Golden Awards

Deleted User - 487957763

Guest
De enige die hier 'boehoee' lijkt te doen, ben jij Ezra. Jullie hebben een goed plan goed ten uitvoering gebracht en zijn een goede samenwerking aangegaan met meerdere stammen in de omgeving. Legolas geeft jullie de complimenten en geeft aan dat er door meerdere stammen aangevallen werd. Hij verkondigd enkel waarheden. Jullie hebben het diplomatisch goed gespeeld en blijkbaar waren er andere stammen die er belang bij hadden dat OLW van de kaart werd geveegd.

Legolas beschuldigd jullie er nergens van dat jullie als EWS het spel met meer dan 7 'hoofdaccounts' spelen. Dit zei United Masters. Legolas stelt zich sportief op, feliciteert jullie met de overwinning en geeft jullie complimenten. Dat er sprake is van een overmacht lijkt mij toch voor iedereen duidelijk, als het niet in accounts is dan wel in de kwaliteit van de accounts of in de activiteit van de accounts. Niet iedereen speelt met 5+ man op een account en start een wereld met 10 accounts. Volgens mij kun je beter reageren op de andere topstammen die zeggen dat jullie ook met meer dan 7 'hoofdaccounts' spelen dan een tegenstander die je hebt weggespeeld die hier op het forum heel redelijk reageert en post. Een beetje bescheidenheid zou je niet verkeerd staan.
Ja niet meer dan logisch dat mijn MB's er baat bij hebben als de vijand dorpen verliest? Diplomatisch was er niks aan.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik zal even checken welke accounts er aanvielen:

- Maeby
- Lord Peletier
- activity joker
- rvdwal
- dugtrio
- stam: Blame (goed voor 700k) (+- 5 spelers)
- EWS 7 spelers
- Asap/alap (+- 10 spelers)
- OLW IV (fake train en cabbage)

De exacte aantallen moet ik terugzoeken omdat veel van die spelers constant geinternd worden voor het moraal maar zonder de rekenmachine te gebruiken kom ik toch wel uit op een speler of 25
Dit is wel echt maximaal data manipuleren om het in je eigen voordeel te laten spreken. De stam Blame heeft nu 557k punten, dus absoluut geen 700k. Tevens was de eerste massa op 13 Feb, toen had Blame 237k punten? Er hebben, voor zover ik weet, twee spelers uit die stam mee aangevallen. De helft van die stam ligt niet eens in de buurt. Daarnaast had EWS ten tijde van de aanval 6 leden en Night Train heeft nog nooit een aanval gestuurd op OLW.
Daarbij haal je steeds aan hoe OLWII en OWLIII geen significante meerwaarde hebben gehad, maar tegelijkertijd heeft 1/3e van deze hele aanvallende coalitie volgens jouw rekensom (ASAP/ALAP) geen/amper winsten geboekt, mogen we hen dan ook weghalen? De enige reden dat wij überhaupt ingingen op het voorstel van ASAP/ALAP om samen aan te vallen was omdat jullie met zo ontiegelijk veel accounts speelden.

Als laatste wil ik nog even aanhalen dat de hierboven gemaakte rekensom alleen kan worden aangedragen voor de eerste aanval op jullie. Gelijk daarna zijn jullie een NAP aangegaan met jullie gehele rechterflank (Fear.) en kon er dus enorm veel def onze kant uit. De massa op Dzirks heeft echter laten zien dat dat echter niet boeit, want ook daar liepen we dwars doorheen.
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Haha, het toontje van je stamleider irriteert me lichtelijk. Juich nog steeds voor jullie hoor. :biggrin:
Ik mag niet hopen dat je van Ezra gematigde, onderbouwde posts had verwacht? Tis tenslotte gewoon een tokkie
 
Reactiescore
108
Dit is wel echt maximaal data manipuleren om het in je eigen voordeel te laten spreken. De stam Blame heeft nu 557k punten, dus absoluut geen 700k. Tevens was de eerste massa op 13 Feb, toen had Blame 237k punten? Er hebben, voor zover ik weet, twee spelers uit die stam mee aangevallen. De helft van die stam ligt niet eens in de buurt. Daarnaast had EWS ten tijde van de aanval 6 leden en Night Train heeft nog nooit een aanval gestuurd op OLW.
Daarbij haal je steeds aan hoe OLWII en OWLIII geen significante meerwaarde hebben gehad, maar tegelijkertijd heeft 1/3e van deze hele aanvallende coalitie volgens jouw rekensom (ASAP/ALAP) geen/amper winsten geboekt, mogen we hen dan ook weghalen? De enige reden dat wij überhaupt ingingen op het voorstel van ASAP/ALAP om samen aan te vallen was omdat jullie met zo ontiegelijk veel accounts speelden.

Als laatste wil ik nog even aanhalen dat de hierboven gemaakte rekensom alleen kan worden aangedragen voor de eerste aanval op jullie. Gelijk daarna zijn jullie een NAP aangegaan met jullie gehele rechterflank (Fear.) en kon er dus enorm veel def onze kant uit. De massa op Dzirks heeft echter laten zien dat dat echter niet boeit, want ook daar liepen we dwars doorheen.

Ik heb letterlijk gewoon posts van spelers op ons forum dat er ook in wave 2 en 3 door diverse spelers werden aangevallen. Ik haal ASAP/ALAP aan omdat zij gewoon massaal clears en edels gooien. Dat ze amper winst boeken doet daar niks aan af. OLW2/3 heeft geen def geleverd noch clears/edels gegooid. Dus een passieve rol, twee verschillende dingen lijkt me?

Daarnaast was er geen nap met Fear? Ik denk enkel met 1 speler van Fear. Dat we massaal Dzirks ondersteunde klopt ook niet. Er was maar 1 speler die safe lag en dat was Luck en ja die heeft OS geleverd aan Dzirks. One last time, Dontw8run en ikzelf hadden allen de gehele periode front dus daar kwam weinig def vandaan.

Ikzelf heb uberhaupt bij geen enkele wave ondersteuning gehad en gewoon solo gedraaid.

Verder heb ik bewust een +- teken gedaan omdat het kan verschillen. Zo heeft maeby nu 350k punten terwijl dat op 17 februari 527k was. Ook bijvoorbeeld rvdwal is nadien weer een stuk geinternd dus ik denk dat dat het wel ongeveer gelijk trekt.

Ten slotte snap ik niet dat jullie zo op jullie teentjes getrapt zijn? killingspee verwoord het keurig. Ik geef jullie complimenten en geef aan dat overmacht, kwaliteit van deffen en activiteit het verschil hebben gemaakt. Dus wat is het probleem? Mochten jullie nog meer veren willen laat maar weten hoor.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ten slotte snap ik niet dat jullie zo op jullie teentjes getrapt zijn? killingspee verwoord het keurig. Ik geef jullie complimenten en geef aan dat overmacht, kwaliteit van deffen en activiteit het verschil hebben gemaakt. Dus wat is het probleem? Mochten jullie nog meer veren willen laat maar weten hoor.

Omdat je het laat overkomen of we een dikke massa-stam zijn die met 30 spelers aanvielen, terwijl we nog niet eens met de helft van dat aantal kwamen.
 
Reactiescore
108
Omdat je het laat overkomen of we een dikke massa-stam zijn die met 30 spelers aanvielen, terwijl we nog niet eens met de helft van dat aantal kwamen.

Er werd zeker wel door zoveel spelers aangevallen. Ik heb niet gezegd dat zij allemaal bij jullie horen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik heb letterlijk gewoon posts van spelers op ons forum dat er ook in wave 2 en 3 door diverse spelers werden aangevallen. Ik haal ASAP/ALAP aan omdat zij gewoon massaal clears en edels gooien. Dat ze amper winst boeken doet daar niks aan af. OLW2/3 heeft geen def geleverd noch clears/edels gegooid. Dus een passieve rol, twee verschillende dingen lijkt me?

Daarnaast was er geen nap met Fear? Ik denk enkel met 1 speler van Fear. Dat we massaal Dzirks ondersteunde klopt ook niet. Er was maar 1 speler die safe lag en dat was Luck en ja die heeft OS geleverd aan Dzirks. One last time, Dontw8run en ikzelf hadden allen de gehele periode front dus daar kwam weinig def vandaan.

Ikzelf heb uberhaupt bij geen enkele wave ondersteuning gehad en gewoon solo gedraaid.

Verder heb ik bewust een +- teken gedaan omdat het kan verschillen. Zo heeft maeby nu 350k punten terwijl dat op 17 februari 527k was. Ook bijvoorbeeld rvdwal is nadien weer een stuk geinternd dus ik denk dat dat het wel ongeveer gelijk trekt.

Ten slotte snap ik niet dat jullie zo op jullie teentjes getrapt zijn? killingspee verwoord het keurig. Ik geef jullie complimenten en geef aan dat overmacht, kwaliteit van deffen en activiteit het verschil hebben gemaakt. Dus wat is het probleem? Mochten jullie nog meer veren willen laat maar weten hoor.
Moeten wij vooraf weten dat OLWII niets gaat doen dan? Ze lagen er, ook aan ons front, dus we houden daar rekening mee. Nogmaals; de enige reden dat wij in zijn gegaan op een aanvraag van ASAP om samen aan te vallen is jullie kwantiteit.

Ja, als je maar één frontspeler van Fear op je stam hebt liggen is een NAP met dat account uiteraard afdoende?

Volgens mij heeft dontw8run gewoon OS bij jou gehad hoor, dus jouw statement dat jij nooit stamdeff hebt gehad zou dan ook niet kloppen.

De enige reden dat ik op jou reageer is omdat je het laat lijken alsof we met een ontiegelijk grote overmacht constant aanvielen, terwijl dat reuze meeviel. Met de aanval op Dzirks was er vanuit ons geen contact meer met ASAP, dat was een actie vanuit enkel kamp EWS. Voor de aanval op jou geldt overigens hetzelfde. Je kreeg een clear of 35-50?
 
Reactiescore
108
Moeten wij vooraf weten dat OLWII niets gaat doen dan? Ze lagen er, ook aan ons front, dus we houden daar rekening mee. Nogmaals; de enige reden dat wij in zijn gegaan op een aanvraag van ASAP om samen aan te vallen is jullie kwantiteit.

Ja, als je maar één frontspeler van Fear op je stam hebt liggen is een NAP met dat account uiteraard afdoende?

Volgens mij heeft dontw8run gewoon OS bij jou gehad hoor, dus jouw statement dat jij nooit stamdeff hebt gehad zou dan ook niet kloppen.

De enige reden dat ik op jou reageer is omdat je het laat lijken alsof we met een ontiegelijk grote overmacht constant aanvielen, terwijl dat reuze meeviel. Met de aanval op Dzirks was er vanuit ons geen contact meer met ASAP, dat was een actie vanuit enkel kamp EWS. Voor de aanval op jou geldt overigens hetzelfde. Je kreeg een clear of 35-50?

Dont heeft alleen de dag nadat wave 3 was geweest def voor nachtblitzes neergezet. Kon ik rustig slapen. Een overmacht hoeft niet per se uitgedrukt te worden in spelers eh. Jullie zijn bij elkaar ruim 5.5m punten (excl. mb's). Wij zaten bij de laatste wave op 1.5m ofzo gok ik.

Dat is toch gewoon een overmacht wat moeilijk te deffen is zolang moraal 100% is of niet dan?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dont heeft alleen de dag nadat wave 3 was geweest def voor nachtblitzes neergezet. Kon ik rustig slapen. Een overmacht hoeft niet per se uitgedrukt te worden in spelers eh. Jullie zijn bij elkaar ruim 5.5m punten (excl. mb's). Wij zaten bij de laatste wave op 1.5m ofzo gok ik.

Dat is toch gewoon een overmacht wat moeilijk te deffen is zolang moraal 100% is of niet dan?
Nogmaals, domweg naar de ranglijsten gaan om een overmacht te berekenen slaat nergens op. Wij hadden 3.9mil in de laatste wave. Daarbij heeft Night Train nog nooit een aanval gestuurd op OLW.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik sluit deze discussie, van mijn kant, verder af. Nogmaals complimenten aan de effort die jullie in de massa's hebben gestoken. Chapeau.
Dat lijkt me een prima idee voor ons allen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat Legolas het enige account is dat netjes gedeffed heeft en wil daar nog wel mijn complimenten voor geven.
 
Reactiescore
864
Ezra is dan ook iemand waar je geen ene stuiver aan hebt aangezien hij ze allemaal weg steelt omdat het zo'n kampertje is.
 
Reactiescore
32
M'n plaatje staat op een GA Lijstje :eek:
 
Reactiescore
265
Hoihoi, weer een lijstje na al het gezever en de verhitte discussies :)


Beste speler: King of PVM, sterk en actief team met hoop goede spelers erop. Ik zie heel veel potentie in dit account. Ook goede stamspelers. Altijd bereid wat clears te doneren of een GS rondje te gooien.

Beste stam:
EWS. Enige echt nr 1. hoe kan dit ook anders met The Gipsy King aan het stuur? Hebben al relatief groot deel van de wereld in bezit en accs zien er goed uit met stabiele groei allemaal. Ook Pugna wil ik hier benoemen. Denk dat deze stam vrij onderschat is maar ook niet voor EWS onderdoet. niet te vergeten dat ze nog enkele leden buiten de stam hebben en zo een flinke kwantiteit.

De beste stam speler:
Ga dan even van 76 uit en dan benoem ik United Masters. Dirk is zeer actief en pakt echt een hele hoop vv's. Topper om erbij te hebben. Ook Zidan is deze wereld lekker actief en denkt stamminden. heeft een mooi aandeel geleverd in strijd tegen OLW.

Het grootste ego: ////

Beste leider:
Ezra. Zorgt voor goede stamsfeer, wat natuurlijk ook aan de leden te danken is. Leidt alles in goede binnen op een fijne manier.

Slechtste leider:
//////

Meest onderschatte stam:
Venari. Stam staat niet in de schijnwerpers maar zitten toch een aantal leuke accounts tussen. Hoop dat we van deze stam nog wat meer gaan zien deze wereld!!

Meest overschatte stam:
Had niet verwacht dat Run zo snel en zo hard zou vallen. Verder denk ik dat alle kampen elkaar wel redelijk goed inschatten.

Meest overschatte speler:
Deze laat ik open geen flauw idee wie ik hier in zou moeten vullen iemand inspiratie?

Meest onderschatte speler:
Finnvard. Na een wat stroevere start die ze zelf ook al uitgelegd hebben komen deze jongens toch op gang. Als dit accounts wat edels boost zal het met het huidige team en scripter een geduchte tegenstander zijn. Ook denk ik dat Chuchuu onderschat is. Zit nog veel potentie in dit account wat er hoop ik wel uitkomt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Naast huidige stamgenoten: Dirk(united), Leander(ruizcv), Team van Achilleus

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Narcissistic illy, gebaseerd op de verhalen en die waren niet al te best zegmaar.

Mooiste spelers naam:
Shadows of Divinity vind ik wel wat hebben.

Mooiste stam naam: EWS!!!

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Cacturne
post altijd wel op een leuke manier

Minst favoriete forum poster:
Al die gasten die met alleen maar gezever komen. niet een specifiek iemand.

Dikste wannabe op het forum:
king in the north

Dikste wannabe in het spel:
Narcissistic illy

Mooiste profiel foto van spelers:

1614184775078.png
Ook die van PVM, die van Eagle bearer en circusofinsanity zijn leuk
Mooiste profiel foto van stammen:
1614184824537.png
Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van OLW

Meest belovende speler voor de toekomst:
Kyuka/King of PVM, 2 hele stabiele kwalitatief goede accounts.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Shock. Mits ze wat actiever gaan groeien. ligt nog een hele rim open waar ze veel safe van kunnen maken.

Grootste blunder:
Tot nog toe valt het mee met de blunders gelukkig
maar wat niet is kan nog komen :x

Voor wie heb je nu echt respect:
Mn allerbeste cospelers natuurlijk!!!! Verder naar alle Floaters binnen EWS

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Fred en ezra. twee actieve toppers en ook altijd wel in voor een stamcall!

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik nu weer gauw munten ga meppen
 
Reactiescore
5.610
Finnfart
 
Reactiescore
2.372
Bedankt voor vermelding. :smile:
 
Reactiescore
736
Hierbij mijn lijstje :biggrin:

Beste speler: Persoonlijk vind ik Melvin, Laurens en Fred zeer sterke spelers. Zou nog graag veel van ze zien.

Beste stam: EWS. Zeer kwalitatieve stam, verwacht veel van hen te gaan zien deze wereld.

De beste stam speler: Dirk van UM

Het grootste ego: //

Beste leider: Ji en John. Beiden erg druk, maar regelen wat er gedaan moet worden en zorgen dat alles in goede banen verloopt. Ook wil ik Fred benoemen, Fred kort meegemaakt als 'leiding' in W74, vond hem een erg sterke visie hebben en kan altijd alles goed onderbouwen. Fred als leiding zou ik als een enorme + zien.

Slechtste leider: //

Meest onderschatte stam: Venari

Meest overschatte stam: Pugna

Meest overschatte speler: Narcistic illy

Meest onderschatte speler: @TheTrainGoesChuChuuu

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Chameleon , @Kyuka , @United Masters , @Surrounded by idiots.. @Achilleus. Leuke spelers, zou graag van dichterbij meemaken hoe zij het spel spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Coruscant , @Narcissistic Illy , @Shakedown8. Coruscant is gewoon een ontzettende kwal, zit zelfs binnen een stam ruzie te stoken. Andere zijn naar mijn mening bewezen stabbers.

Mooiste spelers naam: @Perfect by Accident

Mooiste stam naam: EWS, lekker tokkie

Het tofste topic: spotprenten

Het domste topic: //

Favoriete forum poster: @Chameleon post altijd erg sterk omtrent feiten, @Conceived by Communism ook leuke poster.

Minst favoriete forum poster: //

Dikste wannabe op het forum
://

Dikste wannabe in het spel: //

Mooiste profiel foto van spelers: @Night Train (oude plaatje, nieuwe is ruk)

Mooiste profiel foto van stammen: EWS, keurig plaatje

Mooiste actie van de wereld: Nog weinig gebeurd

Meest belovende speler voor de toekomst: @TheTrainGoesChuChuuu

Meest belovende stam voor de toekomst: EWS

Grootste blunder: Flinke farm ronde uitgestuurd start van de wereld, flink verbaasd dat alles al leeg was geroofd :redface:

Voor wie heb je nu echt respect: Fred

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen binnen Venari

Ik wil graag nog meedelen dat: Hopelijk eindigt deze wereld wel weer in spektakel. succes aan allen :)
 
Bovenaan