Praathoek

Reactiescore
43
Volgens mij zijn hier een aantal pubertjes onzeker over hun eigen geaardheid. Maar maakt niet uit jongens het is 2021 we accepteren jullie zoals jullie zijn.
 
Reactiescore
1.525
Volgens mij zijn hier een aantal pubertjes onzeker over hun eigen geaardheid. Maar maakt niet uit jongens het is 2021 we accepteren jullie zoals jullie zijn.
Klopt, jongens als @nonkel jos en @materlotti zijn nog altijd ontzettend onzeker. Dat zie je ook aan hoe hard ze telkens tegensputteren. Ze kunnen het gewoon nog niet accepteren lijkt het. Maar geef het de tijd, want zoals nickkwi goed zegt we accepteren jullie gewoon.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Volgens mij zijn hier een aantal pubertjes onzeker over hun eigen geaardheid. Maar maakt niet uit jongens het is 2021 we accepteren jullie zoals jullie zijn.

Nick, wie?
 
Reactiescore
757
Dames en heren,

Na verschillende meldingen van spelers die zich ergeren aan het taalgebruik hier, is het stilletjes aan goed geweest.

Het is fijn om te zien dat er hier veel activiteit is, maar laat dat alsjeblieft op een gepaste manier zijn.

Spotten met iemand zijn seksuele voorkeur is zowat het laagste wat je kan doen, ook al is het als grap. Wanneer jullie dit toch bedoelen om lol te maken en te grappen, raad ik aan om nog eventjes te oefenen zodat die humor wat van een hoger niveau is en kan worden.

Fijn weekend met veel sneeuw toegewenst!

Groetekes, Milow
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
bedankt ook ik had al reeds een post hierover gemaakt. Ik ben blij dat hier gehoor wordt gegeven vanuit het tw team!
 
Reactiescore
1.803
Dames en heren,

Na verschillende meldingen van spelers die zich ergeren aan het taalgebruik hier, is het stilletjes aan goed geweest.

Het is fijn om te zien dat er hier veel activiteit is, maar laat dat alsjeblieft op een gepaste manier zijn.

Spotten met iemand zijn seksuele voorkeur is zowat het laagste wat je kan doen, ook al is het als grap. Wanneer jullie dit toch bedoelen om lol te maken en te grappen, raad ik aan om nog eventjes te oefenen zodat die humor wat van een hoger niveau is en kan worden.

Fijn weekend met veel sneeuw toegewenst!

Groetekes, Milow
Waarom is mijn post verwijderd? Was schertsend noch beledigend. Gelieve hem dus terug te zeggen. Bovendien hoef jij niet het humor niveau hier te bepalen
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.018
Klopt, voor mijn part geef je de volgende die zich interessant probeert te maken maar een verdiende waarschuwing, of nog erger: een berisping.
 
Reactiescore
344
Word mijn opmerking nou verwijderd ? Na ik gewoon aangeef dat ik van ho naar bi ben bekeerd? Vind dit gewoon een schande !!
 
Reactiescore
344
Ja maar dat doe me juist goed !
Daar Fleur ik van op, haat en verderf saaien daar waar de “grote jongens”samen komen.
 
Reactiescore
1.803
En jij hoeft niet te bepalen wat wel en wat niet kan hier.
Klopt, immers bepalen de regels dit en mijn post overtrad de regels niet. Maar goed modereer dit forum gerust verder dood. Dan gaan we lekker terug naar de situatie waarin het aantal Posts per dag lager is dan het IQ van de gemiddelde werelder?
 
Reactiescore
1.380
Denk het gehaat en gejank wat het forum dood maakt. Het spel is bedoeld voor plezier maar hoe sommige hier tekeer gaan slaat echt alles
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
noah wanneer komt er cacturne te staan in jouw forum handtekening of ben je geen fiere CACTURNER ?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
@Meister

Waarom heeft iedereen ruzie met jou?

Ik noem geen namen maar @brehbreh @Kyuka rikkert en sherwin roddelen over je

Ik vind dit jammer.
 
Bovenaan