Golden Awards

Reactiescore
5.598
@Kyuka moest ik hier mijn betrokkenheid bij EWS ontkennen of in een ander topic?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
864
Je hebt een baan, school en ambities, volgens mij kun je nooit betrokken zijn bij EWS?

Misschien volgt hij wel een studie naast zijn 0 uren job en zijn zijn ambities financieel onafhankelijk worden!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Laat m’n zus met rust dikke papzak
Ze vraagt erom hoor, door haar eigen klederdracht. Wie gaat er nu zo over straat lopen en verwacht dan dat mensen als Melvin zich kunnen inhouden?

met-gala-afterparty-30.jpg
 
Reactiescore
108
Volgens mij is dit al eerder ontkracht maar cva blijf in je waanzin.

Je stamleider noemde ze zelfs nog "een stel rimnoobs die onze naam gejat hadden". Klinkt echt als gewaardeerde mb's inderdaad...

Uh ik ben geen stamleider dus dat klopt niet. Daarnaast vind ik iemand een rim noob als je mb voor iemand wilt spelen en vervolgens dorpen capt van je moraalheer nadat je gaat samenwerken met een concurrerende stam. Was dus na die stab niet ervoor.

Vrij simpel, mb’s vanuit mybae/living en vanuit cac/cham. Tevens viel Asap/Alap mee aan op initiatief vanuit Coruscant wat ik begreep. Desalniettemin heeft EWS 7 hoofdaccounts. Gok zo’ 12 accounts vanuit EWS zijde waarbij er een aantal accounts niet eens meer dan 3 dorpen had. Daarbij niet vergeten dat OLW ook zelf bestond uit 3 stammen, maar dat benoemen komt meneer Legolas niet uit ofcourse.

Stop eens met dat vervelende, denigrerende toontje. Je hebt geen enkel recht om zo te spreken. Kan je mij vertellen welke rol leden van OLW 2 en 3 hebben gespeeld in dit geheel? Ja precies, geen! Een actieve of passieve rol in deze is een wereld van verschil. Daarnaast bleken deze leden alleen maar nadelig te zijn omdat jullie via deze spelers CF's plaatsten in ons cluster.

Ik zal even checken welke accounts er aanvielen:

- Maeby
- Lord Peletier
- activity joker
- rvdwal
- dugtrio
- stam: Blame (goed voor 700k) (+- 5 spelers)
- EWS 7 spelers
- Asap/alap (+- 10 spelers)
- OLW IV (fake train en cabbage)

De exacte aantallen moet ik terugzoeken omdat veel van die spelers constant geinternd worden voor het moraal maar zonder de rekenmachine te gebruiken kom ik toch wel uit op een speler of 25
 

Deleted User - 487957763

Guest
Stop eens met dat vervelende, denigrerende toontje. Je hebt geen enkel recht om zo te spreken. Kan je mij vertellen welke rol leden van OLW 2 en 3 hebben gespeeld in dit geheel? Ja precies, geen! Een actieve of passieve rol in deze is een wereld van verschil. Daarnaast bleken deze leden alleen maar nadelig te zijn omdat jullie via deze spelers CF's plaatsten in ons cluster.

Ik zal even checken welke accounts er aanvielen:

- Maeby
- Lord Peletier
- activity joker
- rvdwal
- dugtrio
- stam: Blame (goed voor 700k) (+- 5 spelers)
- EWS 7 spelers
- Asap/alap (+- 10 spelers)
- OLW IV (fake train en cabbage)

De exacte aantallen moet ik terugzoeken omdat veel van die spelers constant geinternd worden voor het moraal maar zonder de rekenmachine te gebruiken kom ik toch wel uit op een speler of 25
Maat heb zojuist 2 stamgenoten van je gekanteld en jij wordt geinternd ik spreek tegen je hoe mij dat bevalt. Dat jij jouw mb's niet goed sorteert en daardoor inactief schroot in je cluster hebt liggen is niet mijn probleem. Feit blijft dat jullie ook met 3 stammen waren, maar te noob om ze goed te mobaliseren. Dusja was inderdaad lekker makkelijk cf's scoren, omdat jij je zaken niet op orde had.

Zoals ik al zei inderdaad zo'n 12 accounts uit EWS, Turtle zat er toen nog niet bij dus 6 hoofdaccounts. Waarschijnlijk zal het echte getal rond de 15 zijn dus inderdaad 1 a 2 mb's per account wat mee liep. Niet erg schrikbarend. Asap/Alap heb ik nog geen contact mee gehad, maar volgens mij is dit niet via EWS gegaan anders had ik dat wel geweten.

Kom niet zielig boehoee doen als je zelf je zaken niet op orde hebt mbt je mb's en hulpies. Dat het zo overkill lijkt is doordat jullie je mb's lukraak aannemen en wij ze op activiteit beoordelen.
 
Reactiescore
397
De enige die hier 'boehoee' lijkt te doen, ben jij Ezra. Jullie hebben een goed plan goed ten uitvoering gebracht en zijn een goede samenwerking aangegaan met meerdere stammen in de omgeving. Legolas geeft jullie de complimenten en geeft aan dat er door meerdere stammen aangevallen werd. Hij verkondigd enkel waarheden. Jullie hebben het diplomatisch goed gespeeld en blijkbaar waren er andere stammen die er belang bij hadden dat OLW van de kaart werd geveegd.

Legolas beschuldigd jullie er nergens van dat jullie als EWS het spel met meer dan 7 'hoofdaccounts' spelen. Dit zei United Masters. Legolas stelt zich sportief op, feliciteert jullie met de overwinning en geeft jullie complimenten. Dat er sprake is van een overmacht lijkt mij toch voor iedereen duidelijk, als het niet in accounts is dan wel in de kwaliteit van de accounts of in de activiteit van de accounts. Niet iedereen speelt met 5+ man op een account en start een wereld met 10 accounts. Volgens mij kun je beter reageren op de andere topstammen die zeggen dat jullie ook met meer dan 7 'hoofdaccounts' spelen dan een tegenstander die je hebt weggespeeld die hier op het forum heel redelijk reageert en post. Een beetje bescheidenheid zou je niet verkeerd staan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
De enige die hier 'boehoee' lijkt te doen, ben jij Ezra. Jullie hebben een goed plan goed ten uitvoering gebracht en zijn een goede samenwerking aangegaan met meerdere stammen in de omgeving. Legolas geeft jullie de complimenten en geeft aan dat er door meerdere stammen aangevallen werd. Hij verkondigd enkel waarheden. Jullie hebben het diplomatisch goed gespeeld en blijkbaar waren er andere stammen die er belang bij hadden dat OLW van de kaart werd geveegd.

Legolas beschuldigd jullie er nergens van dat jullie als EWS het spel met meer dan 7 'hoofdaccounts' spelen. Dit zei United Masters. Legolas stelt zich sportief op, feliciteert jullie met de overwinning en geeft jullie complimenten. Dat er sprake is van een overmacht lijkt mij toch voor iedereen duidelijk, als het niet in accounts is dan wel in de kwaliteit van de accounts of in de activiteit van de accounts. Niet iedereen speelt met 5+ man op een account en start een wereld met 10 accounts. Volgens mij kun je beter reageren op de andere topstammen die zeggen dat jullie ook met meer dan 7 'hoofdaccounts' spelen dan een tegenstander die je hebt weggespeeld die hier op het forum heel redelijk reageert en post. Een beetje bescheidenheid zou je niet verkeerd staan.

Well well well vanwaar ineens jouw interesse in de discussie
 
Bovenaan