Spotprenten

Reactiescore
7
Het enige Maai tewerk brengt is een hoop miserie. Weldra gaat elke stam spelers aanspreken in de clusters van de vijanden of ze mb willen worden want waarom zou je geen mb mogen nemen in het stamcluster van je vijand als je dit wel bij recruits mag doen.

Wat Gaatje gedaan heeft is eigenlijk niets mis mee en heeft Maai bv ook al gedaan op kleinere schaal, waar leg je de grens dan. Maai kan wel onzin verhalen brengen om dit te verantwoorden, als je zo de wereld wilt instappen zal je er bedrogen uitkomen.

Alsof Gaatje ervoor moet zorgen elk individu een praktisch haalbaar overlevingskans moet hebben. Waarom hebben Maai leden pp abuse gedaan in de start waarbij het merendeel van je buren kansloos was, waarom gingen alle grote spelers in 1 stam en namen ze nog tig mbs in dienst. Hele rest omgeving bij voorbaat kansloos. Wat maakt dat grizly wel kansen had moeten krijgen en 100 den andere spelers niet.

Het is hypocriet en niet consistent.

Nee tuurlijk hoeft gaatje niet elk individu een overlevingskans te geven, maar het is wel een trieste zaak om een hele stam uit elkaar te rukken en dan vervolgens de halve stam te recruiten en extra recruit erbij nemen waardoor de overige leden een 360 front krijgen met gaatje. Dan is het logisch dat grizzly iets gaat zoeken
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Ik snap gewoon niet hoe je na het rekruteren van een speler, van 1 miljoen punten en die volledig in het cluster van een vijand ligt, niet kunt inzien hoe naar en verkeerd die actie is?
 
Reactiescore
7
Maar waarom voelde Maai de nood om MrGrizzly dan te rekruteren? Er is toch niemand die gelooft dat jullie dit uit liefdadigheid hebben gedaan? Dit is doelbewust gedaan met het oog op Gaatje nog wat langer te hinderen op een erg vieze manier, immers haalt Maai er geen persoonlijk voordeel uit gezien de ligging.

Je eerste alinea kan ik niet op reageren omdat ik dus niet in maai zit en het einde zal ongetwijfeld waar zijn, dat zij het doen om Gaatje te hinderen. Denk dat maai er wel voordeel uit haalt als het gaatje veel moeite tijd en troepen kost om grizzly uit de weg te ruimen. Dan kan maai daarna de aanval openen tegen gaatje. Zou zomaar een idee zijn
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
3 orde leden toelaten en een 4rus lid om zo grizzly ingesloten te laten is maai zijn schuld zeker. Dat Maai dan zijn hand uit steekt om een account te helpen vind ik eerder aardig dan praten over dat heel het acc ineens een cf is.
:redface: :redface:, niemand gelooft dat jullie dit doen uit liefdadigheid?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Je eerste alinea kan ik niet op reageren omdat ik dus niet in maai zit en het einde zal ongetwijfeld waar zijn, dat zij het doen om Gaatje te hinderen. Denk dat maai er wel voordeel uit haalt als het gaatje veel moeite tijd en troepen kost om grizzly uit de weg te ruimen. Dan kan maai daarna de aanval openen tegen gaatje. Zou zomaar een idee zijn
Dit is net de reden waarom het vies spel is, je rekruteert een cf van 1 miljoen punten, de vijand is (zoals bij elke cf) veel troepen kwijt aan het wegspelen ervan, waardoor jij het makkelijker hebt. Het is dus helemaal geen liefdadigheidsactie en dus doelbewust gedaan.
 
Reactiescore
7
Dit is net de reden waarom het vies spel is, je rekruteert een cf van 1 miljoen punten, de vijand is (zoals bij elke cf) veel troepen kwijt aan het wegspelen ervan, waardoor jij het makkelijker hebt. Het is dus helemaal geen liefdadigheidsactie en dus doelbewust gedaan.

Als ze niet in maai zitten is het resultaat hetzelfde, kost het gaatje alsnog veel moeite en tijd en troepen dus wat maakt het uit. Als maai grizzly vol zet is dat domme actie want dan missen ze troepen en front met gaatje en als gaatje der door beukt is maai veel kwijt. Dus het is meer een Algemeen Forum Fuck door wat het allemaal los maakt dan dat het ook echt de wereld verpest
 
Reactiescore
1.365
@Combino Pastasaus ff mond dicht svp. Je mag vinden wat jij wil. Alleen vind ik het bijzonder hypocriet wat jij zegt tbh. Mijn spotprent legt het precies uit wat er gaande is. "r2w" is dikke bs. Terwijl gaatje ook gewoon orde leden en dog leden recruiteerd, terwijl wij ze aanvielen. Op sommige liepen er al aanvallen. Daarnaast heeft gaatje een bg met mad.. Is dat dan ook n r2w? Mad is gefuseerd met china/sl/clowns, is dat r2w? Ik werd gewoon boos, omwat gaatje bij grizzly etc hebben geflikt en ik wou ze gewoon n kans geven. Niks mis mee imo. Graag zou ik je reactie ergens anders willen zien ipv spotprenten. Dankuschoon!
 
Bovenaan