Golden Awards

Reactiescore
499
Reactiescore
214
Beste speler: Ik persoonlijk had nog nooit samen met of tegen firefox.. gespeeld, en om toe te geven heb ik er ook lang geen al te hoge pet van opgehad en vond ik hun wat overrated. Tot de laatste massa ze blijkbaar eens moeite deden en ze me positief verbaasd hebben met hun aanvalskunsten. Vooral de timings en de edelspam heeft ons hier de das omgedaan. Maar zeker en vast een heel mooie massa, zoals eerder al gezegd, kudo's!

Verder vind ik het team op AA0 aanvallend ook wel sterk, defensief hebben ze niet heel veel moeten laten zien buiten een block ok op de cf's. Hun cf's waren enorm kut en hebben ons ook bij elke massa genakt.

Binnenin 24/7 ga ik hier voor het team op Alexander13. Hebben enkele mooie massa's gedeft en aanvallend toch ook wat laten zien, kan finit wel getuigen denk ik ;)

Beste stam: Tides. In 24/7 gebeurde er elke week wel iets wat de ganse stam op zen kop zette. Hierdoor zijn er amper massa's gesmeten vanuit onze kant en liepen we gewoon elke keer achter de feiten aan.

De beste stam speler: Aangezien ik enkel kennis heb binnen in 24/7 ga ik ook spelers noemen hierin, namelijk Wow Who en Alexander13. Als Wow Who 100k def thuis staan had zou het veel zijn, en op alexander konden we zowel offensief als defensief altijd rekenen, terwijl ze zelf een enorm front hebben.

Het grootste ego: Zijn er wel meerderen die door bepaalde acties/uitspraken het spelplezier voor anderen eruit haalden

Beste leider: Robin van Alexander. Vanaf we in wolves zaten werd al snel duidelijk dat Robin voornamelijk bezig was met het welzijn en helpen van zijn stammies, heeft er enorm veel tijd in gestoken en altijd paraat om hulp te schenken. Alsook Justin. Justin heeft enorm veel tijd gestoken in 24/7 waar ik, ondanks het einde van de wereld, enorm veel respect voor heb!

Meest onderschatte stam: Tides mag de wereld wel gewonnen hebben, toch blijf ik erbij dat 24/7 niet (voldoende) heeft kunnen laten zien wat ze in hun mars hadden. Sneller anticiperen en enkele verkeerde recruits waren hier de key van het mislopen en verliezen van deze wereld.

Meest overschatte stam: /

Meest overschatte speler: Naar mijn mening Finit Hic Deo. Akkoord, aanvallend speelden ze goed, maar omdat ze 90% off waren ging het bij de eerste degelijke massa direct mis en zover ik gezien heb stonden ze ook elke keer onder vv. Snipes waarin 4k LC opgeofferd wordt om het dorp alsnog te verliezen, not sure of het dat waard was. Moesten we langs onze kant meer offensieven gedaan hebben hadden daar zeker en vast meer verliezen geweest. Beetje geluk gehad deze wereld.

Meest onderschatte speler: Men eigen account Jekkeuh en alexander13. Ik denk dat Tides dacht dat er niet al te veel rekening met ons gehouden moest worden en we wel snel zouden weg zijn. Naar mijn mening hebben beide accounts het toch vrij lang volgehouden en hebben ze het meeste “oorlog gevoerd” met tides. Spijtig dat we als jekkeuh zijnde offensief niet veel hebben kunnen laten zien, terwijl Alexander toch wel heeft laten blijken dat ze offensief ook zeker niet hoeven onder te doen. Kunnen menig accounts nog van leren!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Binnen 24/7: Thijs, Justin, Jurn, Robin (AM), team op alexander, eigen team en enkelingen die het wat drukker kregen.

Binnen Tides: Heb voornamelijk contact gehad met AAO en firefox, beiden teams voldeden wel aan de eisen ;)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hoe leuk jullie irl wel mogen zijn; Bjorn, Daniel, spelers op tfl en walmart, .. Spelers die acties uitvoeren die de uitkomst van de wereld bepalend maakt.

Mooiste spelers naam: Bad Attitude en Against All Odds

Mooiste stam naam: Thalassophiles

Het tofste topic: Golden Awards, spotprenten

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: melish, costarica

Minst favoriete forum poster: De spelers van VF-snip, een meme die teveel werd????

Dikste wannabe op het forum: lord-toms x

Mooiste profiel foto van spelers: zijn er wel enkele; aao, finit, finnvard, fallen souls, wurm, .. maar om er eentje uit te kiezen die van wow who

Mooiste profiel foto van stammen: Tides

Mooiste actie van de wereld: echt veel mooie acties zijn er niet geweest, om er dan eentje te zeggen zou ik de massa op finit willen nemen. Deffen met off is toch niet zo handig blijkt. ;-)

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat voor de meesten dit weer de laatste wereld was, alsnog denk ik, moesten ze verder spelen, men co’s het nog wel ver zouden schoppen op een volgende wereld. Hebben deze wereld veel bijgeleerd en veel kansen gekregen ook om bij te leren waarvoor dank @tides :D

Meest belovende stam voor de toekomst: is wel duidelijk denk ik

Grootste blunder: c-snipes plaatsen en niet meer kunnen cancelen omdat ondertussen verzamelplaats afgebroken was en over het hoofd gekeken werd door mezelf, of enkele malen verkeerde boosters opgezet.

Voor wie heb je nu echt respect: de spelers die toch wilden doorgaan ondanks alle shit die er gebeurde.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Justin, co’s en de bespelers van Alexander13, wat een topbuurtjes!

Ik wil graag nog meedelen dat: Emily Ratajkowski mij kan krijgen.
 
Reactiescore
103
Beste speler: Ik persoonlijk had nog nooit samen met of tegen firefox.. gespeeld, en om toe te geven heb ik er ook lang geen al te hoge pet van opgehad en vond ik hun wat overrated. Tot de laatste massa ze blijkbaar eens moeite deden en ze me positief verbaasd hebben met hun aanvalskunsten. Vooral de timings en de edelspam heeft ons hier de das omgedaan. Maar zeker en vast een heel mooie massa, zoals eerder al gezegd, kudo's!

Verder vind ik het team op AA0 aanvallend ook wel sterk, defensief hebben ze niet heel veel moeten laten zien buiten een block ok op de cf's. Hun cf's waren enorm kut en hebben ons ook bij elke massa genakt.

Binnenin 24/7 ga ik hier voor het team op Alexander13. Hebben enkele mooie massa's gedeft en aanvallend toch ook wat laten zien, kan finit wel getuigen denk ik ;)

Beste stam: Tides. In 24/7 gebeurde er elke week wel iets wat de ganse stam op zen kop zette. Hierdoor zijn er amper massa's gesmeten vanuit onze kant en liepen we gewoon elke keer achter de feiten aan.

De beste stam speler: Aangezien ik enkel kennis heb binnen in 24/7 ga ik ook spelers noemen hierin, namelijk Wow Who en Alexander13. Als Wow Who 100k def thuis staan had zou het veel zijn, en op alexander konden we zowel offensief als defensief altijd rekenen, terwijl ze zelf een enorm front hebben.

Het grootste ego: Zijn er wel meerderen die door bepaalde acties/uitspraken het spelplezier voor anderen eruit haalden

Beste leider: Robin van Alexander. Vanaf we in wolves zaten werd al snel duidelijk dat Robin voornamelijk bezig was met het welzijn en helpen van zijn stammies, heeft er enorm veel tijd in gestoken en altijd paraat om hulp te schenken. Alsook Justin. Justin heeft enorm veel tijd gestoken in 24/7 waar ik, ondanks het einde van de wereld, enorm veel respect voor heb!

Meest onderschatte stam: Tides mag de wereld wel gewonnen hebben, toch blijf ik erbij dat 24/7 niet (voldoende) heeft kunnen laten zien wat ze in hun mars hadden. Sneller anticiperen en enkele verkeerde recruits waren hier de key van het mislopen en verliezen van deze wereld.

Meest overschatte stam: /

Meest overschatte speler: Naar mijn mening Finit Hic Deo. Akkoord, aanvallend speelden ze goed, maar omdat ze 90% off waren ging het bij de eerste degelijke massa direct mis en zover ik gezien heb stonden ze ook elke keer onder vv. Snipes waarin 4k LC opgeofferd wordt om het dorp alsnog te verliezen, not sure of het dat waard was. Moesten we langs onze kant meer offensieven gedaan hebben hadden daar zeker en vast meer verliezen geweest. Beetje geluk gehad deze wereld.

Meest onderschatte speler: Men eigen account Jekkeuh en alexander13. Ik denk dat Tides dacht dat er niet al te veel rekening met ons gehouden moest worden en we wel snel zouden weg zijn. Naar mijn mening hebben beide accounts het toch vrij lang volgehouden en hebben ze het meeste “oorlog gevoerd” met tides. Spijtig dat we als jekkeuh zijnde offensief niet veel hebben kunnen laten zien, terwijl Alexander toch wel heeft laten blijken dat ze offensief ook zeker niet hoeven onder te doen. Kunnen menig accounts nog van leren!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Binnen 24/7: Thijs, Justin, Jurn, Robin (AM), team op alexander, eigen team en enkelingen die het wat drukker kregen.

Binnen Tides: Heb voornamelijk contact gehad met AAO en firefox, beiden teams voldeden wel aan de eisen ;)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hoe leuk jullie irl wel mogen zijn; Bjorn, Daniel, spelers op tfl en walmart, .. Spelers die acties uitvoeren die de uitkomst van de wereld bepalend maakt.

Mooiste spelers naam: Bad Attitude en Against All Odds

Mooiste stam naam: Thalassophiles

Het tofste topic: Golden Awards, spotprenten

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: melish, costarica

Minst favoriete forum poster: De spelers van VF-snip, een meme die teveel werd????

Dikste wannabe op het forum: lord-toms x

Mooiste profiel foto van spelers: zijn er wel enkele; aao, finit, finnvard, fallen souls, wurm, .. maar om er eentje uit te kiezen die van wow who

Mooiste profiel foto van stammen: Tides

Mooiste actie van de wereld: echt veel mooie acties zijn er niet geweest, om er dan eentje te zeggen zou ik de massa op finit willen nemen. Deffen met off is toch niet zo handig blijkt. ;-)

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat voor de meesten dit weer de laatste wereld was, alsnog denk ik, moesten ze verder spelen, men co’s het nog wel ver zouden schoppen op een volgende wereld. Hebben deze wereld veel bijgeleerd en veel kansen gekregen ook om bij te leren waarvoor dank @tides :D

Meest belovende stam voor de toekomst: is wel duidelijk denk ik

Grootste blunder: c-snipes plaatsen en niet meer kunnen cancelen omdat ondertussen verzamelplaats afgebroken was en over het hoofd gekeken werd door mezelf, of enkele malen verkeerde boosters opgezet.

Voor wie heb je nu echt respect: de spelers die toch wilden doorgaan ondanks alle shit die er gebeurde.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Justin, co’s en de bespelers van Alexander13, wat een topbuurtjes!

Ik wil graag nog meedelen dat: Emily Ratajkowski mij kan krijgen.

Yannick, bedankt voor de benoemingen kerel! Ik ga er van blozen! Maar laat het duidelijk zijn dat wij als Alexander (spreek voor volledige team) ook enorm veel aan jullie hadden. We waren als accounts 2 handen op 1 buik vanaf het begin en dit is in mijn ogen altijd zo gebleven! Voor een volgende wereld staan jullie bovenaan mijn lijstje (maar dat weten jullie!).

Mvg,
Robin | Alexander13
 
Reactiescore
508
Al is de wereld niet meer zo “spannend” als het was enkele maanden geleden en we langzaam maar zeker het einde naderen, wil ik toch nog een tweede lijstje maken. Het is gewoon leuk om het lijstje van oktober te vergelijken met die van januari

Beste speler:

VROEGER: Finit Hic Deo & Red Sky at Morning, (Honorable mention: Brainsick)

NU: Red Sky at Morning

Van de drie accounts die ik destijds had gekozen, blijft er maar eentje over bij deze award. Finit kan ik hier helaas niet meer benoemen. De geoliede machine die ze waren enkele maanden geleden is er niet meer en door enkele problemen lieten ze zelf een paar steken vallen. Brainsick had ik ook genoemd, maar eerder als een honorable mention. Ik vond het knap hoe ze toen zaten te deffen tegen prone en zijn trawanten. Maar ik zal het dan ook hierbij moeten laten voor dit account. Door de evolutie van de wereld hebben ze desondanks wat kunnen doorgroeien tot 1.2 mil maar verder is er niets speciaals gebeurd.

Dan hebben we het derde account, namelijk Red Sky at Morning. Ze hebben het verdiend om deze award 2x op een rij te winnen. Dus laat ik ze lekker staan. “Deze bende heb je liever in je stam zitten. And that’s facts.” Zo had ik hun stukje afgerond vorige keer. Met de tijd is dit zeker niet veranderd en is RSAM nog steeds een actieve, genadeloze, efficiënte en uiteraard leuke speler. Ze staan met een ruime voorsprong op #1 (met 1.6 mil) en ze zijn niet van plan die plaats af te staan in de nabije toekomst. Aanvallend, verdedigend en ondersteunend zijn ze overal te vinden in de top 17, dus kun je best concluderen dat het daar geen saaie bende is. Met Wow Who onder andere aan het front ben ik dan ook erg benieuwd hoe het daar zal lopen, want ik schat dat account niet laag in. Toch één van de betere bij 24/7 volgens mij. (als er nog iets van actie komt)

Natuurlijk zijn er ook veel accounts die net naast deze award grijpen maar waar toch toppertjes zitten, die wil ik ook even vermelden.

Binnen Tides: Joeri (Finnvard) hij moet wel bijna de perfecte co zijn. Actief, skilled en een toffe peer. Damien (floater) het is niet simpel om te floaten (vind ik zelf) het liefst zit ik lekker gezellig op hetzelfde account. Rondzwerven van account naar account om activiteit problemen op te lossen is dan ook het werk van een absolute baas. Tuur (Fallen Souls) deze man is echt helemaal het tegengestelde van een runner. Op meerdere wereld altijd willen aanvallen of verdedigen. Daarbij is hij zelfs in donkere dagen altijd positief. Jens (Blue Sky) ik ken hem eigenlijk niet echt goed maar we hebben tijdens een edelspam sessie eens gezellig in chat gezeten en daar kwam ik er achter dat deze vent zeker behoort tot de eindbazen van tw. Patrick (Firefox) Beetje hetzelfde verhaal als bij jens eigenlijk. Bram (RTJ) Mijn lieftallige co. Met hem heb je gewoon het gevoel dat alles onder controle is. Hij is de rust zelve en weet altijd wel wat er moet gebeuren of wat te doen in bepaalde situaties. Elias (Firefox) hij is total noob maar gvd wel een goeie gast xx. Deze mensen steken er voor mij dus wat uit.

Buiten Tides: Uiteraard zitten er ook baasjes bij de tegenpartij maar ik ken er gewoon te weinig tot bijna geen. Dus excuses voor die mensen, maar ik heb geen idee.

Beste stam:

VROEGER: 24/7

NU: Tides

Mijn keuze voor 24/7 was toen omdat het de enigste stam was die al iets had laten zien. Tides was zelf nog niet gevormd. Maar nu kunnen we wel vaststellen dat Tides de beste stam is. De kracht van een premade is dat de wortels van de stam stevig vast zitten en dat is voor Tides de grootste troef geweest. Ondanks vele rare fratsen die we meegemaakt hebben, staan we er nog steeds en zijn we sterker dan ooit. Goeie leiding, de accounts, succesvolle massas, … allerlei zaken zitten gewoon dik in orde waardoor Tides deze award verdient. Over de succesvolle massas; ik zou ze graag willen vergelijken met de massas van onze vijand maar is er eigenlijk al een grote stam massa geweest vanuit 24/7 en AT?

Echter heeft de battle tussen Alexander en Finit toch getoond dat 24/7 winst kan pakken en dat Tides ook gewoon verlies kan leiden. Ben erg benieuwd hoe het verder loopt en of 24/7 en AT nog eens hun tanden gaan laten zien.

De beste stam speler:

VROEGER: Kaarsvet, Blow Me Up en Mamba Mentality

NU: Wow Who, Finnvard, Surrounded by idiots, Alexander13, Against all odds, Red Sky at Morning

Kaarsvet en Blow me up waren louter gekozen op vlak van de hoge ODS die ze op dat moment hadden maar op dit moment kan ik ze hier beide weglaten, het ene account bestaat zelfs niet meer. Wat ik van Mamba vond is ook nog niets veranderd maar met de tijd zijn er toch accounts en individuen voorbij gekomen waarvan ik vind dat ze er nog iets meer in uitsteken.

Surrounded by idiots en Alexander13. Deze twee beoordeel ik op dezelfde manier zoals ik deed met de vorige twee. Met allebei ongeveer 16 mil aan ODS zijn ze de grootste deff leveranciers binnen 24/7 en worden hun troepjes dan ook direct aan het werk gezet. Uiteraard is een stam speler zijn meer dan gewoon deff leveren maar het is toch een belangrijk onderdeel.

Wow Who. Dit account heeft ook geen lage ODS score (12 mil). Maar het gaat mij meer om de vv’s die ze draaien. Ik heb gehoord dat Justin en co een hernia hebben van al die vv’s te draaien, de ekte stamcarry. Ik kan ook fout zitten tho, dan moet iemand dat even laten weten.

Finnvard. Een echte belangrijke speler binnen Tides. Naast het feit dat onze geliefde dictator Stanlin er vertoefd, is het account en zijn spelers ook echt begaan met de stam. Veel OS leveren, altijd klaar om mee te snipen op buren, vv draaien, …

Against all odds & Red Sky at Morning. Beetje hetzelfde verhaal zoals finn in feite. Er komt veel hulp en initiatief uit deze accounts en ze zijn essentieel voor het succes van onze stam te garanderen. En inderdaad, op al deze accounts speelt iemand van de leiding en jazeker ik ben flink aan het gatlekken zodat ik in een goed blaadje kom te staan hihi.

Kleine S/O: Wie kan er meer een stam speler spirit hebben dan de floater? Zijn functie is letterlijk de stam afhelpen van activiteit problemen. Mien, you are doing God’s work son.

Het grootste ego:

VROEGER: Red Sky at Morning

NU: /

Ik vind sowieso dat het ego van Red Sky al minder is en ze daarom er ook niet meer zet. Ik denk dat ik ook gewoon ga doen wat Stan eerder deed en dat is hier niemand vernoemen. Er zitten er genoeg in zowel 24/7, AT én Tides. Mensen die gewoon single handedly de goeie sfeer kunnen doen keren in een handomdraai en ruzie maken met alles wat los en vast zit om de domste redenen. Als je je aangesproken voelt zal het waarschijnlijk zo zijn. Maar ik heb er nu geen baat bij om deze mensen openlijk aan de schandpaal te nagelen.

Beste leider:

VROEGER: Stanlin

NU: Tides stamleiding (Stan, Tuur en Martijn)

Ik had in mijn vorige lijst al enorm veel respect voor Stan en dat is zeker niet veranderd. Integendeel, heb alleen meer respect gekregen. (ook voor de rest van de leiding) Iedereen weet onderhand ook wel dat het in Tides niet elke dag een feest is. Er gebeuren genoeg dingen die de stam op z’n grondvesten doet trillen. Uiteraard zijn deze leidingsfiguren ook gewoon mensen van vlees en bloed en loopt niet alles vlekkeloos. Miscommunicatie, misverstanden, etc zijn zaken die in iedere stam voorkomen en die behandelt moeten worden. Dat gaat in mijn ogen altijd wel oké. Er is meestal wel een rationele en doordachte oplossing voor problemen. Natuurlijk is de concurrentie ook niet al te groot op deze wereld qua goeie leiding. Al heb ik wel gehoord dat Robin van Alexander het zeker ook niet fout doet als leiding. Dusja s/o naar jou ook

PS: stop met me te muten in discord bende macht misbruikende tirannen.

Meest onderschatte stam:

VROEGER: VFsnip

NU: /

Na het legendarische gevecht van VFsnip is er niet echt nog een stam die onderschat wordt in mijn ogen. Natuurlijk hoop ik oprecht dat we 24/7 en AT onderschatten maar dat zal de tijd uitwijzen.

Meest overschatte stam:

VROEGER: Rose

NU: AT

Ik ben de tel kwijt hoeveel er is veranderd van stam en stamnaam en weet ik veel wat nog maar Rose bestaat uiteraard niet meer dus kan ik ze moeilijk opnieuw deze award geven.

De spelers van AT zijn ook wel eens overgestapt naar 24/7 en dan terug naar AT en repeat. Dus van een echte hechte stam kun je niet praten. (volgens mij is de meerderheid nu weer in 24/7) Meer doel ik op de accounts die in oost liggen. Dan heb ik het over accounts zoals Addison Rae, Alexandria Morgan, Finis, …

Ik zou nu niet direct zeggen dat men (ik) AT ooit heeft overschat. Het is niet dat ik verwacht had dat ze als een bulldozer heel oost gingen overnemen. Wél had ik niet gedacht dat men daar zo onverschillig ging deffen en in sommige gevallen zelfs runnen. Op aanvallend vlak nog minder gezien dus daar kan ik al helemaal niets meer van zeggen. As we speak worden verschillende spelers daar flink aangepakt en boekt men winsten tot wel 10 velden ver. Kunnen ze zich daar nog herpakken of lijkt het een verloren zaak? We zullen het zien…

Meest overschatte speler:

VROEGER: /

NU: Addison Rae

Toen ik op 11 oktober deze lijst had gepost, had ik nog helemaal niemand als overschat gezet. Er waren immers nog geen noemenswaardige accounts de dieperik ingegaan of geen prestaties neergezet ondanks de verwachtingen. Daar is uiteraard al verandering in gekomen en kunnen we hier nu wel namen noemen.

Er zijn sowieso wel accounts waarvan ik gewoon meer had verwacht. Accounts die op zich wel lekker gingen en potentie hadden om een lekkere pot te tw’en met verschillende Tides accies. Accs zoals Prone en gewoon het overgrote deel van 24/7.

Aan mijn eigen front is het makkelijker een conclusie te trekken wat deze award betreft. Addison Rae spant hier toch wel de kroon. Op basis van de vertoning van de almachtige Eric die behoort tot de huidige TW top had ik zoveel verwachtingen. Het account is al een tijdje inactief en is bijna volledig weggeëdeld. Ik weet niet of ze daar gewoon echt puur zijn gaan runnen of dat er zich misschien meer afspeelde dan wij weten dat heeft geleid tot dit dramatisch einde van het account. Maar hoe dan ook is het erg jammer dat er niet meer is gebeurd tussen AR en RTJ. Het begin was nochtans veelbelovend. Early game hadden we het al aan de stok met AR en het leek een pittige toekomst te worden. Maar dat leek allesbehalve waarheid te gaan worden, op een paar scout pogingen na is er bitter weinig gebeurd. Ze hadden wel een erg uitdagend front, dat zeker. Het spijt me spelers van AR! Niet boos zijn pls

Meest onderschatte speler:

VROEGER: Mamba Mentality

NU: Blue Sky at Night

Mamba was 4 maanden geleden voor mij nog een account die werd onderschat door velen. Nu hebben ze laten zien dat ze kunnen tw’en en staan momenteel 3e met 4.7 mil. Zij hebben nu wel een stempel gezet op deze wereld.

Wie je nu als onderschat zou kunnen zetten is inderdaad Blue Sky at Night. En dan doel ik echt op het account met deze naam. De vorige naam – Masters of the Ocean – was een account waar het op een gegeven moment niet meer zo bueno ging. Inactiviteit werd een groot probleem en het werd ze moeilijk gemaakt door Finis in de rim. Hier en daar zelf een dorpje verlies. Maar de spelers die nu het account bemannen zijn echt betrouwbare en gezellige mensen. (Sammy we moeten snel ene drinken makker) Ik ben alleszins heel tevreden dat ze mijn buren zijn en niet mijn vijanden.

Even voor de duidelijkheid; toen het oude team actief was, was het een prima team met veel initiatief en wilskracht.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:

VROEGER: Geenpala, Wow who, Firefoxx, Finit, Against All odds, Brainsick, Alexander13,…

NU: Alexander13, Wow Who

Met de helft van mijn vorige keuze zit ik momenteel al in de stam en dat bevalt me zeker Misschien die gasten van Faaierfoks zijn een beetje meh. Er zitten daar een paar vage types en dan vooral die Elias… Bon, het valt al bij al nog mee.

Rondom Justin is het niet altijd positief als ik er iets van hoor maar toch denk ik dat hij binnen een stam een goeie vent is die het beste met zijn stam voor heeft. (dat denk ik toch). Heb hem ook even op 73 als stamgenoot gehad en dat beviel me wel. Misschien ooit wel nog eens in de toekomst. Het account Alexander lijkt me ook wel nice, volgens mij zijn het geen opgevers.

En natuurlijk zou ik met velen van Tides nog eens in een stam willen zitten. Heb er leuke mensen leren kennen die super relaxed zijn en met wie ik gelijk nog eens een wereld zou willen doen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

VROEGER: Addison Rae

NU: Dylan

Normaal ben ik echt niet haatdragend en kan ik best wel met iedereen overweg. Ik heb dan ook totaal geen haatgevoelens of wat dan ook naar Dylan toe. Hij had gewoon geen positieve impact op de sfeer in de stam en dat is toch iets dat een stam maakt of breekt.

En ik wordt nog steeds niet warm van de gedachte met AR in de stam te moeten zitten, om toch even daar op terug te keren. (nogmaals sorry AR)

Mooiste spelers naam:

VROEGER: Against all odds

NU: zeker niet Fallen Souls lol

Mooiste stam naam:

VROEGER: Strength To Survive. (STS)

NU: idem

Het tofste topic:

VROEGER: Spotprenten & Golden Awards

NU: idem

Favoriete forum poster:

Dit is ook gewoon hetzelfde gebleven

@lord-toms , @CostaRica & @melish. Vind ik altijd leuk posten.

@Calamus Incendium mag ik zeker niet vergeten, ik ben dan ook zijn trouwe liker.

Minst favoriete forum poster:

VROEGER: /

NU: Prone

Ja dat is gewoon abnormaal hoe hun posten. Wel vermakelijk ofc

Mooiste profiel foto van spelers:

VROEGER: Master of the Ocean

NU: Finnvard

Vroegere plaatje van MOTO vond ik toch leuker ;(

Mooiste profiel foto van stammen:

VROEGER: Strenght To Surivive (STS)

NU: Tides

Mooiste actie van de wereld:

VROEGER: VFsnip

NU: CF’s jekkeuh

Er zijn wel al veel mooie acties gemaakt deze wereld door verschillende stammen op verschillende fronten. Maar als er iets is waar ik opgewonden van geraak dan moet dat wel die cf’s bij Jekkeuh zijn. Dat gaat recht naar de fapmap

Meest belovende speler voor de toekomst:

VROEGER: QQEEZZ

NU: Blue Sky at Night

Toen ik dit schreef had QQ net de 100k punten bereikt. Op het moment dat ik dit schrijf, hebben ze er 1.2 mil. Ik had hun hier gezet op basis van eerdere prestaties op vorige werelden. Nu moet ik toch zeggen dat ze zich niet hebben laten zien zoals ik gedacht had. Ik ga niet zeggen dat ze out of the picture zijn maar ze zijn niet echt op de voorgrond. Verder doen ze het gewoon prima en zijn het zeker goeie gasten. Niets mis mee.

Als ik dan toch nog iemand moet benoemen die veelbelovend kan zijn, zelfs al zijn we in end game, dan ga ik voor Blue Sky. Heb ze ook bij onderschat gezet en dit sluit een beetje er op aan.

Meest belovende stam voor de toekomst:

VROEGER: Rose en AT

NU: Tides

Ik was er van overtuigd dat de samenwerkingen van deze stammen destijds gingen zorgen voor een grote uitdaging voor de de premade. Maar dingen zijn anders gelopen en nu moet ik wel logischerwijs Tides hier neerzetten.

Grootste blunder:

Dat ik gisteren in de wasbak van een vriend z’n badkamer heb gekotst en niet in het toilet die er recht naast stond. En bij het thuiskomen een schreef in de auto heb gezet door een valpartij met m’n fiets ☹ Tja kan de beste overkomen nietwaar.

Voor wie heb je nu echt respect:

Sowieso respect voor m’n team dat ze het volhouden met mij. En respect voor alle Barça supporters in deze moeilijke tijden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Een standaard antwoord; maar opnieuw is dit vooral mijn team. Voor hun wil ik graag vroeg opstaan of eens een nacht door trekken, omdat ik weet dat zij het ook zouden doen. Ik ben door hun vooral gemotiveerd om lekker te blijven knallen.

Ook enkele stamgenoten waar ik het goed mee vind, geven me een goeie vibe waardoor ik er blijf zin in hebben. Rick, Tom, Eli, Bram, Stan, Mien, Sammy,…. Kan zo nog wel even doorgaan

Ik wil graag nog meedelen dat:

VISCA BARCA, VISCA CATALUNYA.

LOSE, WIN OR TIE, FORZA BARCA TILL I DIE
 
Reactiescore
2.368
Mooiste spelers naam:

VROEGER: Against all odds

NU: zeker niet Fallen Souls lol
Facts.
Ik wil graag nog meedelen dat:

VISCA BARCA, VISCA CATALUNYA.

LOSE, WIN OR TIE, FORZA BARCA TILL I DIE
Haha Liverpool - Barcelona: 4 - 0. Voor de duidelijkheid, da's die match in de halve finale van de cl waar Wijnaldum en Origi beiden 2x scoren. Corner taken quickly... ORIGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Avond van men leven.
 
Bovenaan