Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Reactiescore
634
Dit topic gaat over jou, waarom zou het niet on-topic zijn?

Ik wist niet dat ik een Modje toestemming had gegeven om mijn gebruikersnaam te "mis"bruiken om AF actief te krijgen.
Wil je begin post dan ook even aanpassen, want daar staat beschreven dat er een zogenaamde Stab gepleegd zou zijn geweest.

In ieder geval heb je nu idee voor een nieuwe Topic, kan iedereen beschrijven hoe hij/zij te wereld is gekomen :)

Deze man zou de community moeten vertegenwoordigen?

Aangezien de helft nog niet Zindelijk is, was het achteraf gezien inderdaad zonde van mijn tijd geweest.
 
Reactiescore
1.488
Ik wist niet dat ik een Modje toestemming had gegeven om mijn gebruikersnaam te "mis"bruiken om AF actief te krijgen.
Wil je begin post dan ook even aanpassen, want daar staat beschreven dat er een zogenaamde Stab gepleegd zou zijn geweest.

In ieder geval heb je nu idee voor een nieuwe Topic, kan iedereen beschrijven hoe hij/zij te wereld is gekomen :)



Aangezien de helft nog niet Zindelijk is, was het achteraf gezien inderdaad zonde van mijn tijd geweest.

Geef niet mij de schuld van dit topic, dat heb je zo te zien volledig aan jezelf te danken.
 
Reactiescore
634
Geef niet mij de schuld van dit topic, dat heb je zo te zien volledig aan jezelf te danken.

Als Modje behoor jij neutraal te blijven ;)

Daarbij gaat de Topic over een Stab en niet al de overige zaken.
Daarvoor heb je o.a. Topic Top/Flop spelers voor.

Dus graag Topic on-topic houden of een Topic starten waar iedereen kan melden o.a. hoe hij/zij ter wereld zijn gekomen.
 
Reactiescore
2.444
Als Modje behoor jij neutraal te blijven ;)

Daarbij gaat de Topic over een Stab en niet al de overige zaken.
Daarvoor heb je o.a. Topic Top/Flop spelers voor.

Dus graag Topic on-topic houden of een Topic starten waar iedereen kan melden o.a. hoe hij/zij ter wereld zijn gekomen.

Je zou een poging kunnen doen om jezelf te verdedigen en/of je excuses aan te bieden voor het begaan van een stab? In plaats daarvan val je alles en iedereen maar aan die er letterlijk niks mee te maken heeft.
 
Reactiescore
736
Jou mattie, ene Fredje, waar jullie om en om elkaar eentje gingen af trekken. Bashde jou nog in een andere topic onderuit :)
AF w74 was Nah Lion in ieder geval trend topic :).

Tegen elkaar P&Pen met een onderbouwde post, is absoluut niks mis mee, je moet dingen afzonderlijk van elkaar kunnen bekijken. Echter is het enige wat jij kan onzin posten. Op w74 zat je letterlijk leiding chat screens naar mensen door te sturen om gewoon bewust onrust te stoken. Nu wordt er beweerd dat jij een NAP hebt geschonden en je komt met geen enkel bewijs om dit te weerleggen? Dat er uberhaupt mensen met jou in zee gaan, blijft mij verbazen, voor mij was 1 wereld meer dan genoeg.
 
Reactiescore
1.478
Tegen elkaar P&Pen met een onderbouwde post, is absoluut niks mis mee, je moet dingen afzonderlijk van elkaar kunnen bekijken. Echter is het enige wat jij kan onzin posten. Op w74 zat je letterlijk leiding chat screens naar mensen door te sturen om gewoon bewust onrust te stoken. Nu wordt er beweerd dat jij een NAP hebt geschonden en je komt met geen enkel bewijs om dit te weerleggen? Dat er uberhaupt mensen met jou in zee gaan, blijft mij verbazen, voor mij was 1 wereld meer dan genoeg.
Voor iedereen, daarom heeft coruscant steeds meer noobs in zn stam zitten die het AF niet volgen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als Modje behoor jij neutraal te blijven ;)

Daarbij gaat de Topic over een Stab en niet al de overige zaken.
Daarvoor heb je o.a. Topic Top/Flop spelers voor.

Dus graag Topic on-topic houden of een Topic starten waar iedereen kan melden o.a. hoe hij/zij ter wereld zijn gekomen.

Wat heeft de mod te maken met de titel die TLOTT heeft gekozen?? Jezus mark, gaat het wel?
 
Reactiescore
634
Echter is het enige wat jij kan onzin posten

Samenwerking tussen Punic en EWS is al voldoende om de nap per direct op te zeggen
Deze samenwerking wordt door punic zelf bevestigd. Site Note staat duidelijk omschreven dat een andere samenwerking reden is voor per direct opzegging van de samenwerking.
De 2x maal gezamenlijke aanvallen vanuit beide partijen bevestigen de samenwerking tussen Punic en EWS wederom.

Iedereen hier kan twstats erop nachecken en voel ik mij totaal niet geroepen om daar de screens van te posten

Ook dat een Punic account de Nap 20-2 had opgezegd wordt door Punic zelf gepost.
Terwijl betreffende dorp 3 maal van eigenaar veranderd en eerste instantie 202 punten bevat.
Hierbij kan mijn MB geen DU van een andere zijn.
Uitleg hierover moet komen van de partij die betrekking hierop heeft en niet van mij.


Staat ook vol over jouw account, dus wat is je punt nu ?
 
Reactiescore
903
Iedereen heeft dadelijk een fobie voor croissantjes door de titel zo te linken :redface:
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.962
Iedereen hier kan twstats erop nachecken en voel ik mij totaal niet geroepen om daar de screens van te posten

Eerst was je niet in de gelegenheid om screens te posten en nu voel je je ineens niet geroepen? Post gewoon bewijs anders lijkt mij het een bewezen stab
 
Reactiescore
1.584
Lekker weg knallen nu ie stam loos is, beter voor de hele wereld

Gezamenlijke actie plannen met de top 5 stammen? opgeruimd staat netjes :)
 
Reactiescore
634
Lekker weg knallen nu ie stam loos is, beter voor de hele wereld

Daar heb ik in ieder geval geen moeite mee, aangezien spel zelf TribalWars heet.
Notabene zijn de meeste al eens weggespeeld geworden en snap dat er nu ook grote behoefte aan is om zelf Coruscant weg te willen spelen.

Eerst was je niet in de gelegenheid om screens te posten en nu voel je je ineens niet geroepen? Post gewoon bewijs anders lijkt mij het een bewezen stab

De screens en bevestiging leveren de Punic accounts zelf al.

VV wordt bevestigd door Punic zelf
De 2 maal gezamenlijke aanvallen bevestigd TWstats
Dat de Nap door een Punic account 20-2 was opgezegd bevestigd Punic zelf

Waar wil jij dan nog een screen van zien ?

Gezamenlijke actie plannen met de top 5 stammen? opgeruimd staat netjes

Voel mij vereerd dat er zoveel voor nodig is :)
 
Reactiescore
1.075
Nja uiteindelijk is er geen stab gebeurd.
Campionen beeindigd de nap op 20-2, waarbij corus meteen aangeeft dat dit dan voor de hele stam geldt.
Ik kan gerust de screentjes droppen met bewijzen maar lijkt me niet perse aan mij.
 

DeletedUser69389

Guest
Het is zo wack, dat na jaren haatzaaien tegen corus (Vaak over het randje, want zo is martijn). Jij nu afkomt met z'n hele slappe post omdat het de enige is in w78 die je een plekje gunnen in hun stam. Bewijst weer het totale ontbreken van karakter, gemiste kans. Misschien lijken Martijn en Corus dan toch meer op elkaar dan ze denken.
Allereerst niet de enige, want ik heb door de tijd heen meerdere aanbiedingen ontvangen. De reden dat ik hier inhoudelijk niet op in ga heeft deels te maken met persoonlijke redenen in de privésfeer, daarnaast ook door vooralsnog een totale desinteresse voor deze wereld met de opmerking dat ik ook niet actief speel, tevens heb ik mijzelf niet verdiept in de situatie en tot slot heeft discussiëren met Mark nooit zin. Want zelfs al zou je inhoudelijk de discussie aangaan dan komt er toch geen inhoudelijke reactie. Dit is ook weer terug te zien in dit topic. Hoewel de kritiek op Bappos hierboven deels terecht is is het wel opmerkelijk dat zijn leider met een half verweer de lucht moet proberen te klaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan