Next level backstab

Reactiescore
4
Ik zal even kort de situatie schetsen voordat ik over de stab begin van:

Nicksimon
Peakybeukers
en hun meelopers Strijder Sjoerd en Komatsu. (Die geen aanvallende acties hebben uitgevoerd tegen mij maar wel met hen mee zijn gegaan en nogsteeds samenwerken)

Dit is wat er vooraf gebeurde:

Tyson12, jefpattat, dewijzedakduif, boyman123 en ikzelf lagen in een strijd met de speler Depths of despair. Na meerdere recaps en aanvallen ontvangen te hebben was het aan ons de beurt om zijn offensieve clears te b-timen. Dit is het resultaat hiervan:

Schermafbeelding 2021-02-19 om 13.31.23.png Schermafbeelding 2021-02-19 om 13.33.08.png Schermafbeelding 2021-02-19 om 13.34.46.png


Deff was deze speler eerder de dag al verloren door aanvallen van jefpattat op zijn 006 dorp, die inmiddels is overgenomen door tyson12 (dat verhaal heeft ook een staartje en zal ik toelichten). Hieronder het resultaat daarvan:

Schermafbeelding 2021-02-19 om 14.38.22.png

Ofwel deze speler was zo goed als al zijn eenheden kwijt en kon niet snel edels maken wegens de dure herbouw. Het werd dus tijd om hem te edelen. Tyson12 en ik spreken een gezamenlijke edelaanval af (want we hebben elk niet 3 edels staan) en vallen een van zijn dorpen aan. Dat werd zijn 006 dorp. Maar toen gebeurde er dit:

Schermafbeelding 2021-02-18 om 23.23.37.png

Met 1 minuut na het vertrek van Nicksimon en Peakybeukers was dit het eerste wat ze deden:

Schermafbeelding 2021-02-18 om 23.17.50.png

Zoals te zien is komen deze edelaanvallen eerder aan dan mijn edelaanval samen met die van Tyson12 op Depths of Despair. Deze edeltrein werd gestuurd toen mijn aanval net iets langer dan 10 minuten liep, zodat deze niet teruggetrokken konden worden. Het was dus van te voren opgezet met als doel om mijn dorp op te ruimen zodat Depths of despair. zijn 006 zou houden, want hij kon deze met onvoldoende eenheden tegen een nette clear niet tegenhouden. Als deze trein geslaagd was zou Tyson12 het dorp van Depths of despair. niet kunnen edelen omdat er 2 edels benodigd waren en mijn edelaanval zou verdwijnen wanneer ik het dorp zou verliezen.

Gelukkig had ik niet al mijn eenheden met mijn edel weggestuurd en wist ik de laatste edel met mijn resterende lc te snipen:

Schermafbeelding 2021-02-19 om 14.53.04.pngSchermafbeelding 2021-02-19 om 14.53.26.png

Dit had als gevolg dat de edel op Depths of despair doorliep en dus zijn dorp zou verliezen wat hier te zien is;

Schermafbeelding 2021-02-19 om 14.58.48.png
index.php


Hieronder zal zo deel 2 komen te staan, want kan max 10 bestanden plaatsen...
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-02-19 om 15.30.06.png
    Schermafbeelding 2021-02-19 om 15.30.06.png
    182,9 KB · Weergaven: 406
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Dit is wel een vieze

Hebben ze nog iets gezegd in pm?, Heb je je dorp kunnen behouden? Heb je je nieuwe dorp kunnen behouden?
 
Reactiescore
4
Deel 2:

De reden die Nicksimon gaf om de stam te verlaten was het volgende:

Schermafbeelding 2021-02-19 om 18.00.38.pngSchermafbeelding 2021-02-19 om 18.01.46.png

Echter heb ik dit eerder verteld tegen hem:

Schermafbeelding 2021-02-19 om 18.23.32.png

Dus hij wist van mijn aanvalsplannen met tyson af. De reden van stamverlaten is dus simpelweg onzin. Daarnaast heb ik hier ook een stukje van depths of despair die hier eigenlijk bevestigt wat ik vermoedde: De stab was geplanned gedaan:

Schermafbeelding 2021-02-19 om 18.26.01.png

Dit is dus bewijs dat al besloten was dat Nicksimon mijn stam zou verlaten en zich zou aansluiten bij de stam I. van Depths of despair. Een vooropgezet plan dus om Depths of despair te redden en mij ten onder te laten gaan.

Het zijn dus duidelijk maten van elkaar en dit hele plan was dus opgezet. Depths of despair heeft dus zijn maten ingeschakeld om mij te stabben en zo in de wereld te kunnen blijven. Als jullie meer bewijs willen of vragen hebben kan je het altijd vragen ik heb bewijs zat en heb alle chats en screens nog dus indien nodig is vraag gerust. In ieder geval is dit een erg lage actie, een enorme schande. Ik zag deze ook niet snel aankomen doordat we altijd goed samenwerkten (heb ik ook in chat bewijs van) en we allebei in gevecht waren met een andere stam, helaas is deze stab toch realiteit geworden en wat voor een.

Ik vond dus dat een ieder mag weten op welk niveau deze spelers in staat zijn mensen te manipuleren en vandaar ook deze post. Ik keur stabben enorm af en ik breng het graag onder de aandacht van een ieder hier. Deze spelers horen op tribalwars niet thuis vind ik.
 
Reactiescore
4
Dit is wel een vieze

Hebben ze nog iets gezegd in pm?, Heb je je dorp kunnen behouden? Heb je je nieuwe dorp kunnen behouden?

Pm staat bij deel 2 als je meer wilt zien kan ik dat uiteraard sturen, uiteindelijk hadden ze om 3:00 in de nacht nog een aanval gepleegd op mijn dorp. Deze heb ik ook gesniped maar ben vanochtend helaas wel het dorp kwijtgeraakt. Mijn eenheden waren gesloopt en ik had dus te weinig om hun edels te blocken. Ik ben als het ware strijdend ten onder gegaan in dat geval. Mijn nieuwe dorp van Depths is nog in mijn handen maar dat zal vrees ik ook niet lang meer duren zij zullen waarschijnlijk nu willen doorpakken.
 
Reactiescore
1.278
Groot gelijk dat je hier je verhaal doet. Lijkt op vieze spelletjes, maar ben wel benieuwd naar het verhaal van de andere kant. Toch lijkt mij dit allemaal lastig goed te praten. Voor jou is het kwaad al geschied, maar hopelijk heeft dit nog een staartje voor desbetreffende spelers.
 
Reactiescore
1
Waarom betrek je je eigen stam op dat moment niet mee in de aanval? En wel "Randoms" buiten de stam om? Wat ik hier vooral lees is dat je weinig tot niet communiceert en dat je een eigen weg trekt. Als je goed contact onderhoud met je (ex) stam was dit denk ik heel anders gelopen
 
Reactiescore
1.278
Waarom betrek je je eigen stam op dat moment niet mee in de aanval? En wel "Randoms" buiten de stam om? Wat ik hier vooral lees is dat je weinig tot niet communiceert en dat je een eigen weg trekt. Als je goed contact onderhoud met je (ex) stam was dit denk ik heel anders gelopen

Hoe bedoel je dit? En wat vind je, als stamgenoot van simon, van deze acties?
 
Reactiescore
4
Waarom betrek je je eigen stam op dat moment niet mee in de aanval? En wel "Randoms" buiten de stam om? Wat ik hier vooral lees is dat je weinig tot niet communiceert en dat je een eigen weg trekt. Als je goed contact onderhoud met je (ex) stam was dit denk ik heel anders gelopen

Het probleem was dus dat Nicksimon niet mee wou doen met deze aanval aangezien het zijn maat is. Daarnaast was de rest van de stam bezig onze bondgenoot BIC (is inmiddels opgesplitst in andere stammen) tegen H6 te helpen. Daardoor was mijn hele stam zo goed als niet beschikbaar hiervoor. Dat is dus ook de reden dat het geen zin heeft dit te melden tegen ze aangezien ze er toch geen tijd voor hebben. Ik heb gedurende de strijd wel eens gevraagd om hulp alleen ik kreeg natuurlijk het antwoord wat ik verwachtte: "Sorry mijn eenheden zijn onderweg op H6" of "Sorry mijn eenheden zijn al in gebruik" Hier heb ik ook bewijs van in de vorm van berichten.

SD1 had hier wel interesse in want ja tyson, jefpattat en ik konden wel wat hulp gebruiken dus alle hulp die we konden krijgen gebruikten we ook logisch niet?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1
Nick | nicksimonvandaag om



Kan het wel even kort uitleggen. Depths viel een bondgenoot van mijn stam aan (bondgenootsschap) was besloten door alleen nosense. Op de dag dat depths aanviel werd die bondgenoot uit zn eigen stam gegooid, maar nosense vond het nodig om depths aan te vallen. Zonder overleg begon die met een plan, maar niemand binnen de stam was het ermee eens. Ik had al aangegeven dat ik dephts van een oude wereld kende, dus dat ik sws niet mee wilde aanvallen. Vervolgens werd hij boos en sloot die een bgschap met sd1 zonder ons in te lichten, na overleg met sd1 (toen ik hun hier over had ingelicht) is dit verbroken en was ik er ook goed klaar mee. Toen dreigde hij met het aanvallen van mij, dus ik dacht samen met mn oude stamgenoot, prima dan gaan we vechten

Dit is zijn eerste reactie, geen idee of ik het hierop mag smijten maar ok :)
 
Reactiescore
4
Nick | nicksimonvandaag om



Kan het wel even kort uitleggen. Depths viel een bondgenoot van mijn stam aan (bondgenootsschap) was besloten door alleen nosense. Op de dag dat depths aanviel werd die bondgenoot uit zn eigen stam gegooid, maar nosense vond het nodig om depths aan te vallen. Zonder overleg begon die met een plan, maar niemand binnen de stam was het ermee eens. Ik had al aangegeven dat ik dephts van een oude wereld kende, dus dat ik sws niet mee wilde aanvallen. Vervolgens werd hij boos en sloot die een bgschap met sd1 zonder ons in te lichten, na overleg met sd1 (toen ik hun hier over had ingelicht) is dit verbroken en was ik er ook goed klaar mee. Toen dreigde hij met het aanvallen van mij, dus ik dacht samen met mn oude stamgenoot, prima dan gaan we vechten

Dit is zijn eerste reactie, geen idee of ik het hierop mag smijten maar ok :)

Heb je bewijs dat ik je bedreigde? Ik heb jou namelijk niet bedreigd aan te vallen. Ik heb wel bewijs dat jullie 10 minuten nadat mijn edel liep zonder ook maar iets te zeggen de stam verlaten en meteen een trein op mijn hoofddorp gooien. Dus zomaar iets beweren gaat je niet helpen hier, ik wil een screen zien.
 
Reactiescore
1.278
Nick | nicksimonvandaag om



Kan het wel even kort uitleggen. Depths viel een bondgenoot van mijn stam aan (bondgenootsschap) was besloten door alleen nosense. Op de dag dat depths aanviel werd die bondgenoot uit zn eigen stam gegooid, maar nosense vond het nodig om depths aan te vallen. Zonder overleg begon die met een plan, maar niemand binnen de stam was het ermee eens. Ik had al aangegeven dat ik dephts van een oude wereld kende, dus dat ik sws niet mee wilde aanvallen. Vervolgens werd hij boos en sloot die een bgschap met sd1 zonder ons in te lichten, na overleg met sd1 (toen ik hun hier over had ingelicht) is dit verbroken en was ik er ook goed klaar mee. Toen dreigde hij met het aanvallen van mij, dus ik dacht samen met mn oude stamgenoot, prima dan gaan we vechten

Dit is zijn eerste reactie, geen idee of ik het hierop mag smijten maar ok :)

Zou zijn verhaal wel kracht bij zetten al zou hij met screenshots komen, van bijvoorbeeld het dreigen met aanvallen, maar dan nog ... al wil je zo graag met depth spelen ga dan met hem samen in een stam zitten. Of leave de stam al ben je het niet eens met het beleid. Leaven en direct aanvallen is natuurlijk gewoon een stab zeker al ben je op de hoogte van het feit dat iemand zijn troepen niet thuis zijn. Das gewoon achterbaks.

En hij noemt dat vechten dan lol.
 
Reactiescore
4
Hij ging al onze aanvallen volgen via bevelen delen.
Was continu online op momenten dat we Depths of desair. Gingen aanvallen. Wel heel toevallig niet?
En rond de klok van 21/22uur, toen Depths zo hard was geraakt, zo hard dat alle off-dorpen en edels waren gecounterd, geblokt. Alle deff was ook foetsie, waren ze machteloos.
Ze wisten dat Depths of desair. kansloos was en ten onder zou gaan. Hij kon helemaal niks meer, nada noppes, nothing!
En laten ze nou net op dat moment wanneer er twee strak getimede edels op zijn 006 liepen, beslissen om notabene het dorp waarmee Nosenseoffense een edel verstuurde, op een schaamteloze, NSB-manier aan te vallen. Ja een NSB manier!
En vervolgens rond 22:35 uur alle bevelen uitschakelen, verwijderen van vriendenlijst etc..
Dit zijn spelers die geen podium verdienen om deel te nemen aan een classic world. Geen enkele wereld.
 

Bijlagen

  • FC91B155-716A-4C4A-961B-47237805A4EE.jpeg
    FC91B155-716A-4C4A-961B-47237805A4EE.jpeg
    532,2 KB · Weergaven: 41
  • 371C41E1-2376-42A7-B4D2-D0A390E5C00E.jpeg
    371C41E1-2376-42A7-B4D2-D0A390E5C00E.jpeg
    537,1 KB · Weergaven: 42
  • 6EF7E7D6-2FF9-46A1-B1DE-2FAA0BA32AC0.jpeg
    6EF7E7D6-2FF9-46A1-B1DE-2FAA0BA32AC0.jpeg
    533,4 KB · Weergaven: 29
Reactiescore
1
Dc bericht:

Depths viel een bondgenoot van mijn stam aan (bondgenootsschap) was besloten door alleen nosense. Op de dag dat depths aanviel werd die bondgenoot uit zn eigen stam gegooid, maar nosense vond het nodig om depths aan te vallen. Zonder oveleg begon die met een plan, maar niemand binnen de stam was het ermee eens. Ik had al aangegeven dat ik dephts van een oude wereld kende, dus dat ik sws niet mee wilde aanvallen. Vervolgens werd hij boos en sloot die een bgschap met sd1 zonder ons in te lichten, na overleg met sd1 (toen ik hun hier over had ingelicht) is dit verbroken en was ik er ook goed klaar mee
 
Bovenaan