Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
15
Ik denk dat je de definitie van een aanname moet opzoeken, als er meerde concrete berichten zijn over een aanval op Shakedown is het geen aanname meer.
Dus jullie kunnen in een slachtofferrol duiken zoals dat hier hoort op het AF (Over de spel regels gesproken) maar je schiet er niets mee op.

Er heeft nooit het woord aanval ingestaan, dus dit in inderdaad een aanname. Ik denk dat je de definitie van een aanname moet opzoeken.
Als je alle berichten zou lezen, dan zou je weten dat het woord aanvallen nooit gebruikt is. Echter zit je waarschijnlijk zo ver in zijn pocket, dat het je toch niet boeit.
Heb je nog wat nieuwe leugens voor me...
 
Reactiescore
290
Aangezien er geen bewijzen komen van @Shakedown8 hun kamp, kunnen we concluderen dat die er niet zijn?
Bij deze stab confirmed.
 
Reactiescore
1.228
Jens beschuldigt wel vaker mensen onterecht van stabber. W74 ook namelijk.
Punt 1, gelieve mijn naam niet te gebruiken als je mij niet kent, al zeker jij niet.
Punt 2, w74 beschuldigde jij mij van stabben, niet omgekeerd? Clown. :redface:
 
Reactiescore
1.918
gloeilampje is noob hahaha
 

Deleted User - 487957162

Guest
Punt 1, gelieve mijn naam niet te gebruiken als je mij niet kent, al zeker jij niet.
Punt 2, w74 beschuldigde jij mij van stabben, niet omgekeerd? Clown. :redface:

Zozo heeft meneer een namechange gebruikt. Kwam je eindelijk tot de bezinning dat het gebruiken van de naam “Poohbeertje” wel erg kinderachtig was en nu hoop je met wat Latijn opeens een goede indruk te maken? Ik kan mij anders heel goed herrineren dat Zireael en ik je gewoon compleet wegspeelde, nadat jij 20k pp in een dorpje had gestopt. Tja, niet alle PP abusers halen de top. Toen ben je maar een andere PP abusers gejoined op zijn account en waarschijnlijk claim je de ww ook nog. Je post afsluiten met het woordje; Clown, getuigt al dat je verschrikkelijk slechte argumenten en onzin uitkraamt en je post wil bekrachtigen met nog meer lucht. Maar goed, keep up dreaming JENS.
 
Reactiescore
1.228
Ik kan mij anders heel goed herrineren dat Zireael en ik je gewoon compleet wegspeelde
:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

Via pm een samenwerking beloven en de nacht erna blitzen is idd geen stab, gewoon laag spel, wat verwacht je anders van spelers die als enige groot account gewoon weggespeeld/gerunned is op w74, en zijn buur die well, laten we eerlijk zijn, minstens even slecht was. :)

Eveneens was jij degene die mij na de overstap naar Fix! beschuldigde van stabben van, geen idee hoe die stam genaamd was, waar ik toen inzat.


Zozo heeft meneer een namechange gebruikt. Kwam je eindelijk tot de bezinning dat het gebruiken van de naam “Poohbeertje” wel erg kinderachtig was en nu hoop je met wat Latijn opeens een goede indruk te maken?
Gloeilampje :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
215
He mijn moment of fame he, ik heb 1 dag na verbreken NAP aangevallen. Laat Jens er ffkes buiten. Tis nog op w74 ook.
Mijn conclusie omtrent me eigen actie, netjes NEE.
Spijt van NEE
Stab NEE

En dat een ieder daar anders naar kijkt is uiteraard prima.
 

Deleted User - 487957162

Guest
:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

Via pm een samenwerking beloven en de nacht erna blitzen is idd geen stab, gewoon laag spel, wat verwacht je anders van spelers die als enige groot account gewoon weggespeeld/gerunned is op w74, en zijn buur die well, laten we eerlijk zijn, minstens even slecht was. :)

Eveneens was jij degene die mij na de overstap naar Fix! beschuldigde van stabben van, geen idee hoe die stam genaamd was, waar ik toen inzat.



Gloeilampje :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

Jens, ik ga niet eens in op al deze leugens. De hoeveelheid smileys versterkt je post trouwens ook niet.

Trouwens jij zit in stam A. Jij joint account B. Jij zit nog in de discord van stam A en na het joinen van account B werd er direct een nachtblitz gedaan op stam A. Er zijn zoveel bewijzen van. Je bent en blijft gewoon een vies mannetje, die heel veel betaald om in de top 3 van een spelletje te staan en als het niet lukt iedereen uitmaakt voor stabber of zelf gaat stabben. Dag Jens.
 
Reactiescore
1.228
Jens, ik ga niet eens in op al deze leugens. De hoeveelheid smileys versterkt je post trouwens ook niet.

Trouwens jij zit in stam A. Jij joint account B. Jij zit nog in de discord van stam A en na het joinen van account B werd er direct een nachtblitz gedaan op stam A. Er zijn zoveel bewijzen van. Je bent en blijft gewoon een vies mannetje, die heel veel betaald om in de top 3 van een spelletje te staan en als het niet lukt iedereen uitmaakt voor stabber of zelf gaat stabben. Dag Jens.
Insgelijks, je staat bij deze op negeer.

Men smileys tonen inderdaad alleen maar aan hoe belachelijk jij was als tegenstander. Zowel in TW als op het AF is je niveau nog lager dan dat van @Underground Tacticz.
 
Reactiescore
1.016
F
 

DeletedUser69389

Guest
Insgelijks, je staat bij deze op negeer.

Men smileys tonen inderdaad alleen maar aan hoe belachelijk jij was als tegenstander. Zowel in TW als op het AF is je niveau nog lager dan dat van @Underground Tacticz.
Gelieve mij niet onnodig te taggen. Je kunt over mijn niveau zaniken, maar ik ben wel de enige die namens F!x. voor serieuze verliezen zorgde bij Planet..... Niet mee willen zeggend dat dat een prestatie is, want dat was dat verre van. Maar om dorpen te kunnen pakken moet je uberhaupt eerst eens wat proberen.
 
Bovenaan