Stelling van de dag

Reactiescore
3.536
oneens. de bal ligt volledig in het kamp van de overige stammen. als hun beslissen om oorlogje te spelen tegen en maai en elkaar dan is maai nu al gewonnen, het is enkel een kwestie van iets op poten te zetten, samenwerkingen aangaan en vol tegengas geven.

Komen we weer tot het punt dat omdat Maai zoveel voorsprong heeft genomen je andere stammen dwingt met elkaar samen te gaan werken waar vele geen zin in hebben en praktisch altijd zeer vervelende situaties zijn die de spelvreugde zelden tot nooit tot uiting zal doen komen.

Stellen dat andere stammen maar even de handen in elkaar moeten slaan vind ik geen terechte opmerking. Langs de andere kant moet het Maai ook niets interesseren tenzij ze hun voorsprong echt gaan overdrijven met recruits. Als het door een andere manier is gecreëerd is het voor mij prima.
 
Reactiescore
34
Komen we weer tot het punt dat omdat Maai zoveel voorsprong heeft genomen je andere stammen dwingt met elkaar samen te gaan werken waar vele geen zin in hebben en praktisch altijd zeer vervelende situaties zijn die de spelvreugde zelden tot nooit tot uiting zal doen komen.

Stellen dat andere stammen maar even de handen in elkaar moeten slaan vind ik geen terechte opmerking. Langs de andere kant moet het Maai ook niets interesseren tenzij ze hun voorsprong echt gaan overdrijven met recruits. Als het door een andere manier is gecreëerd is het voor mij prima.
maar het is imo wel de enige manier om deze wereld nog interessant te maken. maai heeft al aangegeven dat ze hun voorsprong willen voortbouwen dmv recruits (zie gaatje), als je dan als andere stammen gewoon ga zitten toekijken en afwachten kan je evengoed op delete gaan.
 
Reactiescore
349
Kan je vertellen dat een groot deel Maai het zeker niet wilt dmv recruits, je maakt nu een aanname wat de rest van het AF zegt. Puntje bepaald gaan we namelijk niet samen
 
Reactiescore
3.536
maar het is imo wel de enige manier om deze wereld nog interessant te maken. maai heeft al aangegeven dat ze hun voorsprong willen voortbouwen dmv recruits (zie gaatje), als je dan als andere stammen gewoon ga zitten toekijken en afwachten kan je evengoed op delete gaan.

Het is aan Maai om de wereld interessant te houden en deze recruits niet te willen, maar geloof dat ze er vanaf gestapt zijn dus dat is dik prima.
 
Reactiescore
1.363
maar het is imo wel de enige manier om deze wereld nog interessant te maken. maai heeft al aangegeven dat ze hun voorsprong willen voortbouwen dmv recruits (zie gaatje), als je dan als andere stammen gewoon ga zitten toekijken en afwachten kan je evengoed op delete gaan.
Wat lul jij nou xD.
 
Reactiescore
37
Is barbarendorpen edel in het cluster van je vijand nadat je zo goed als weggespeeld bent niet triest? Bloody Hell(China) doet het iig bij .Maai
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Is barbarendorpen edel in het cluster van je vijand nadat je zo goed als weggespeeld bent niet triest? Bloody Hell(China) doet het iig bij .Maai
Als je toch al zo goed als weggespeeld bent, heeft het toch nog weinig invloed? Maakt het niet minder naar, maar goed, moest een sterk account dat doen, konden de gevolgen erger zijn voor maai.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Stelling: Met House zet Mad/Clowns een potentiële wereld winst stam neer en misschien wel de favoriet?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
941
Stelling: Met House zet Mad/Clowns een potentiële wereld winst stam neer en misschien wel de favoriet?

Oneens. Ik denk dat we nog altijd serieus de underdog zijn, aangezien we nog heel wat werk voor de boeg hebben op vlak van clusters, edellijnen, interns. Bovendien moeten we ook 2 "culturen" tot één stam gaan smeden. Iets wat toch altijd een uitdaging is. Verder hebben we in absolute aantallen ook gewoon nog steeds minder punten, dorpen en dus ook troepen en edels dan Maai en Gaatje.

Potentiële wereld winst stam? Ik hoop het wel
Favoriet? Dat denk ik niet
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Stelling: Met House zet Mad/Clowns een potentiële wereld winst stam neer en misschien wel de favoriet?
Ja, maar niet akkoord met 'de favoriet'. Buiten objectief gezien het feit dat we nog steeds minder punten hebben dan een Gaatje of Maai, is er ook nog de factor dat we pas een 'nieuwe' stam zijn + we zijn in het verleden al kwetsbaar gebleken, mede door een slechte ligging. Dat laatste is daarentegen één van de punten waar Maai dan weer sterk in het voordeel is, afgezien van de ligging van Oelewapper.

Kortom, we zetten een serieuze stap vooruit maar we hebben nog alles te bewijzen.

E: ripkes, had bovenstaande post nog niet gezien
 
Reactiescore
760
Ik denk dat het nu voor Gaatje Maai Madhouse2 & Madhouse vooral belangrijk is dat ze hun clusters/fronten ect goed gaan leggen en goed safe creeeren tot die tijd kan zelf maai nog neer gaan ik hoop te be honest op een leuke 3 strijd nu :) @Calamus Incendium zet die dorpen maar leeg :)
 
Reactiescore
1.363
Ik denk dat het nu voor Gaatje Maai Madhouse2 & Madhouse vooral belangrijk is dat ze hun clusters/fronten ect goed gaan leggen en goed safe creeeren tot die tijd kan zelf maai nog neer gaan ik hoop te be honest op een leuke 3 strijd nu :) @Calamus Incendium zet die dorpen maar leeg :)
Wordt geen 3strijd. Is iedereen tegen "maai". Dus wat vally zegt is complete bs.
 
Bovenaan