Spotprenten

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.064

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nouja, dit is knap hoor begrijp me niet verkeerd. Maar was niet wat ik vroeg, ik vroeg om 10x binnen 3 ms te timen binnen een paar minuten zoals eerdere aanvallen. Je kan dit gewoon heel vaak proberen en er vanzelf een keer strak naast zitten.

Ik denk dat het vrij onmenselijk is om 10x achter elkaar zonder falen binnen 3 ms te timen, kan me ook niet voorstellen dat we dat gedaan hebben. Wellicht heb jij enkel 10 times binnen 3 ms gezien, omdat we slechte times geannuleerd hebben, dat zou kunnen.

Wilde met die filmpjes enkel laten zien dat je vrij strak kan timen zonder bots. Verder is er gewoon een publiekelijk script (wat ik zelf niet gebruik), welke je hier kunt vinden: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/timen-kan-iedereen.205250/

Veel spelers gebruiken dit om strakker te timen.
 
Reactiescore
37
Nope, ik vind het moeilijk te geloven dat je met legale tools 10x of vaker consistent timed binnen 3 ms. Daarom zei ik dat die screens allemaal niks uitmaken omdat je niet weet wat er aan vooraf is gegaan, het is toch heel makkelijk om dan even een schermopname te maken met hoe je dat doet terwijl je 10x consistent binnen 10ms hit? Bedoel wat heb je te verliezen als je het echt met legale tools doet?

Ik snap niet waarom dit zo slecht ontvangen wordt, ik vind het echt master als het wel gewoon lukt.
Geen idee of je het beseft maar als je zegt dat dit zo ongeloofwaardig is. Dat op jouw acc heel edels gesniped zijn op 1ms.
Zelf op de zelfde seconde en echt easy 100 op 10ms.
Dan beweer je ook dat er een bot gebruikt is om te deffen bij jouw ?
 
Reactiescore
490
1614953380410.png
 
Reactiescore
372
Met snipen kan je er naast zitten en vanaf een ander dorp het weer proberen. Ik heb echter geen aanvallen geannuleerd zien worden, dat is het verschil.

Bovendien, van die tools en al die scripts weet ik ook. Wanneer je echt zelf timed met legale tools kudo’s! We zullen helaas nooit de waarheid weten. Frapant mag je het toch wel noemen wanneer je 10 aanvallen zonder annuleren binnen 3 ms krijgt, hoop dat je dat snapt?

Again, leuke spotprent @brehbreh maar dat was niet wat ik vroeg en dan ook geen realistische kijk op de situatie aangezien niemand weet hoe vaak geprobeerd is om een keer een dubbele hit te krijgen. Wanneer ik het 10x zie binnen een maar min geef ik je groot gelijk.

Bovendien ben ik een beetje teleurgesteld in jullie omdat ik vannacht allemaal antisnipes had getimed maar er geen edels achter de clears van Living kwamen :(
 
Reactiescore
279
Ik denk dat het vrij onmenselijk is om 10x achter elkaar zonder falen binnen 3 ms te timen, kan me ook niet voorstellen dat we dat gedaan hebben. Wellicht heb jij enkel 10 times binnen 3 ms gezien, omdat we slechte times geannuleerd hebben, dat zou kunnen.

Wilde met die filmpjes enkel laten zien dat je vrij strak kan timen zonder bots. Verder is er gewoon een publiekelijk script (wat ik zelf niet gebruik), welke je hier kunt vinden: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/timen-kan-iedereen.205250/

Veel spelers gebruiken dit om strakker te timen.
Mooi script wel
 
Reactiescore
2.878
Vraag me meer af waarom jij bezig bent met het tellen van aanvallen op 3 ms dan met snipen maar goed.
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
372
Vraag me meer af waarom jij bezig bent met het tellen van aanvallen op 3 ms dan met snipen maar goed.

Zoiets mag toch genoemd worden? Mag toch om uitleg vragen? Ben niet drukker met tellen hoor, de afgelopen 2 dagen sinds ik kan loggen heb ik meer dan genoeg gesniped en zijn er ook amper dorpen verloren gegaan ondanks dat de motivatie laag was, no worries.
 
Reactiescore
490
Zoiets mag toch genoemd worden? Mag toch om uitleg vragen? Ben niet drukker met tellen hoor, de afgelopen 2 dagen sinds ik kan loggen heb ik meer dan genoeg gesniped en zijn er ook amper dorpen verloren gegaan ondanks dat de motivatie laag was, no worries.
'no worries'
1614953954611.png
 
Reactiescore
2.064
1614954005700.png
 
Reactiescore
1.016
Met snipen kan je er naast zitten en vanaf een ander dorp het weer proberen. Ik heb echter geen aanvallen geannuleerd zien worden, dat is het verschil.

Je snapt toch ook wel dat die verkeerd getimede edels binnen luttele tellen al weer geannuleerd worden?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zoiets mag toch genoemd worden? Mag toch om uitleg vragen? Ben niet drukker met tellen hoor, de afgelopen 2 dagen sinds ik kan loggen heb ik meer dan genoeg gesniped en zijn er ook amper dorpen verloren gegaan ondanks dat de motivatie laag was, no worries.
Als je edels stuurt kijk je direct welke goed loopt en annuleer je binnen 10sec de fout gestuurde edels, grote kans dat je ze helemaal niet gezien hebt. Overigens ben ik blij dat je het spotprententopic gebruikt voor je posts, zou geen toepasselijker topic weten.
 
Reactiescore
1.016
Als je edels stuurt kijk je direct welke goed loopt en annuleer je binnen 10sec de fout gestuurde edels, grote kans dat je ze helemaal niet gezien hebt. Overigens ben ik blij dat je het spotprententopic gebruikt voor je posts, zou geen toepasselijker topic weten.

Op zich kan dit ook prima in het top/flop spelers natuurlijk!
 
Reactiescore
2.878
Misschien maar een supportje doen?
 
Bovenaan