Next level backstab

Reactiescore
4
Ik zie de naam van Tyson voorbij komen. Het kan aan mij liggen maar ging hij nou vanmorgen naar incomings ook snel naar een andere stam om meteen om os te vragen?

Nope. Dat noem je vakkundig het ledenlimiet omzeilen.
Had al contact met de leiding, en keurig geïnformeerd dat we zo goed als alle aanvallen van de stabbers hebben afgeweerd, en dat er mogelijk nog wat aan zou kunnen komen.
 
Reactiescore
4
Het is diep en diep triest dat er geen enkele reactie vanuit de leiding van I. is gekomen, en geen enkele spijtbetuiging of iets van een van de stabbers.
Maar het is zoals je het zegt helaas allang al getolereerd.
 
Reactiescore
108
Nope. Dat noem je vakkundig het ledenlimiet omzeilen.
Had al contact met de leiding, en keurig geïnformeerd dat we zo goed als alle aanvallen van de stabbers hebben afgeweerd, en dat er mogelijk nog wat aan zou kunnen komen.

uhh ik weet niet precies op welke stabbers jij bedoelt maar ik neem aan dat je het over oost hebt en niet west?
 
Reactiescore
4
Na een lange periode wachten op verdere reactie heb ik maar besloten deze screen te sturen van mijn conversatie met de stamleiding van I. over de 2 stab spelers in zijn stam. Dit was zijn reactie:

Schermafbeelding 2021-02-24 om 23.02.49.png

Na mijn vragen heb ik 2 dagen niks meer gehoord waaruit ik dus concludeer dat hij me negeert en het prima vindt dat er stabbers in zijn stam zitten.
 
Reactiescore
1
Wat probeer je nou precies te bereiken door hier weer verder over door te gaan zeiken?
Er is ook een leven "After the stab" je komt naar mijn mening hier gigantisch wanhopig over.
 
Reactiescore
7.931
Ah biervertier is back, je was vroeger ook al zo'n onsympathiek mannetje en dus nog steeds. Beter knallen ze je snel weg.
 
Reactiescore
1
Nou nou nou, wel even lief blijven hé!

Volgens mij hebben wij samen nog nooit in dezelfde stam gespeeld? Dat ik hier op het AF toxic af ben is toch ook de bedoeling? Brengt wat leven in de brouwerij!
 
Reactiescore
1.094
Wat probeer je nou precies te bereiken door hier weer verder over door te gaan zeiken?
Er is ook een leven "After the stab" je komt naar mijn mening hier gigantisch wanhopig over.

Omdat het een hele mooie pm is van Shaolin, die ermee eigenlijk zegt: een dikke stab maar alles voor de winst.

Dus mensen hoeven geen normen met die stam te houden dat is duidelijk
 
Reactiescore
55
Goed genoten van dit topic, geef het een 10/10
Dus samengevat
DoD ingemaakt door noobjes, zijn midgame boost/fusiepartner die tijdelijk als spion geplaatst was heeft lekker zitten stabben..
Niemand doet er verder wat mee en de wereld gaat rustig verder.
 
Bovenaan