Top/flopstammen

Reactiescore
195
Dorp in vijandige cluster nemen van neutrale speler (door middel van intern) of barbaren is vuile cf, nemen van diezelfde vijandige speler/stam omdat die niet het dorp niet kunnen deffen is dat helemaal niet.
Probeer het maar goed te praten het is duidelijk wie zijn holmaatje je bent, dit valt niet goed te praten dus om daarna om een soortgelijke actie te komen huilen terwijl je het eerst zelf deed is hypocriet, maarja wat verwacht je van de maaigang
 
Reactiescore
12
Probeer het maar goed te praten het is duidelijk wie zijn holmaatje je bent, dit valt niet goed te praten dus om daarna om een soortgelijke actie te komen huilen terwijl je het eerst zelf deed is hypocriet, maarja wat verwacht je van de maaigang

Het is niet omdat iemand kritiek uit op jouw gebrekkige manier van argumenteren dat die daardoor meteen bij Maai hoort?

In plaats van dit soort beschuldigingen uit te kramen zou je beter inhoudelijk reageren.

Hoe de cf bekomen wordt heeft wel degelijk invloed op de beoordeling of het vies spel is of niet, dat je dat niet snapt is wel heel triest.
 
Reactiescore
195
Het is niet omdat iemand kritiek uit op jouw gebrekkige manier van argumenteren dat die daardoor meteen bij Maai hoort?

In plaats van dit soort beschuldigingen uit te kramen zou je beter inhoudelijk reageren.

Hoe de cf bekomen wordt heeft wel degelijk invloed op de beoordeling of het vies spel is of niet, dat je dat niet snapt is wel heel triest.
Wat brabbel jij toch allemaal man, het gaat er om dat het een cf is en jullie het goed proberen te praten, niet of het vies spel is.
Het is en blijft een cf, komen huilen terwijl je eerst een cf zet en als reactie daarop een cf krijgt, dan spoor je pas niet ;)
 
Reactiescore
152
Wat brabbel jij toch allemaal man, het gaat er om dat het een cf is en jullie het goed proberen te praten, niet of het vies spel is.
Het is en blijft een cf, komen huilen terwijl je eerst een cf zet en als reactie daarop een cf krijgt, dan spoort je pas niet ;)

Ik dacht dat Mike onze vriend fillip erg waren, maar jij past na 1 post al in dit rijtje thuis:p
 
Reactiescore
12
Wat brabbel jij toch allemaal man, het gaat er om dat het een cf is en jullie het goed proberen te praten, niet of het vies spel is.
Het is en blijft een cf, komen huilen terwijl je eerst een cf zet en als reactie daarop een cf krijgt, dan spoor je pas niet ;)

Zoals zo vaak sla je weer compleet de bal mis.

Het gaat erom dat de eerste cf (445|540) bij China geen vies spel was doordat het een mb van China was die gepakt werd. De 2e daarentegen in de cluster van Oele was een bb wat volgens de meerderheid binnen de community als een eerder vieze manier wordt gezien om cf te pakken.

Maar het is eerder al bewezen dat de tw-moraliteit van bepaalde spelers binnen China een heel stuk lager ligt dan de gemiddelde speler dus verbaast me weinig dat jij het niet snapt.

CF1: https://nl.twstats.com/nl77/index.php?page=village&mode=conquers&id=4916

CF2: https://nl.twstats.com/nl77/index.php?page=village&mode=conquers&id=3619
 
Reactiescore
152
Zoals zo vaak sla je weer compleet de bal mis.

Het gaat erom dat de eerste cf (445|540) bij China geen vies spel was doordat het een mb van China was die gepakt werd. De 2e daarentegen in de cluster van Oele was een bb wat volgens de meerderheid binnen de community als een eerder vieze manier wordt gezien om cf te pakken.

Maar het is eerder al bewezen dat de tw-moraliteit van bepaalde spelers binnen China een heel stuk lager ligt dan de gemiddelde speler dus verbaast me weinig dat jij het niet snapt.

CF1: https://nl.twstats.com/nl77/index.php?page=village&mode=conquers&id=4916

CF2: https://nl.twstats.com/nl77/index.php?page=village&mode=conquers&id=3619

Ik zou niet eens de moeite nemen om deze noobs een uitleg te geven, want deze gasten zijn echt ontzettend kansloos.
 
Reactiescore
3.584
Ik moest lachen toen ik dit las.

Scheidsrechter meld u zich? @JokersBrain
Lees eens voor uit de bijbel

Nouja vrij simpel en duidelijk maar blijkbaar niet simpel en duidelijk genoeg voor THFTP. MB/DU's/BG's waarmee je tegenstander samenwerkt mag je altijd in hun clusters gaan edelen. Het is jouw verantwoordelijkheid deze te beschermen en als dit een te grote last is moet je geen vriendjes in je cluster laten.

Het zou maar erg zijn als je de mb's van je vijand niet in zijn cluster zou mogen edelen. Dan gaat weldra elk account 10 mb's net achter je eigenfront plaats laten nemen, dorpen mogen gewoon leeg blijven staan (geen stack) en je laat al je mb's edelspam houden zonder je tegenstrever iets mag terug doen want ze liggen in het cluster van je vijand.

Als je daar logisch overna denkt is het dat vrij duidelijk. Waarom geldt dit niet voor neutrale spelers: Anders kan je altijd spelers vragen om dorpen in het cluster van je vijand te gaan edelen (kan ik immers niets aan doen) en dan neem ik die neutrale dorpen wel over in het cluster van je vijand. Zo kan je elk account helemaal vern..ken.
 
Reactiescore
80
China word weggespeeld, dus dan maar lekker CFen. 443|512
Ik neem aan dat deze later niet aan House worden gegeven?

hey
jullie vallen mij aan en hebben mijn dorp gepakt :( heb nu geen andere plek meer om door te groeien
en zoals je zag ben ik een kakkerlak geworden
kakkerlakken vind je overal wel
al dood je een kakkerlak, dan komen er allemaal kleine kakkerlakjes tot leven:sad:
 
Reactiescore
363
hey
jullie vallen mij aan en hebben mijn dorp gepakt :( heb nu geen andere plek meer om door te groeien
en zoals je zag ben ik een kakkerlak geworden
kakkerlakken vind je overal wel
al dood je een kakkerlak, dan komen er allemaal kleine kakkerlakken tot leven:sad:
Maar ff je cf zo komen verdedigen maat, doe ff niet zo zielig en ga normen en waarden leren pauper
 
Reactiescore
80
jullie premades hebben mijn motivatie voor tw ontnomen,
mijn eigen speelstijl kiezen als ik aan het verliezen ben is dan toch niet zo erg. Jullie trappen me toch wel uiteindelijk dood :(
 
Reactiescore
363
jullie premades hebben mijn motivatie voor tw ontnomen,
mijn eigen speelstijl kiezen als ik aan het verliezen ben is dan toch niet zo erg. Jullie trappen me toch wel uiteindelijk dood :(
Jullie liggen vele malen compacter dan oele? Echt iedere leek kan aanduiden dat oele kut ligt. Jullie hebben een cluster wij niets???

Echt totale onkunde. Geeft niet maar ga dan niet irritant doen. Ik weet ook niet alles maar als je je normaal kunt opstellen wil ik je best op gang helpen.
 
Reactiescore
279
443|512
446|515
447|517

Heeft Mad. hier nog wat op te zeggen? Aangezien er vanuit Mad. een BG is/was met China en vv's worden gedraaid voor China, en ik nu de troep mag opruimen?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
443|512
446|515
447|517

Heeft Mad. hier nog wat op te zeggen? Aangezien er vanuit Mad. een BG is/was met China en vv's worden gedraaid voor China, en ik nu de troep mag opruimen?
Mad heeft overigens nooit een BG gehad met CHINA en ik kan je verzekeren dat het ondertussen al weer even geleden is dat er vv werd gedraaid voor hen. Dus ik weet niet wat je wilt dat ik zeg?
 
Bovenaan