Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
736
Je zou denken, kata's op hoofdgebouw, kan gebeuren? Echter, @tycoon960 en Run! hebben al zoveel vuilspel uitgestraald, dit trekken wij natuurlijk in twijfel.

Eerste rapportjes, 08:01:00

Schermafbeelding 2021-02-18 om 22.29.19.png
2e rapportje dat er kata's op HQ komen.

Wij sturen een PM, waar ze dit op reageren via @Daffy Duck

Schermafbeelding 2021-02-18 om 22.29.55.png

Prima, het was dus een 'foutje'.

Vrolijk aantal uur later opnieuw kata's gooien en op HQ laten staan.

Schermafbeelding 2021-02-18 om 22.29.39.png

Hoeveel misstappen gaan er nog volgen vanuit deze stam??


P.S. de tijden krijg ik niet op het rapport als ss. Mochten jullie de rapportjes los willen, kan gewoon!
 
Reactiescore
17
Je zou denken, kata's op hoofdgebouw, kan gebeuren? Echter, @tycoon960 en Run! hebben al zoveel vuilspel uitgestraald, dit trekken wij natuurlijk in twijfel.

Eerste rapportjes, 08:01:00

Bekijk bijlage 27062
2e rapportje dat er kata's op HQ komen.

Wij sturen een PM, waar ze dit op reageren via @Daffy Duck

Bekijk bijlage 27063

Prima, het was dus een 'foutje'.

Vrolijk aantal uur later opnieuw kata's gooien en op HQ laten staan.

Bekijk bijlage 27065

Hoeveel misstappen gaan er nog volgen vanuit deze stam??


P.S. de tijden krijg ik niet op het rapport als ss. Mochten jullie de rapportjes los willen, kan gewoon!

Moet toch zeggen dat inverhouding tot sd8 dit niks is. Had van al die heisa toch meer verwacht dan 2 rapportjes...
 
Reactiescore
903
Moet toch zeggen dat inverhouding tot sd8 dit niks is. Had van al die heisa toch meer verwacht dan 2 rapportjes...

Gaat er meer om dat die in de ochtend aangeeft dat het een fout was en een paar uur later het gewoon nog een keer uitvoert.
 
Reactiescore
2.878
Heel vies dit, iemand vanuit Shock of Pugna die dit kan uitleggen?
 
Reactiescore
72
Kijk Tom, ik weet echt niet wat je probleem hier eigenlijk is. Mijn woorden woorden continu omgedraaid door jullie naar elkaar toe. Het enigste wat jullie proberen is mensen hier zwart te maken om zelf voordeel uit te halen.

Oke het was fout van die HQ te slopen, jullie gaan me toch niet geloven zoals altijd, maar ze waren beiden niet de bedoeling. En wie laat er nu ook een solo edel door zonder clear ervoor ;)
Moest je hier gewoon volwassen kunnen overspreken tegen mij, zou het veel aangenamer zijn voor beide. Maar dat kan je helaas niet. Het enigste wat je wil is hier op het AF dingen zetten zonder enig overleg samen over het voorval. Zoals je in het verleden al leugens hebt verspreid hier ;) weet je zelf ook wel, maar dat zal je niet meteen zeggen hier.

Jammer hoe je mensen zo lastig valt. Ik weet niet hoe je in het echte leven bent. Maar respect heb je niet echt. Ik hoop dat je in de echte wereld mensen anders behandelt dan hier.

Bij deze is het dan ingesteld, zal dus niet meer gebeuren :)
1613742132477.png
 
Reactiescore
903
Kijk Tom, ik weet echt niet wat je probleem hier eigenlijk is. Mijn woorden woorden continu omgedraaid door jullie naar elkaar toe. Het enigste wat jullie proberen is mensen hier zwart te maken om zelf voordeel uit te halen.

Oke het was fout van die HQ te slopen, jullie gaan me toch niet geloven zoals altijd, maar ze waren beiden niet de bedoeling. En wie laat er nu ook een solo edel door zonder clear ervoor ;)
Moest je hier gewoon volwassen kunnen overspreken tegen mij, zou het veel aangenamer zijn voor beide. Maar dat kan je helaas niet. Het enigste wat je wil is hier op het AF dingen zetten zonder enig overleg samen over het voorval. Zoals je in het verleden al leugens hebt verspreid hier ;) weet je zelf ook wel, maar dat zal je niet meteen zeggen hier.

Jammer hoe je mensen zo lastig valt. Ik weet niet hoe je in het echte leven bent. Maar respect heb je niet echt. Ik hoop dat je in de echte wereld mensen anders behandelt dan hier.

Bij deze is het dan ingesteld, zal dus niet meer gebeuren :)
Bekijk bijlage 27081

Volgens mij zegt de pm genoeg toch? Daar worden geen woorden aan omgedraaid hoor dus weet niet waar je nu op doelt maar goed. Als je zelf al aangeeft dat het een fout is dan zorg je dat je bij een 2e aanval er nadrukkelijk op let i.p.v. nu weer aankomen dat het ''per ongeluk'' is. En of de aanval er nou doorheen komt ofniet je hebt je Kata op HQ staan, terwijl je een x-tijd ervoor aangeeft dat het een foutje was. Daar heb je volgens mij Dom niet over gehoord of wel? Dat werd geaccepteerd en dat kan gebeuren, maar die 2e is dan een opzettelijke ja.

Naja we zullen het maar niet over respect gaan hebben hier, want dat is bij jou ook ver te zoeken dus dat zullen we maar laten voor wat het is. Dom heeft tot nu toe elke post nog kunnen onderbouwen, dus de feiten liggen er gewoon.

Ps; Goed van je dat de kata's nu op muur staan!
 
Reactiescore
736
Je hele reactie boeit me eigenlijk niet zoveel, want je gaat toch vrolijk door met je grijze gebieden opzoeken. Dat is een kwaaltje dat binnen Run! heerst.

Wat met wel interesseert is waar ik dan voorheen leugens zou hebben verkondigd? Volgens mij zaten er overal genoeg screens bij. Zoals ik het nu zie ben jij de enige die dwaas dingen loopt te roepen?
 
Reactiescore
72
1613744178150.png
1613744472653.png
Dit komt beide van hem en is gewoon speculatie van hem dat nergens op slaat. Had hij dit gewoon besproken met mij was er geen probleem. Maar nee alles kan meteen het AF op zonder enig bewijs. Ik heb deze feiten al aangetoond dat ze onwaar zijn. Maar iets van excuses kreeg ik ook niet. Ondertussen krijg ik wel een slechte naam zonder reden.

1613745331471.png
Deze wil ik ook eens bijzetten dit toont aan dat ik de moeite deed voor een goed gesprek te hebben. Die we nooit hebben gehad .
 
Reactiescore
903
Bekijk bijlage 27087
Bekijk bijlage 27088
Dit komt beide van hem en is gewoon speculatie van hem dat nergens op slaat. Had hij dit gewoon besproken met mij was er geen probleem. Maar nee alles kan meteen het AF op zonder enig bewijs. Ik heb deze feiten al aangetoond dat ze onwaar zijn. Maar iets van excuses kreeg ik ook niet. Ondertussen krijg ik wel een slechte naam zonder reden.

Bekijk bijlage 27090
Deze wil ik ook eens bijzetten dit toont aan dat ik de moeite deed voor een goed gesprek te hebben. Die we nooit hebben gehad .

Jij komt toch ook met het statement dat SD8 toen der tijd uit de stam is gezet etc. Dus waarom moet Dom jouw dan gaan Pm'en als het al via het AF loopt? En dat wat je citeert is niet verdraaid hoor, volgens mij heb je alsnog een aanval samen met SD8 gegooid nadat die gekickt was dus is er nog zeker sprake van een samenwerking.

Dat je dan een pm stuurt dat je wilt praten, misschien heeft iemand geen behoefte aan contact met je?
 
Reactiescore
736
Bekijk bijlage 27087
Bekijk bijlage 27088
Dit komt beide van hem en is gewoon speculatie van hem dat nergens op slaat. Had hij dit gewoon besproken met mij was er geen probleem. Maar nee alles kan meteen het AF op zonder enig bewijs. Ik heb deze feiten al aangetoond dat ze onwaar zijn. Maar iets van excuses kreeg ik ook niet. Ondertussen krijg ik wel een slechte naam zonder reden.

Bekijk bijlage 27090
Deze wil ik ook eens bijzetten dit toont aan dat ik de moeite deed voor een goed gesprek te hebben. Die we nooit hebben gehad .

Maar je had toch samen met SD8 een massa gepland? Daarnaast heb ik alle pm’s nog dat SD8 zich intern aanbied als jij en TP een plek binnen Venari krijgen?

Ik wil best mijn pm’s van Plaaimout erbij pakken, hij was toen de bespeler van SD8.

Daarnaast dat ik zei dat het op het AF stond is niet zo gek. Ik had al meerdere van jullie via discord gesproken en wij waren er op dat moment goed klaar mee. Je gaf nota bene zelf al aan dat jullie hem gingen kicken als het weer dubieus was.

Maar goed ik zie nog geen enkel bewijs dat ik leugens heb verkondigd. Je roept maar wat maar ik heb alle pm’s nog die anders suggereren?
 
Reactiescore
72
Jij komt toch ook met het statement dat SD8 toen der tijd uit de stam is gezet etc. Dus waarom moet Dom jouw dan gaan Pm'en als het al via het AF loopt? En dat wat je citeert is niet verdraaid hoor, volgens mij heb je alsnog een aanval samen met SD8 gegooid nadat die gekickt was dus is er nog zeker sprake van een samenwerking.

Dat je dan een pm stuurt dat je wilt praten, misschien heeft iemand geen behoefte aan contact met je?

Mijn pm was nog voor de kick van Shakedown, toen ik nog niks over het voorval wist. Blijkbaar ben je zelf niet echt op hoogte van alles.
Met de spelers is er geen communicatie meer geweest na die dag. Enigste wat we gedaan hebben is zijn dorpen leeg gezet door op jullie te laten doodlopen. Was het minste wat we konden doen.

Grappig dat je over de andere screen niks te zeggen hebt, omdat je weet dat ik gelijk heb.

Pm's konden er wel gestuurd worden om ons te kleineren en continu een ruzie uit te lokken ;)
Waar helaas een co van mij is ingetrapt.
 
Reactiescore
736
Ik denk dat wij genoeg rotzooi omtrent heel SD8 over ons hebben heen gehad. Van schijn join tot NAP schending. Als bij ons dan de maat vol is en we geen normale compensatie kunnen krijgen in game, dan trekken wij het naar het AF. Daar gaat die PM over en mijn 1ste af post omtrent NAP schending door Simon is die post.

Ik weet prima hoe het in elkaar zit, ik denk eerder dat jij niet zo goed op de hoogte bent waarom SD8 onze strot uit kwam en wij geen behoefte hadden om het nog eens in detail privé te moeten bespreken. Wij hebben het toen op het AF gegooid, maar goed, ik zie nog altijd geen onderbouwt argument van je? Zijn ze er wel of?
 
Bovenaan