Shakedown8 en zijn werkwijze

Deleted User - 487957763

Guest
Stuur eens een linkje of verwijzing? Ik heb net 3 fora bekeken en ik zie nergens iets over het voorval met UM? Enkel een verwijzing ernaar maar nergens zie ik waar het in eerste instantie over gaat?
Moet je even contact opnemen met Flex van Il Leone. De gemoederen liepen gisteren een beetje hoog op bij hem.

flop; United masters. Dikke stab. Terwijl ik mb ben voor chuchu lekker edels op mij gooien zonder overleg, stelletje kneuzen
 
Reactiescore
736

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stuur eens een linkje of verwijzing? Ik heb net 3 fora bekeken en ik zie nergens iets over het voorval met UM? Enkel een verwijzing ernaar maar nergens zie ik waar het in eerste instantie over gaat?

In de onderstaande citaat kun je de aantijging rondom UM zien.
flop; United masters. Dikke stab. Terwijl ik mb ben voor chuchu lekker edels op mij gooien zonder overleg, stelletje kneuzen

Flex, de persoon die hier gestabt is door de schurken van Shock, zou nooit met zo een statement komen als er totaal niks van waar was omdat hij een dergelijke reputatie heeft op dit forum. Jij als Shock speler(?) hebt dit waarschijnlijk ook gehoord in de stam chat dus ik snap je schijnheilige gedrag niet? Daarbijkomend wijst alles erop dat dit een stab was. En dan zwijg ik nog maar aan de talloze samenwerkingen die Shock is aangegaan, onderhand al 4 a 5 MB stammen heb ik in de wandelgangen voorbij zien komen. Het kan niet genoeg benadrukt worden maar: Shock flop.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Jij als Shock speler(?) hebt dit waarschijnlijk ook gehoord in de stam chat dus ik snap je schijnheilige gedrag niet?

Je speelt duidelijk deze wereld niet hè? :biggrin:
 
Reactiescore
736
In de onderstaande citaat kun je de aantijging rondom UM zien.


Flex, de persoon die hier gestabt is door de schurken van Shock, zou nooit met zo een statement komen als er totaal niks van waar was omdat hij een dergelijke reputatie heeft op dit forum. Jij als Shock speler(?) hebt dit waarschijnlijk ook gehoord in de stam chat dus ik snap je schijnheilige gedrag niet? Daarbijkomend wijst alles erop dat dit een stab was. En dan zwijg ik nog maar aan de talloze samenwerkingen die Shock is aangegaan, onderhand al 4 a 5 MB stammen heb ik in de wandelgangen voorbij zien komen. Het kan niet genoeg benadrukt worden maar: Shock flop.

Hoe kom je erbij dat ik een Shock speler ben? Wij hebben 0 gedeelde chats met Shock, dus voor je mij uitmaakt als schijnheil, zou ik je adviseren je feiten te kennen.

Als er iets is waar ik voor sta is het fairplay, daarom zoek ik het uit. Ik zie dat je op Corus zat, misschien heeft Mark je een beetje aangetast waardoor je direct zulke uitlatingen hebt :redface:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Je speelt duidelijk deze wereld niet hè? :biggrin:

Ik speel pas sinds gister. Weet niet wat dat voor enige relevantie heeft tot het vuile spel van Shock?

Hoe kom je erbij dat ik een Shock speler ben? Wij hebben 0 gedeelde chats met Shock, dus voor je mij uitmaakt als schijnheil, zou ik je adviseren je feiten te kennen.

Er staat toch duidelijk een vraagteken? Daarbijkomend jammer dat je niet ingaat op de echte inhoud van mijn post. Je vraagt om een verwijzing, ik geef je die en daar ga je helemaal niet op in en ga je maar over op een persoonlijke sneer die kant noch wal raakt. Werkelijkwaar schrijdend dat jij als een van de weinige geen kritische noot maakt rondom de stabs van Shock.
 
Reactiescore
201
Misschien zou het helpen dat er met enige bewijzen wordt aangetoond dat er een stab gepleegd wordt?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Misschien zou het helpen dat er met enige bewijzen wordt aangetoond dat er een stab gepleegd wordt?
Bewijs anders eens dat er geen stab wordt gepleegd??
 
Reactiescore
201
Met alle respect, ik zeg niet dat er niets zou kunnen zijn gebeurd, maar het is nogal ‘goedkoop’ om 3 regels te typen dewelke dan weer verdwijnen in tig achterlijke EWS TOP, SHOCK FLOP posts.

neem misschien een voorbeeld aan deze openingspost, en diverse posts die Dom Perignon hier maakte om het vuile spelletje van SD8 aan het licht te brengen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.156
Met alle respect, ik zeg niet dat er niets zou kunnen zijn gebeurd, maar het is nogal ‘goedkoop’ om 3 regels te typen dewelke dan weer verdwijnen in tig achterlijke EWS TOP, SHOCK FLOP posts.

neem misschien een voorbeeld aan deze openingspost, en diverse posts die Dom Perignon hier maakte om het vuile spelletje van SD8 aan het licht te brengen

Maar het is toch ook gebleken dat achter de schermen, Shock achter deze stab zat?
 
Reactiescore
524
Ik speel dit spel omdat het moet, niet omdat het leuk is. Praat voor jezelf s.v.p.
 
Bovenaan