Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
72
Maar je had toch samen met SD8 een massa gepland? Daarnaast heb ik alle pm’s nog dat SD8 zich intern aanbied als jij en TP een plek binnen Venari krijgen?

Ik wil best mijn pm’s van Plaaimout erbij pakken, hij was toen de bespeler van SD8.

Daarnaast dat ik zei dat het op het AF stond is niet zo gek. Ik had al meerdere van jullie via discord gesproken en wij waren er op dat moment goed klaar mee. Je gaf nota bene zelf al aan dat jullie hem gingen kicken als het weer dubieus was.

Maar goed ik zie nog geen enkel bewijs dat ik leugens heb verkondigd. Je roept maar wat maar ik heb alle pm’s nog die anders suggereren?

Wij hadden in het begin de vv van Shakedown en dan heeft Plaaimout het overgenomen op het acc zelf. Wat hij allemaal rond heeft gestuurd weet ik niet. Heb hem daarover aangesproken om eerst via ons te gaan. Want hij was dingen solo aan het regelen. Daar weet hij van.

Wij hebben hem toch ook gekicked wat is dan het probleem? Ik snap niet waarom je je hier zo druk in maakt. Shakedown kicken was voor ons slechtste wat we konden doen. We hebben het toch gedaan zonder enig overleg met shakedown en die zijn door de kick dan maar gestopt en gooiden vv richting ons wat wij niet hadden verwacht. Wij stonden zo goed als ook op quitten toen.

Je hebt zelf toegegeven dat je fout zat dus je moet nu niet zeggen dat je geen leugens verkondigt. Ondertussen stond het wel al op het AF zonder enig bewijs.
1613748408595.png
 
Reactiescore
72
Ik denk dat wij genoeg rotzooi omtrent heel SD8 over ons hebben heen gehad. Van schijn join tot NAP schending. Als bij ons dan de maat vol is en we geen normale compensatie kunnen krijgen in game, dan trekken wij het naar het AF. Daar gaat die PM over en mijn 1ste af post omtrent NAP schending door Simon is die post.

Ik weet prima hoe het in elkaar zit, ik denk eerder dat jij niet zo goed op de hoogte bent waarom SD8 onze strot uit kwam en wij geen behoefte hadden om het nog eens in detail privé te moeten bespreken. Wij hebben het toen op het AF gegooid, maar goed, ik zie nog altijd geen onderbouwt argument van je? Zijn ze er wel of?

Ja begrijp ik volledig dat het niet leuk was voor jullie, kunnen wij daar iets aan doen wat hun daden waren?
1613748763058.png
Bij deze bewijs ik weer dat het account Tycoon de moeite wou doen om te communiceren over het voorval en mogelijke oplossingen, maar er viel gewoon niet te praten met jullie.

Alweer verdraai je men woorden weer, ik geloof dat jij alles weet hoe in het elkaar zat. Ik had dit namelijk tegen tasmanian devil daarom om het citeren van "zijn" bericht.
 
Reactiescore
201
Ik kan me jullie ‘moeite doen om het oplossen’ nog wel herinneren als zijnde “wij bieden SD8 aan ter intern, in ruil willen TP EN TYCOON een plekje in Venari”

Wat neer zou komen op we willen een plekje kopen in Venari met de dorpen van een stabber die wij nu onder vv hebben staan omdat de stabber is gaan lopen

Vind je het gek dat wij daar niet heel warm van worden?
Je vraagt ons namelijk om 2 plekken vrij te maken in onze groep van 7, of beter gezegd, een verplichte intern van huidige stamleden.

Ik vind het oprecht lullig voor jou dat SD8 je met deze shit achterlaat, maar hiervoor hebben wij jullie ook meermaals voor gewaarschuwd.
De keuzes die jij dan erna maakt zijn echter wel je eigen keuzes geweest.
 
Reactiescore
736
Wij hadden in het begin de vv van Shakedown en dan heeft Plaaimout het overgenomen op het acc zelf. Wat hij allemaal rond heeft gestuurd weet ik niet. Heb hem daarover aangesproken om eerst via ons te gaan. Want hij was dingen solo aan het regelen. Daar weet hij van.

Wij hebben hem toch ook gekicked wat is dan het probleem? Ik snap niet waarom je je hier zo druk in maakt. Shakedown kicken was voor ons slechtste wat we konden doen. We hebben het toch gedaan zonder enig overleg met shakedown en die zijn door de kick dan maar gestopt en gooiden vv richting ons wat wij niet hadden verwacht. Wij stonden zo goed als ook op quitten toen.

Je hebt zelf toegegeven dat je fout zat dus je moet nu niet zeggen dat je geen leugens verkondigt. Ondertussen stond het wel al op het AF zonder enig bewijs.
Bekijk bijlage 27091

Ik snap je post nog steeds niet? Ik heb dat hele mb punt nooit op het AF gezet en gewoon geaccepteerd?

Je ziet echt spoken man.


Wanneer join je trouwens Pugna?
 
Reactiescore
72
Ik kan me jullie ‘moeite doen om het oplossen’ nog wel herinneren als zijnde “wij bieden SD8 aan ter intern, in ruil willen TP EN TYCOON een plekje in Venari”

Wat neer zou komen op we willen een plekje kopen in Venari met de dorpen van een stabber die wij nu onder vv hebben staan omdat de stabber is gaan lopen

Vind je het gek dat wij daar niet heel warm van worden?
Je vraagt ons namelijk om 2 plekken vrij te maken in onze groep van 7, of beter gezegd, een verplichte intern van huidige stamleden.

Ik vind het oprecht lullig voor jou dat SD8 je met deze shit achterlaat, maar hiervoor hebben wij jullie ook meermaals voor gewaarschuwd.
De keuzes die jij dan erna maakt zijn echter wel je eigen keuzes geweest.

Wie heeft dan aangeboden aan jullie? Niet ik, zover ik weet ben ik nog steeds leiding van Run.
Wat andere mensen voorstellen zonder mijn goedkeuring kan ik niks aan doen. Aan jullie om dit dan te bespreken met mij. Maar dat is dan ook niet gebeurd.
 
Reactiescore
736
Ik heb dit zonet gepost hiervoor.
Bekijk bijlage 27093
Wat heeft Pugna hier nu in godsnaam mee te maken?

Je bent echt aan het strooien, in de hoop dat je eindelijk iets van kwaliteit presenteert. Jammer, kwalitatief karige AF poster.

Dat wordt toch je nieuwe stam? Kan daar toch gewoon openlijk naar vragen?

Ik zeg dit niet snel, maar is dit dan echt het einde voor Run!?!?
 
Reactiescore
72
Je bent echt aan het strooien, in de hoop dat je eindelijk iets van kwaliteit presenteert. Jammer, kwalitatief karige AF poster.

Dat wordt toch je nieuwe stam? Kan daar toch gewoon openlijk naar vragen?

Ik zeg dit niet snel, maar is dit dan echt het einde voor Run!?!?

Oh daarom ben ik dus normaal ook gaan AF poster ;)
Sneu dat je mijn argumenten dan telkens weg slaat door zo een antwoorden.
Dit toont enkel hoe jij bent als mens. En dat onze gesprekken continu zo gingen. Het is gewoon triest hoe je bent man. Ik speel dit spel voor men plezier, maar mensen zoals jou verzieken dit genot. Zeer jammer voor de TW-community.

Tuurlijk mag je dat openlijk vragen. Ik ga hier gewoon geen antwoord op geven ;)
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
736
wil je nou zeggen dat je niet 10e lid van pugna word? Ik bedoel er hoeven maar 3 accounts weg te vallen and youre in baby.

Ze bieden meestal een intern aan. Tycoon voor intern??

Schermafbeelding 2021-02-19 om 19.00.24.png
 
Reactiescore
72
Ze bieden meestal een intern aan. Tycoon voor intern??

Bekijk bijlage 27099
Dat moet je aan Pugna vragen ;)

Over dat bericht ben ik pas erna op de hoogte van gekomen en heb Tim daarop aangesproken. Van jullie hebben we dan een aanbod gekregen met 3 dagen de tijd om te reageren maar kregen ondertussen wel een massa van jullie op ons :confused:
Niet dat het wat uitmaakte want voorstel gingen we toch niet aannemen.
 
Reactiescore
57
wil je nou zeggen dat je niet 10e lid van pugna word? Ik bedoel er hoeven maar 3 accounts weg te vallen and youre in baby.

Welkom bij de klantenservice van Pugna, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alstublieft, er zijn nog 3 wachtenden voor u.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Pugna heeft al 2/3 leden buiten de stam. Begint met internen van de stam Run.
Shock & Venari hebben al tijden een bevestigde bg.

Kunnen we niet gewoon de wereld spelen met 7 spelers, in plaats van al die constructies die de wereldtegenstellingen tegengaan. Prima als je wat boost of internt, maar kies een van de andere werelden uit als je zo graag met 10+ man een stam wilt maken.
 
Reactiescore
201
Ik vind een GAP vele malen minder erg een wereld beïnvloeden dan de ontelbare vooraf geregelde boostaccounts en interns die er in zowel EWS als Shock in grote mate aanwezig zijn.
En nu recent ook nog overduidelijk weer wat glad geregelde interns bij Pugna die blijkbaar enige kwaliteit hebben te compenseren ?!
 
Bovenaan