebruik van kata,s op dorpen buiten verzamelplaats of muur is gewoon een no-go. Alleen bij stabbers en revanche kunnen er uitzonderingen gemaakt worden. Althans dat vinden de normale spelers
 
Reactiescore
473
Gebruik van kata,s op dorpen buiten verzamelplaats of muur is gewoon een no-go. Alleen bij stabbers en revanche kunnen er uitzonderingen gemaakt worden. Althans dat vinden de normale spelers
hmm, ja maar 20 katas op hoofdgebouw? nu niet het meest efficiënte doelwit. tevens, ook nog gewoon het standard doelwit, waar costarica ook al een gooi naar deed.

Als je zulke clears in je dorp hebt en je bent echt van plan om te gaan kata'en als wraak, dan vermoed ik dat je er wel wat meer stuurt en een ander doelwit kiest dan hoofdgebouw op een dorp wat je toch zelf overneemt.
 
Reactiescore
1.226
Gebruik van kata,s op dorpen buiten verzamelplaats of muur is gewoon een no-go. Alleen bij stabbers en revanche kunnen er uitzonderingen gemaakt worden. Althans dat vinden de normale spelers

Waarom is volgens jou kata buiten verzamelplaats of muur een no-go? Het kan uiterst tactisch en effectief werken, je maakt gebruik van een in-game functie die ook als dusdanig ontwikkeld is.

Mocht men een andere kata mening hebben dan dat jij predikt dan zijn het geen normale spelers, begrijp ik dat goed? Lekker open minded :redface:

Nogmaals, het kan prima een ongelukje zijn, als het geen ongelukje was en er waren geen afspraken gemaakt omtrent kata's is er wat mij betreft nog steeds geen man overboord.
 
Reactiescore
13
Gebruik van kata,s op dorpen buiten verzamelplaats of muur is gewoon een no-go. Alleen bij stabbers en revanche kunnen er uitzonderingen gemaakt worden. Althans dat vinden de normale spelers
Ik begrijp dat dit een 'no-go' is in situaties waarbij je elkaar gewoon bestookt (i.e. kan onsportief overkomen), maar in situaties waarbij je het dorp overneemt geld die gedachte toch niet? Ik denk dat het toepassen van dergelijke praktijken situationeel acceptabel is.
 
Reactiescore
1.166
Gebruik van kata,s op dorpen buiten verzamelplaats of muur is gewoon een no-go. Alleen bij stabbers en revanche kunnen er uitzonderingen gemaakt worden. Althans dat vinden de normale spelers

Definieer normale spelers? Kata's zijn een part of the game en daarmee een uiterst effectief middel om je tegenstander het lastig te maken.

Ik begrijp dat dit een 'no-go' is in situaties waarbij je elkaar gewoon bestookt (i.e. kan onsportief overkomen), maar in situaties waarbij je het dorp overneemt geld die gedachte toch niet? Ik denk dat het toepassen van dergelijke praktijken situationeel acceptabel is.

Een dorp kata'en die je vervolgens zelf overneemt is ook niet heel snugger. Wat daar precies het tactisch voordeel van is, is mij een raadsel.
 
Bovenaan