Top/Flopspelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
mat is gwn een vieze stabber ik votekick hem elke dag uit de speer chat maar ik word nooit geholpen door mijn medeleden.

vieze stabbers!!!
 
Reactiescore
261
gaan we anders effe allemaal in een rondje staan roepen naar elkaar? De grootste stab van de 15 voorbije werelden? Laat me niet lachen, er zitten personen bij jullie in de stam en zaten personen bij jullie in Salt op W76 die anoniem (laf?) op unirush gestemd hebben maar daar nooit voor zijn uitgekomen?

Het zou je laatste wereld zijn toch? Zorg er dan voor dat je dan toch eenmaal je aan je afspraken houd.
 
Reactiescore
326
Niet geheel zonder gegronde reden, de betreffende speler was de aanstichter van de grootste stab in de afgelopen 10-15 werelden. Voor betrokken spelers dan toch altijd moeilijk om te zien dat zo'n speler weer geaccepteerd wordt binnen een stam en dan zelf interesse in andere hun acties toont. Dat komt dan vreselijk hypocriet over.

Oh nee toch, hij heeft ervoor gezorgd dat w69 eerder afgelopen was?
Wat een grote ramp dit :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Lijkt wel of Speer gebruikt maakt van een SPIEJON
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kwas gewoon wakker maar mijn stagiair -die tevens zijn proefperiode niet met glans heeft doorstaan- mocht ook eens deffen. Tmoet niet altijd ik zijn!
 
Reactiescore
2.303
Patrick speelt in speer ?
 
Bovenaan