Praathoek #25

Reactiescore
676
Door noobs zoals jouw stam aan te vallen, krijg je easy dorpen
Niet vergeten eerst met gratis dorpen een kwantitatief overwicht te behalen van 10 keer de grootte van je vijand om het nog makkelijker te maken. Staat genoteerd.
 
Reactiescore
1.089
Juh dat komt vast door dat ene dorpje
 
Reactiescore
1.019
ik vind je wel redelijk hypocriet @Sseg als ik met boost start dan is het erger als stabben oid en als je vriendjes het doen is het niks noemenswaardig. Meten met 2 maten noem je dat
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
ik vind je wel redelijk hypocriet @Sseg als ik met boost start dan is het erger als stabben oid en als je vriendjes het doen is het niks noemenswaardig. Meten met 2 maten noem je dat
Jij startte een classic met 20 boostaccounts shitnoob

verder heeft Minty niet geboost dacht ik? Ik volg de wereld te weinig om daarover te oordelen
 
Reactiescore
2.062
Zieke boosters in speer!!
 
Reactiescore
292
Niet vergeten eerst met gratis dorpen een kwantitatief overwicht te behalen van 10 keer de grootte van je vijand om het nog makkelijker te maken. Staat genoteerd.

Niet alle topaccounts boosten hoor. Maar het is jammer ja. Met boosts starten vind ik persoonlijk heel erg matig.
 
Reactiescore
1.089
ik vind je wel redelijk hypocriet @Sseg als ik met boost start dan is het erger als stabben oid en als je vriendjes het doen is het niks noemenswaardig. Meten met 2 maten noem je dat

Ik weet niet welke situaties je probeert te vergelijken, maar overal waar jij gaat volgen boosts. Dat was CL21 al zo in de Premade van Pimsie waar jullie met 10+ accounts ofzo begonnen hoorde ik van Peter. En over de rest van de wereld verloop hoef ik denk ik niet mijn mond open te trekken? Want dat sloeg ook nergens op.

Maar ook quarantaine wat overigens een totaal andere situatie was. Daar ging het om stats-padding/boost toen de end-game al beslist was. JIj was al je ranks aan het boosten zodat je nog PP en 'glorie' zou krijgen en mensen uit onze stam, de winnaars die het verdiende, niet. En omdat jij vrijwel alleen front had met Mamma kwam je er ook nog mee weg.
Bovendien waren welke kata's dan ook gerechtvaardigd want wij (Desperado en Dymo) kregen kata's van 3 verschillende Giorni accounts voordat heel Stay (terug) ging katapulteren.

Behalve dat, als je ook nog eens goed had gelezen dan had je gezien dat ik vroeg om toelichting, en al serieuze twijfels uitte over boosts voordat er ook maar 1 naam werd genoemd. Naast dat er nu letterlijk over 1 dorp/speler/overname van Minty serieuze twijfels zijn, wordt er hier gedaan of de wereld al over is en dat het het boosten de spuigaten uitloopt. Dat is gewoon zwaar overdreven, of dat nou Pietje Klaasje, Flex of Vriendje was dat boeit me in die zin weinig.
En om dat dan te horen van een Tijndijk die -met alle respect- CL21 zelf met 21 accounts aan het spelen was, dan vind ik dat al helemaal uberkansloos.

Ik weet van 2 mensen dat ze spelen, waarvan 1 op Minty zit. Maar verder heb ik weinig 'vriendjes' op deze wereld, of althans ik zou niet echt weten waar ze spelen.
 
Reactiescore
2
En om dat dan te horen van een Tijndijk die -met alle respect- CL21 zelf met 21 accounts aan het spelen was, dan vind ik dat al helemaal uberkansloos.

Haha gaan we weer? Voor de 2e keer, jij zegt dat het er 21 waren...ik denk minder. Hoe dan ook er zit een wezenlijk verschil in het met voorbedachte rade beginnen met x+ accounts en die te gebruiken om andere dorpen te clearen en die accounts te internen. En het op 1 account beginnen, door de wereld heen samen gaan spelen met andere spelers om tenslotte de grootste stam aan te pakken.

Maar oké, het is goed allemaal, succes met het spel.
 
Reactiescore
1.089
Ik wil het best voor je terugrekenen maar dat lijkt me moeite voor zo'n detail. Ik heb dat toendertijd gedaan en we kwamen op 21 accounts uit. Je kan op mijn woord geloven, of je kan het terugzoeken in het archief whatever. Maar was in ieder geval niet normaal

Hoe dan ook er zit een wezenlijk verschil in het met voorbedachte rade beginnen met x+ accounts en die te gebruiken om andere dorpen te clearen en die accounts te internen

Vooralsnog lijkt er sprake van dat het met 1 account/dorp/speler is gebeurd. Dus het is tot nu toe een heleboel heisha om niks geweest.
 
Reactiescore
676
Om toch maar (já ik doe het toch) even duiding te geven bij de beschuldiging dat Speer (in ieder geval Immortal Game en Minty Maria) gratis dorpen heeft gepakt hier het volgende:

1) op 10 februari richt Minty Maria de stam Tinder (the last bachelors) op die wordt verlaten op 17 februari voor de premade Speer: Screenshot (13).png

Dit zijn de overnames van Tinder, allemaal door Speer: Screenshot (15).png

2) het account bananenkrommer wordt op 16 februari binnen de stam Tinder overgenomen door Minty Maria, na wel eerst even 25k ODA te halen. Dit lijkt me vrij duidelijk een off dump account, maar het antwoord zal waarschijnlijk wel zijn dat de speler uit eigen beweging is gestopt na het gooien van zijn clear ;)

Screenshot (19).png

3) LotusDown wordt op 17-02 (dag dat Minty leaved voor de Speer-premade) overgenomen door Immortal Game evenals 0x000000E op 20-02. LotusDown heeft wijselijk het account verwijderd zodat er geen OD-stats beschikbaar zijn. 0x0000000E heeft aardig hoge ODS-stats. Def slaafjes voor de start die vervolgens zijn geinternd omdat ze geen nut meer hadden? Ik heb het rapport helaas niet meer, maar 0x00000E heeft al zijn overige def gedumpt op mijn stammie en werd daarna overgenomen (ook te zien aan het ontbreken van ODD; score is 43 :rolleyes:). Deze speler ging stoppen volgens Immortal Game in PM's naar mij, hoe dan ook lekker gratis intern erbij.

Screenshot (22).png

4) geheel het account whopper179 is gister overgenomen door Minty Maria. 109k ODA en 6k ODD. Zelfs als dit geen afgesproken intern is dan zijn de dorpen bizar makkelijk overgenomen door Minty nadat wel eerst even 4 andere spelers overgenomen zijn door whopper. Deze dorpen komen dus praktisch gratis bij Minty terecht en zijn van een ex-stammie. Dit is geen bewijs voor intern/boost, maar vermoedens van OFF-slaafje en intern zijn hier op zijn plaats lijkt me?

Screenshot (23).png

Naast Tinder die dus gratis dorpen aanleverde voor Speer is er ook nog de stam Lock. die eerder is genoemd, waarvan Elvina Oranskaya al bewezen intern is die eerst nog zijn of haar clear en edels moest sturen op mijn account. Van Darkhaico is ook al toegegeven dat het dorp gratis is afgegeven. Verder heeft Speer een heleboel spelers gewoon keurig weggespeeld, waaronder ik, maar er zijn tot nu toe dus 3 bewezen gratis dorpen voor Minty en 2 gratis dorpen voor Immortal Game. Deze dorpen zijn gepakt van spelers die in sommige gevallen bewezen functioneerden als troepenslaafjes. Tel daar nog de 5 dorpen van whopper179 en de 2 andere spelers van Lock bij op en je hebt dus nog 7 (in totaal dus 12) dorpen die mogelijk gratis zijn afgegeven.

Het is dus niet zo dat er 1 dorp intern is afgegeven en dat er daarom wat mensen gaan roeptoeteren. Het is nu volgens mij wel voldoende bewezen dat Speer een zooi interns heeft gepakt. Of dit van tevoren afgesproken boosts zijn kan niet bewezen worden dus dat laat ik in het midden.

Groetjes,

een noob die geen gratis dorpen kan regelen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Tldr
 
Reactiescore
676
Geef je geen onderbouwing moet je je mond houden, geef je wel onderbouwing wordt het niet gelezen. Gebrek aan inhoudelijke tegenwerpingen zegt ook wel wat hé beste mensen ;)
 
Reactiescore
151
Ik heb niet bij de beste heren meegekeken, maar er is nog een groot verschil tussen lui die je op een wereld tegenkomt die je helpen, zeker als ze stoppen, en gewoon accounts laten starten zodat je die kan gebruiken als offdump/deff en om daarna te edelen (kuch flex kuch). Als je een beetje vriendelijk bent willen mensen je vaak wel helpen, zeker als ze zien dat bijvoorbeeld een classic te snel voor ze gaat. Als ze dan besluiten te stoppen willen ze vaak nog wel even hun clear voor je smijten en hun dorpje laten pakken. Het zal je echt verbazen hoe makkelijk dat soms gaat :p Ziet er vanbuiten bijna hetzelfde uit maar toch voor mij wel een wereld van verschil. Spelers die stoppen en gratis dorpen zijn gewoon onderdeel van dit spel en als je daar geen gebruik van maakt maak je het jezelf gewoon moeilijker dan nodig, maar dat is heel wat anders dan als ze gewoon met een zooi accounts waren gestart die van het begin al als boost waren bedoeld. Maar zoals je zegt, is dat een stuk moeilijker te zien van buiten (tenzij je een van die lui spreekt ofzo).
 
Reactiescore
326
Geef je geen onderbouwing moet je je mond houden, geef je wel onderbouwing wordt het niet gelezen. Gebrek aan inhoudelijke tegenwerpingen zegt ook wel wat hé beste mensen ;)

Nee, zei dat je bij ons ingame verhaal kon halen voordat je met beschuldigingen komt, maar je kiest ervoor om dit niet te doen. Zie geen reden om mij te verdedigen tegen iemand die hoog van de toren aan het blazen is. Kan elk dorp aan je uitleggen waarom het wel of geen "boost" is. Wij de minste niet en hebben genoeg spelers geholpen die om tips vroegen. Om hulp vragen is helaas niet een kwaliteit die jij beschikt, omdat het altijd aan een ander ligt.
 
Reactiescore
676
Nee, zei dat je bij ons ingame verhaal kon halen voordat je met beschuldigingen komt, maar je kiest ervoor om dit niet te doen. Zie geen reden om mij te verdedigen tegen iemand die hoog van de toren aan het blazen is. Kan elk dorp aan je uitleggen waarom het wel of geen "boost" is. Wij de minste niet en hebben genoeg spelers geholpen die om tips vroegen. Om hulp vragen is helaas niet een kwaliteit die jij beschikt, omdat het altijd aan een ander ligt.

Je kan de bespelers van Immortal Game vragen waarom ik niet meer met Speer in PM in gesprek ga. Ik zeg nergens dat het boost is, ik zei dat jullie gratis dorpen pakken via interns en dat werd door mensen hier weggewuifd. Ik had namelijk "maar voor 1 dorp bewijs geleverd". Argumentatie voor een aantal andere interns is nu ook gewoon geleverd.
 
Reactiescore
326
Je kan de bespelers van Immortal Game vragen waarom ik niet meer met Speer in PM in gesprek ga. Ik zeg nergens dat het boost is, ik zei dat jullie gratis dorpen pakken via interns en dat werd door mensen hier weggewuifd. Ik had namelijk "maar voor 1 dorp bewijs geleverd". Argumentatie voor een aantal andere interns is nu ook gewoon geleverd.

En wat wil je precies bereiken hiermee?
 
Bovenaan