[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
338
@killingsspreeee ik zou misschien stoppen met die edits, want je vraagt nu naar blond, joker en ilt dingen en ik ben zeker dat er al andere dingen gepost waren...
 
Reactiescore
693
Dus ik kan jokersbrain bekijken en dan zijn we daar zeker van?
De persoon naar wie ik dat stuur houd ik best voor mezelf. Dit zal dan niet DenDuvel zijn
 
Reactiescore
32
Heb vandaag een beetje een drukke dag gehad. Ben nog even alles aan het terug lezen maar wat later op de avond krijg ik het met momenten nog wat drukker dus ik ga alvast m'n lynch zetten, aangezien het vrij duidelijk lijkt wat hier moet gebeuren.

Jojor.
 
Reactiescore
3.536
Dus ik kan jokersbrain bekijken en dan zijn we daar zeker van?
De persoon naar wie ik dat stuur houd ik best voor mezelf. Dit zal dan niet DenDuvel zijn

Stuur de rol van iemand maar gewoon door naar mij ik word toch geen lunch en niet omdat ik een wolf ben voor alle duidelijkheid.
 
Reactiescore
338
Om op KS te antwoorden het is zeker goed dat Mike me bekijkt, mag zeker. Maar zoals je aanhaalt zijn er misschien wel andere die beter bekeken kunnen worden...
 
Reactiescore
397
Stuur de rol van iemand maar gewoon door naar mij ik word toch geen lunch en niet omdat ik een wolf ben voor alle duidelijkheid.
Verkapte claim. Lijkt me verstandig Jokersbrain nu de rol te sturen Mike. Overigens kan de dwaze heks(?) haar drankje aan Mike geven. Mike overleeft het dan sowieso 1 dag door het cherubijntje vandaag en morgen door de dwaze heks of heks (mits er één van beide inzit natuurlijk). En hebben we dus twee keer informatie.

Edit: Zoals wie @DenDuvel?
 
Reactiescore
338
Jokersbrain lijkt mij een optie, ILT acht ik wel goed, want speelt actief. Maar waar geen candiu, criptyc of bappos? Spelers die dit potje nog niet veel hebben bijgebracht en gewoon volgen? (Oke candiu miss wel meer als de andere)
 
Reactiescore
941
Ik ga voor mike

Vanaf morgen ben ik actiever. Heel het weekend druk geweest.

ook heel jammer dat amor de peche / chaos / milow dood is zeg. Was echt mijn maatje
 
Reactiescore
338
Heb je wel gelezen? Ik heb nergens gevolgd buiten m'n stem op Jojor en dat is omdat het een claim/counterclaim/fakeclaim situatie is.

Sorry dat ik je naam fout schreef trouwens, maar ik bedoel daar vooral een speler mee die niet te hard opvalt. En dat is het vooral in jouw geval voor mij.
 
Reactiescore
32
@miketijger @killingsspreeee

Ik zou persoonlijk deze nacht orakel op KS doen.
Omdat de neutrale rol "Wethouder/Assistent van de Burgemeester" er mogelijk in zit.

Die informatie zou ook handig kunnen zijn om te weten.

Meningen?
 
Reactiescore
3.536
Ik zou graag de rol van ILT willen weten, vermoed dat hij een slechtje is. Dus als ons tijgerke mij dat toevertrouwd zal ik morgen (na DL) niet teleurstellen!
 
Reactiescore
338
Ik denk dat er veel informatie daaruit te halen is. Het is maar een idee natuurlijk.

Het is ook maar speculatief, want voor hetzelfde geld zit er geen assistent in. We weten dan wel KS zijn rol, terwijl ik hem sws goedje acht anders had hij niet wolp gezegd. Of hij liegt natuurlijk om er op die manier een goedje uit te krijgen, maar dat lijkt me ver te gaan.
 
Bovenaan