Golden Awards

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Goed, we gaan langzaam maar zeker dan echt door de startfase. Er zijn toch al zeker mensen die uitgeblonken hebben? Mensen die nalatig geweest zijn? *kuch* Shakedown8. Het wordt weer eens tijd voor lijstjes!

Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Ik heb al een lijstje recentelijk gemaakt die me ook flink wat uur gekost heeft, waar ook spelers besproken zijn. Topic zou weinig anders zijn. Ik laat een GA even aan iemand anders over for now. :biggrin:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler: Gebaseerd op huidige prestaties op deze wereld, activiteit van het account, rol binnen de stam en prestaties uit het verleden is er maar één speler die erbovenuit steekt. Voor mij is Chameleon momenteel absoluut het sterkste account met Fred, Ezra en Cowboy Niels. Dan heb ik de nieuwe bewoner van het kamp die binnenkort zijn wagen met gouden kranen uit gaat zoeken nog niet eens meegerekend.

Aangezien het ook wel leuk is om een account buiten het kamp te kiezen, ga ik daar voor Yellow Snow. Een sterk account van W73 en W76 met een stacked team. Kunnen goed deffen en zijn erg actief. Gewoon een stacked team.

Beste stam: Shock & Venari hebben momenteel de beste papieren. Ze hebben een bg, phalanxen lijken op elkaar afgestemd te worden en dat geeft ze een enorme kwantiteit. Als je met 14 man op een 7-stamlimiet wereld speelt ben je per definitie de favoriet en heb je de grootste winkansen. Het zou een absolute blamage zijn als ze dit niet netjes weten uit te spelen.

De beste stam speler: Sinds W76 is de waarde van Floater andermaal bewezen. Binnen EWS hebben we er hier heel veel van. In mijn ogen zijn dit Rik en Carlo atm de actiefste floaters en dus de beste stamspelers. Zij springen consistent op de accounts waar het niet optimaal gaat. Ook Zidan en Fred zijn erg betrokken bij de stam en bewijzen hun waarde momenteel, al moet Zidan soms nog steeds gewoon zijn bek houden.

Het grootste ego: Narcissistic Illy heeft echt een enorm ego, voornamelijk gebaseerd op een waardeloze wereldwinst op W74. Denken hier alles te kunnen maken en ik ben zeer benieuwd of ze dit ego gaan waarmaken.

Beste leider: Ezra is gewoon een chille gast die goed in de groep ligt. Een beetje een tokkie, maar deze stam ligt hem daardoor extra goed. Onze opper-gibsy krijgt alle woonwagens in de karavaan de juiste kant op.

Slechtste leider: Dat moeten Finis/Illy wel zijn (geen idee wie leider was). Enorm egoistisch en op zichzelf gericht. Laten stamgenoten makkelijk zakken voor eigen gewin en hebben van goede diplomatie, phalanxen en recruitbeleid geen verstand.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat op deze wereld Venari nogwel onderschat wordt. Wat onbekendere spelers met enkele nieuwe accounts. Door hun bg met Shock staan ze ontzettend sterk, ik ben benieuwd wat zij deze wereld nog gaan laten zien. We zijn gewaarschuwd door de kwantiteit.

Meest overschatte stam: Shock. Volgensmij is de helft al inactief of meppen jullie munten in je werkplaats. Groei eens door?

Meest overschatte speler: Dat moet Chemistry zijn. Als eerste 10K punten en een goede start gehad, daarna helemaal ingezakt omdat ze geen phalanx kunnen bouwen.

Meest onderschatte speler: The BIacklist. Daniël is een ontzettend taaie vent om tegen je te hebben. Deft niet altijd optimaal en soms wat duur, maar jezus wat is die gast actief. Onblitzbaar en weet altijd wel ergens vriendjes te maken die hem helpen. Dat account breek je niet gemakkelijk.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: United Masters, John van Tass, Achilleus, Meester Heydrich en ook wel een keertje met Snow.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant, Illy, Finis Amurum, Unresolved en gregory12345.

Mooiste spelers naam: Conceived by Communism of gewoon die van onszelf. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al die Turtle namen echt gaar vind.

Mooiste stam naam: Ezra’s Woonwagen Standplaats, no doubt.

Het tofste topic: Dit, als er wat activiteit is?

Het domste topic: Praathoek ofzo.

Favoriete forum poster: Boy Meets World kan ik vaak om lachen nu hij me niet meer belachelijk maakt om mijn front.

Minst favoriete forum poster: Een ieder uit Pugna post echt ontzettend kortzichtig.

Dikste wannabe op het forum: Leone/Flex, duh.

Dikste wannabe in het spel: Coruscant, Illy en We Like Turtles. Die laatste hadden even de illusie ons daadwerkelijk weg te spelen, grappenmakers. Verder kan ik best prima met ze en kijk ik uit naar de samenwerking, hopelijk houden ze ons een beetje bij ;).

Mooiste profiel foto van spelers: King of PVM

Mooiste profiel foto van stammen: EWS!!!

Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van OLW was een nette actie. Ik zag van vele accounts erg strakke timings en net opgezette aanvallen. Van sommige zag ik ook flink wat verbeterpunten, maar daar werken we aan. Ook leuk om Living eens in actie gezien te hebben, er is wat verbetering mogelijk maar er is potentie.

Meest belovende speler voor de toekomst: Night Train. De mix van Mash-Up en Night Train zorgt voor een erg actief team dat zeer rap groeit. Heeft ons flink wat gs en zeuren gekost, maar dan heb je ook wat. Ook het team van King of PVM is echt heel sterk en met Luc van Barnie hebben ze de legende in huis.

Meest belovende stam voor de toekomst: EWS, een leuke groep die ontzettend actief is. Dagelijks zitten er 10/20 man in een call te ouwehoeren over het leven, deze wereld en de verneukte phalanxen van de andere stammen op deze wereld.

Grootste blunder: Edels sturen op een stamgenoot in de early in de hoop een dorpje te internen en daarna 10 uur teruglopen omdat het een bezoekje was, meer mensen gehad?

Voor wie heb je nu echt respect: Thomas, Mien, Jagermans, Marc, Mitch en Jeroen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen die de stamcalls van EWS joined, dat zorgt ervoor dat het spel een beetje leuk blijft na zoveel jaar.

Ik wil graag nog meedelen dat: Laten we er een mooie strijd van maken met meerdere stammen en vooral niet de end-game rushen met recruits/spelers buiten de stam en interns.
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Heerlijk lijstje:biggrin:
 
Reactiescore
2.064
Afgekeurd wegens te weinig gebruik van het account Achilleus.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.542
Bovenaan