Shakedown8 en zijn werkwijze

Reactiescore
215
Ik heb dat zeker richting Jens gezegd.

Meen elk woord, mensen moeten je prive niet tegen je gebruiken om je onderuit proberen te vegen.
 
Reactiescore
1.237
Ik heb dat zeker richting Jens gezegd.

Meen elk woord, mensen moeten je prive niet tegen je gebruiken om je onderuit proberen te vegen.
Prive tegen je gebruiken? Ben je in het echt leven een hond dan?
 
Reactiescore
286
Ook heb je zeker niet de uni rush stop gezet, pas toen je merkte dat je niet kon winnen. Zoals Jens ook zegt.
Uni dorp was overigens in bezit van jou account. Nu speelt Simon de grote oprichter van deze hele stab ook op jou account. 1 grote grap toch?
 
Reactiescore
19
Bedankt voor het trachten eerlijk iets te melden, paar kanttekeningen je deelt niet je volledige gespreken die jij in de omgeving voerde enkel je opening zodat je er netter uitkomt.

Met lintou was er geen PBG. Enkel vriendelijke gesprekken gezien we samen in w47 stam zaten aan het eind van de wereld.
Verder ben ik de gehele ochtend door uw maat voor van alles uitgemaakt omdat jullie NAP 1 dag voor de aanvallen is opgezegd. Deze was aangegaan om te kijken of er iets vriendschappelijks te organiseren zou zijn.

Toen jij mijn omgeving aan het aanschrijven ging met als onderwerp degene die je vriendschappelijk zou gaan leren kennen om te zien waar de toekomst ons brengen ging was het voor mij een rede dit op te zeggen. Je kan de verhalen zo smeuïg maken als je wilt.

De schoonheidsprijs omtrent opzeggen NAP verdien ik zeer zeker niet enkel er is nooit besproken dat dit niet zou kunnen. De insteek was een vriendschap te ontwikkelen die jij gebruikte als tijdwinst iets tegen ons te ondernemen.

Omtrent kortaf, ik heb aangegeven dat ik op mijn werk was ondanks dat reageerde ik op jou en later uitgebreider, het punt is SAN-DER jij kan niet 2 dagen in onzekerheid zitten en wilt direct garanties zodra dat niet gebeurd verzin je iets anders, dat is uw goedrecht absoluut. Maar dan moet je niet verstelt staan dat een ander een NAP opzegt.

Lees deze nogmaals sander en probeer niemand te framen als u uw zin niet krijgt.

5f02ab7466b06ba6b024cb5c259e29b3.png

Je ontkent ook alles continu, normaal ben ik een rustig en begripvol persoon, maar wat jij doet is triest.
Ook hier verdraai je het gewoon, je zegt een NAP op met als reden dat we plannen maken om jou te pakken, terwijl je duidelijk er op uit was om ons te pakken.
Je zet onze eigen stamgenoten tegen ons op en dat heb je ook bij mij geprobeerd tegen team San-der.
Daarvoor pak je ook al .Lintouchable gewoon op dubieuze wijze.
Vervolgens eis je nog respect ook, maar met jou nare acties verdien je dat niet.
 
Reactiescore
1.237
@Qui Intus Diaboli

Ik was een van de spelers op shakedown 72.
Toen er meerdere spelers gestopt waren in Fresh, en (daardoor) het spelplezier eruit en te druk kreeg IRL besloot ik ermee te stoppen.

Toen ik ermee gestopt was als uiteindelijk de (hoofd)speler had het acc spelers toegelaten op het acc om nog iets van Fresh proberen te maken. Deze spelers kende we niet, maar we wouden het niet voor de stammies op fresh verpesten om toen te stoppen.
Toen ik te horen kreeg dat er via shake dubieuze spel/stab zou worden gepleegd heb ik mijn stem nog laten horen dat het beter was om deze spelers te kicken en het acc op delete te gooien.
Heb het verloop verder niet even goed gevolgd, maar volgens mij dit gwn gebeurt door acc-houder en heeft de originele spelers van Shakedown dus niet of zo min mogelijk aan de uni-stab bijgedragen.
Zever, gezever, Daniel wist dat zijn acc een stab deed en wou ZIJN EIGEN ACCOUNT niet weghalen van stab fenomenen, das net zo goed als meedoen toch?

Edit: ook al had Daniel er niets mee te maken, het is wel hetzelfde account en dezelfde spelers die wederom in opspraak komen bij stabs. Toeval bestaat niet in zo gevallen vind ik.
 

Bijlagen

  • SmartSelect_20210123-192624_WhatsApp.jpg
    SmartSelect_20210123-192624_WhatsApp.jpg
    189,2 KB · Weergaven: 70
Reactiescore
286
He Shakedown komt ergens op het forum, laten we met zijn alle wat gaan roepen over oudere werelden zonder weet te hebben wat gaande is.
Bekijk bijlage 26310

Klasse jongens, kan er wel om lachen.

Logisch, deze mensen waren allemaal de dupe van de stab van deze 2 mensen op 72. Logischerwijs worden stabbers gewoon door iedereen genegeerd.
Helaas moet het ons betreuren dat er op w78 weer stab verhalen komen van dezelfde personen. Logisch dat we er dan op reageren.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.016
He Shakedown komt ergens op het forum, laten we met zijn alle wat gaan roepen over oudere werelden zonder weet te hebben wat gaande is.
Bekijk bijlage 26310

Klasse jongens, kan er wel om lachen.

Je zult in 2021 nog steeds maar niet weten hoe je een screenshot maakt en mobiel een foto moeten maken van je scherm om iets te tonen :redface:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Pas overigens maar op @CostaRica ik heb uit anonieme bronnen dat jou ook een gecoordineerde aanval staat te wachten
 
Reactiescore
2.477
He Shakedown komt ergens op het forum, laten we met zijn alle wat gaan roepen over oudere werelden zonder weet te hebben wat gaande is.
Bekijk bijlage 26310

Klasse jongens, kan er wel om lachen.
Haha, ik heb de post gewoon gelezen en dit is gewoon een verdomde dickmove. Ik snap dat hij de NAP opzegt, prima, maar geef op zijn minst een afkoelperiode? Dat er reeds vieze acties van deze spelers, die absoluut niet door de beugel kunnen, terug aan het licht worden gebracht is niet meer dan logisch. Leuk dat je de bal probeert terug te kaatsen met een nietszeggende screen en deze tergend lage actie probeert goed te praten. Klasse jongen, kan er wel om lachen. Zou me oprecht schamen?
 
Reactiescore
2.064
En jij draagt met deze oude koeien bij aan het niveau?


Dus als ik je vriendin pak, zijn we over 3 jaar opeens beste maatjes, want ja oude koeien?

Kom op, stabben in het verleden op TW zeker met een unirush hoeft niet geaccepteerd te worden, en ik zou t niet meer accepteren ook binnen mijn stam.
 
Reactiescore
1.019
nja jij bent diegene die screens pakt vanaf w76 en dus w76 relateerd aan je post, uitermate zwak dus. Wie ben je uberhaupt in salt of hoe kom je aan je screentje?
 
Bovenaan