[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
338
Ook waar, maar ergens wil ik zoveel mogelijk pistes ophouden om niet te veel te gaan focussen op 1 ding.
 
Reactiescore
397
@miketijger @killingsspreeee

Ik zou persoonlijk deze nacht orakel op KS doen.
Omdat de neutrale rol "Wethouder/Assistent van de Burgemeester" er mogelijk in zit.

Die informatie zou ook handig kunnen zijn om te weten.

Meningen?
Dit lijkt me pas nodig na eventuele infectie. Snap waar je vandaan komt normaal gesproken, maar ik denk dat ik op dit moment na MikeTijger en misschien nu Joker toch het meest aannemelijke goedje ben. Daarnaast ook vanwege mijn stem gister. Dit is mits jojor slechtje blijkt, maar dit lijkt me onderhand wel aannemelijk. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar bijvoorbeeld de rol van ILT of Duvel. Misschien zelfs bappos. Het liefst naar Joker aangezien hij als enige een soort van claim heeft neergelegd. Het liefst had ik hem naar de Engel willen sturen, maar daar nog geen reactie van. Mochten jullie heel graag mijn rol willen weten dan wil ik wel claimen om niet een orakelactie te gebruiken, maar dit lijkt me niet nodig. Ook omdat er in het ergste geval nog een wolp of welp in kan. Iets wat me niet aannemelijk lijkt, maar toch.
 
Reactiescore
397
Toevoeging. Blond is het meest bevestigd goedje na jouw Mike (mits jojor slechtje natuurlijk), er is geen tegenclaim geweest . Dat is ook nog een optie. Denk er over na, want de wolven gaan of jou proberen te lunchen (riskant want bengel/cheru) of iemand die ze denken dat de informatie krijgt (voor mijn part blond of Jokersbrain dus). Voor mijn part gebruikt de heks trouwens zijn drankje als die erin zit.
 
Reactiescore
338
Toevoeging. Blond is het meest bevestigd goedje na jouw Mike (mits jojor slechtje natuurlijk), er is geen tegenclaim geweest . Dat is ook nog een optie. Denk er over na, want de wolven gaan of jou proberen te lunchen (riskant want bengel/cheru) of iemand die ze denken dat de informatie krijgt (voor mijn part blond of Jokersbrain dus). Voor mijn part gebruikt de heks trouwens zijn drankje als die erin zit.

Waarom is blond bewezen???? Zijn lynch staat op Mike?
 
Reactiescore
994
Stop eens met goedjes bevestigen...? :rolleyes:
Dat zijn claims die je misschien herkent, maar niet benoemd.

En ja zijn stem is wel raar...maar los daarvan
 
Reactiescore
397
Stop eens met goedjes bevestigen...? :rolleyes:
Dat zijn claims die je misschien herkent, maar niet benoemd.

En ja zijn stem is wel raar...maar los daarvan
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maar:

1. Onderhand is er al een hogere prioriteit welp/wolp doelwit dan een gebroeder zonder een tweede gebroeder. En misschien zelfs twee.
2. De kans op nog een welp/wolp lijkt me sterk.
3. Hij claimt zelf en geeft het weg. Wolven hebben dit ook echt wel gezien, die zijn ook niet dom en met meer om te controleren. Als iemand een zo opvallende hint naar zijn rol neerzet, gaat dit zeker door de wolven opgemerkt worden. In deze situatie lijkt het me dus niet verkeerd om er een enkeling (in dit geval Mike) op te wijzen in het geval hij hem toevallig mist of geen tijd heeft en hem daarom mist.

Normaal gesproken heb je gelijk maar door het feit dat we zometeen vermoedelijk twee slechtjes met een welpactie eruit hebben, gaat het niet helemaal op. Je kunt eerder zeggen dat mensen niet moeten hinten naar hun rol dan, al vind ik het op dit moment een goede play om er voor te zorgen dat we de orakelactie bij een goedje (en iemand die niet geluncht wordt) krijgen.
 
Reactiescore
1.777
ik kan niet alles terug lezen helaas. Maar als ik het goed heb gaat het tussen mike en jojor? Waarom geloven we mike en niet jojor?
immers stemt bappos op jojor wat mij doet vermoeden dat mike wolf is
 
Reactiescore
397
@simeco
De volgende twee post overtuigden mij:
Ik denk dat het orakel over jojor kan gaan. Ik zie alleen KS met stem op jojor
Het orakel kan nog even wachten met claimen. Ik ben er bijna zeker van wie het is. Ik heb het gevoel dat er een aantal ogen op mij gericht zijn dat ik mogelijks orakel ben, maar ik kan evengoed een gebroeder zijn aangezien ik Milow aan het verdedigen was.

Dit gezegd zijnde hoop ik dat jullie me wel volgen op jojor. En nadien jokersbrain. Ik denk momenteel een goed zicht te hebben en ik heb ook een kandidaat die wel eens het 4e slechtje kunnen zijn, maar ik ga nog geen naam noemen om de kat nog even uit de boom te kijken.

Jojor post pas na deze twee posts. Daarnaast is het logischer voor Mike om jojor naar mij te sturen dan andersom aangezien ik jojor stemde gister. Jojor stemde niet eens op mij als burgemeester, wat ik zou verwachten als hij mij blijkbaar genoeg vertrouwd om het orakeldoelwit toe te sturen.
 
Reactiescore
1.777
nog andere mensen die daar hun mening over willen geven??
 
Reactiescore
994
ik kan niet alles terug lezen helaas. Maar als ik het goed heb gaat het tussen mike en jojor? Waarom geloven we mike en niet jojor?
immers stemt bappos op jojor wat mij doet vermoeden dat mike wolf is
Stem maar op jojor. Mike heeft in dit geval de beste kaarten

dit is bappos simeco..
Helaas geen tijd verder vandaag.
Voor nu loop ik mee op Milow
Ik heb helaas geen tijd meer.
Stem voor nu op Jojor
 
Reactiescore
994
Dus om toe te voegen. Daar moet je je eigen gedrag nu niet op aanpassen @simeco

Bappos is nog niet van de inhoud geweest dit potje, goed of slecht, juist of onjuist in zn stemgedrag.
 
Reactiescore
358
Ik zou graag de rol van ILT willen weten, vermoed dat hij een slechtje is. Dus als ons tijgerke mij dat toevertrouwd zal ik morgen (na DL) niet teleurstellen!

Orakel mag best mijn rol aan je laten zien, al vind ik je fixatie op mij eigenlijk best vreemd.

Overigens begint het wel een beetje irritant te worden dat we met dezelfde personen constant op en neer gaan, zoveel inactievelingen :redface:

Iemand de tussenstand van de stemming

Jojor staat ver voor atm.
 
Reactiescore
1.777
allezkes ik zal maar volgen op jojor
weekends zijn altijd inactief bij mij zoals jullie weten maaaar vanaf morgen ben ik er weer
 
Bovenaan