Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
244
@Shakedown8, je gaat me toch eens iets moeten uitleggen. Je spreekt een NAP voor 14 dagen af en jij beslist eenzijdig voor het beëindigen van deze NAP. Waarom zou je dan uberhaupt een NAP met iemand afspreken als hij je toch mag aanvallen als hij het wilt? Dan is het toch enkel in het voordeel van degene die eenzijdig de NAP afbreekt? Je zegt heel de tijd dat er geen koelperiode is maar je spreekt een NAP van 14 dagen af en dan is dat gewoon je koelperiode.
Je probeert er veel te makkelijk vanaf te komen, een goede compensatie is hier zeker niet ongepast.
 
Reactiescore
1.380
Waar kan ik lessen volgen?

En geef mij ook eens mensen die gs sturen naar AAO scheelt weer meppen.
 
Reactiescore
743
Ik denk dat @We Like Turtles. en @Speeder. hier ook wat van kunnen leren.
Ik vraag mij oprecht af wat je probleem is Filip. Kun je het niet hebben mss dat ik je uit mn stam gegooid heb, na intern een stemming gehouden te hebben waaruit duidelijk was dat 95 procent van de stam je weg wilde?
Jij was van plan F!x te stabben door panda mee te sleuren naar een andere stam achter de rug van F!x om. Ik heb je toen zelfs nog lief een week of 2 nap gegeven (waar ik achteraf veel spijt van heb gehad). Jij besloot om je te laten internen door Planet, dan moet je ook beseffen dat die nap vervalt. Het zit je echt diep he? Jammer joh, grow some balls en get over it.
 
Reactiescore
201
je post bevat 0.1 waarheid en heel je verhaaltje dat je errond gebreid hebt is slechts een magere poging om je 100% zekere stab goed te praten.
Lees hierboven maar, een nap die voor 14 dagen wordt afgesproken -lees: een nap met bepaalde duur- zonder opzegvoorwaarden kan je niet opeens opzeggen na een week omdat het je dan opeens beter uitkomt.

Accept it, You're a pathetic stabbertje
 
Reactiescore
44
Ik distantieer mij van het accie.

Dit naar aanleiding dat ik het binnen accie niet eens was met verschillende beslissingen en/of zaken en er helaas geen zeggen op had.
Kreeg helaas ook een vertekend beeld van sommige zaken, en zou graag ook afstand willen doen op mijn voorgaande uitspraken hier.

Verder niks spannends aan hoor :)
Maar ben dus gestopt op 78.
 
Reactiescore
166
Ik distantieer mij van het accie.

Dit naar aanleiding dat ik het binnen accie niet eens was met verschillende beslissingen en/of zaken en er helaas geen zeggen op had.
Kreeg helaas ook een vertekend beeld van sommige zaken, en zou graag ook afstand willen doen op mijn voorgaande uitspraken hier.

Verder niks spannends aan hoor :)
Maar ben dus gestopt op 78.
Als co's al stoppen zegt het eigenlijk best wat over de verstandhouding onderling dan wel de werkwijze die ze hanteren op het account...
 
Reactiescore
1.075
Zozo heeft meneer een namechange gebruikt. Kwam je eindelijk tot de bezinning dat het gebruiken van de naam “Poohbeertje” wel erg kinderachtig was en nu hoop je met wat Latijn opeens een goede indruk te maken?

Komende van iemand die gloeilampje heet...
 
Reactiescore
290
Nu zou de leiding van Run! tot dezelfde conclusie mogen komen als Zeus.
Heb ze hier namelijk nog niet zien reageren op dit hele gebeuren...
Maarja zij hebben een gelijkaardige actie van Meurinho ook gewoon laten passeren jammer genoeg
@tycoon960 @.Think Positive
 
Reactiescore
743
je post bevat 0.1 waarheid en heel je verhaaltje dat je errond gebreid hebt is slechts een magere poging om je 100% zekere stab goed te praten.
Lees hierboven maar, een nap die voor 14 dagen wordt afgesproken -lees: een nap met bepaalde duur- zonder opzegvoorwaarden kan je niet opeens opzeggen na een week omdat het je dan opeens beter uitkomt.

Accept it, You're a pathetic stabbertje
Het zit je echt heel diep he? Jij stabt ons, ik geef je nog napje met de afspraak dat je naar de rim gaat en de rest van je dorpen naar ONS komen. Jij ging akkoord. vervolgens geef je die dorpen gratis weg aan de tegenstander, wat niet volgens de gemaakte afspraken is waardoor de gemaakte afspraak vervalt. Is gewoon 1+1=2. In jou hoofdje past logica over duidelijk niet meer. Je onterechte ego neemt al teveel plek in beslag daar in de bovenkamer. Blijf maar lekker je eigen waanbeelden geloven Filipje en ga maar lekker denken dat je goed bent in een spelletje omdat je denkt altijd gelijk te hebben ;) Grow some balls en get over it flippo.
 
Reactiescore
416
je post bevat 0.1 waarheid en heel je verhaaltje dat je errond gebreid hebt is slechts een magere poging om je 100% zekere stab goed te praten.
Lees hierboven maar, een nap die voor 14 dagen wordt afgesproken -lees: een nap met bepaalde duur- zonder opzegvoorwaarden kan je niet opeens opzeggen na een week omdat het je dan opeens beter uitkomt.

Accept it, You're a pathetic stabbertje

steken doen ze niet maar zijn wel een stel kunstenaren met uwen bril
 
Reactiescore
1.365
je post bevat 0.1 waarheid en heel je verhaaltje dat je errond gebreid hebt is slechts een magere poging om je 100% zekere stab goed te praten.
Lees hierboven maar, een nap die voor 14 dagen wordt afgesproken -lees: een nap met bepaalde duur- zonder opzegvoorwaarden kan je niet opeens opzeggen na een week omdat het je dan opeens beter uitkomt.

Accept it, You're a pathetic stabbertje
Ja alléé! Da is tog nie zooooo, mijn mannekee! Gij bent zelf een viese stabberrr.
Jamie is mijn überbelgchh en legend!
U mot zich toch egg gedragen, dallap seggg!
 
Bovenaan