Golden Awards

Reactiescore
2.369
losers, allemaal
 
Reactiescore
2.369
haha dat kan nog tegenvallen xxx
 
Reactiescore
228
Reactiescore
2.369
Dankuwel. Toch nog iemand die weet hoe het zit!
 
Reactiescore
2.369
Beste speler:
Binnen Tides is dit mijn inziens: Jens (BSaN), Thomas (Mamba), Koen (RSaM), Joeri (Finn), Tuur (Fallen Souls), Patrick (FF), Martijn en Rick (AAO), Aaron (TFL) en Mien (beetje overal)
Binnen 24/7 is dit naar mijn kennis (die ondermaats is): Robin (ex-AM), Justin (Wow Who), Nick (BIacklist)

Let op, dit is een persoonlijke nominatie. Besef dat deze spelers zonder het bijhorende team ook bijna niks zijn. Als je dus de naam ziet staan van je medespeler, mag je jezelf ook een klopje op de rug geven.

Beste stam:
Tides. Van voor de start van de wereld samen met een visie tot het einde. Hier en daar een hindernis, recruit of intern en we staan waar we nu staan. Van het core-team is nog een goede 90% over en alle mensen die de tot de stam zijn toegetreden, hebben hun waarde al bewezen.

Hierbij wil ik ook nog wijzen op het punt dat Tides niet bepaald een toptop stam is, zeker niet als ik kijk naar een wereld 76. Dat Tides er deze wereld bovenuit steekt, heeft eerder te maken met de interne problemen die 24/7 heeft gehad en hun terughoudendheid om aan te vallen.

De beste stam speler:
Hier ben ik natuurlijk bias omdat ik niet weet hoe het er bij anderen aan toe gaat. Maar hier ga ik Joeri (Finn), Tuur en Mien (Fallen Souls), Simon (RSaM) en Aaron (TFL) zetten. Deff sturen zonder knipperen, vv'en waar nodig (en daarbij hun eigen slaapritme fucken), off doneren, ... en ga maar verder :wink:

Het grootste ego:
Tgoh, er zitten er wel een paar in Tides. Om de gemoederen rustig te houden ga ik niet met vingers wijzen. Echter zijn kunnen de mensen die vaak in de clinch liggen met anderen wel eens naar zichzelf kijken. :smile:

Beste leider:
Denk dat niemand deze award verdient deze wereld. Beide kampen hebben (intern) al genoeg fouten gemaakt om deze award niet te verdienen.

Meest onderschatte stam:
Ik hoop oprecht dat ik 24/7 onderschat. Dan kan het nog wel eens echt leuk gaan worden.

Meest overschatte stam:
Tides.

Meest overschatte speler:
Prone.

Meest onderschatte speler:
Nieuwe team op BSaN, RTJ.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alexander13 en Robin (AM) voor de rest heb ik niet te klagen deze wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Prone, Joey (Rara), Eric, Dylan, Minguel

Favoriete forum poster:
Costa Rica, lord-toms, Julius Caesar. (ofzoiets)

Minst favoriete forum poster:
Prone (Patrick en Bjorn) en Justin - minst favoriet omdat het gewoon onleesbaar is. Interpunctie leer je in de lagere school hé jongens.

Mooiste profiel foto van spelers:
150093_large


Mooiste profiel foto van stammen:
152523_large


Mooiste actie van de wereld:

Eindelijk een aanval van 24/7 op Tides, hoe lang was dat geleden??

Grootste blunder:
Te goed willen doen voor de wereld en te weinig aan mijn eigen stam denken.

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb voor iedereen wel respect hoor, nogal een basisprincipe. Maar eens je het kwijt bent, ga je enorm je best moeten doen voordat je het weer kunt krijgen. :smile:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Joeri, Mien, Jens, Tuur en Tuur

Ik wil graag nog meedelen dat:
Om even terug te komen op mijn nominatie vanuit A13 voor de award van grootste ego; ik zie in hoe mijn gedrag als 'ego' kan bestempeld worden, maar dit komt omdat ik al mijn gesprekken met mensen buiten Tides voer als leiding van Tides. Ik denk dat mensen die mijn kennen weten dat ik als persoon totaal niet egoïstisch ben. Ik maak hiervoor zelf graag de analogie tussen Stanlin (leiding) en Stan (speler, stamgenoot).
 
Reactiescore
103
@Kerouac , mooi lijstje. En qua nominatie EGO : dat wil ik best geloven. Ik maakte lijstje ook op uit persoonlijke interpretatie na contacten onderling, lezen AF reacties en verkrijgen van communicatie tussen andere accounts. Op basis daarvan merk je een bepaald ego op, maar zoals ik zelf in mijn lijst aangaf. Was dit niet persé voor alles en iedereen negatief bedoeld.
 
Reactiescore
1.647
Beste speler:
Binnen Tides is dit mijn inziens: Jens (BSaN), Thomas (Mamba), Koen (RSaM), Joeri (Finn), Tuur (Fallen Souls), Patrick (FF), Martijn en Rick (AAO), Aaron (TFL) en Mien (beetje overal)
Binnen 24/7 is dit naar mijn kennis (die ondermaats is): Robin (ex-AM), Justin (Wow Who), Nick (BIacklist)

Let op, dit is een persoonlijke nominatie. Besef dat deze spelers zonder het bijhorende team ook bijna niks zijn. Als je dus de naam ziet staan van je medespeler, mag je jezelf ook een klopje op de rug geven.

Beste stam:
Tides. Van voor de start van de wereld samen met een visie tot het einde. Hier en daar een hindernis, recruit of intern en we staan waar we nu staan. Van het core-team is nog een goede 90% over en alle mensen die de tot de stam zijn toegetreden, hebben hun waarde al bewezen.

Hierbij wil ik ook nog wijzen op het punt dat Tides niet bepaald een toptop stam is, zeker niet als ik kijk naar een wereld 76. Dat Tides er deze wereld bovenuit steekt, heeft eerder te maken met de interne problemen die 24/7 heeft gehad en hun terughoudendheid om aan te vallen.

De beste stam speler:
Hier ben ik natuurlijk bias omdat ik niet weet hoe het er bij anderen aan toe gaat. Maar hier ga ik Joeri (Finn), Tuur en Mien (Fallen Souls), Simon (RSaM) en Aaron (TFL) zetten. Deff sturen zonder knipperen, vv'en waar nodig (en daarbij hun eigen slaapritme fucken), off doneren, ... en ga maar verder :wink:

Het grootste ego:
Tgoh, er zitten er wel een paar in Tides. Om de gemoederen rustig te houden ga ik niet met vingers wijzen. Echter zijn kunnen de mensen die vaak in de clinch liggen met anderen wel eens naar zichzelf kijken. :smile:

Beste leider:
Denk dat niemand deze award verdient deze wereld. Beide kampen hebben (intern) al genoeg fouten gemaakt om deze award niet te verdienen.

Meest onderschatte stam:
Ik hoop oprecht dat ik 24/7 onderschat. Dan kan het nog wel eens echt leuk gaan worden.

Meest overschatte stam:
Tides.

Meest overschatte speler:
Prone.

Meest onderschatte speler:
Nieuwe team op BSaN, RTJ.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alexander13 en Robin (AM) voor de rest heb ik niet te klagen deze wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Prone, Joey (Rara), Eric, Dylan, Minguel

Favoriete forum poster:
Costa Rica, lord-toms, Julius Caesar. (ofzoiets)

Minst favoriete forum poster:
Prone (Patrick en Bjorn) en Justin - minst favoriet omdat het gewoon onleesbaar is. Interpunctie leer je in de lagere school hé jongens.

Mooiste profiel foto van spelers:
150093_large


Mooiste profiel foto van stammen:
152523_large


Mooiste actie van de wereld:

Eindelijk een aanval van 24/7 op Tides, hoe lang was dat geleden??

Grootste blunder:
Te goed willen doen voor de wereld en te weinig aan mijn eigen stam denken.

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb voor iedereen wel respect hoor, nogal een basisprincipe. Maar eens je het kwijt bent, ga je enorm je best moeten doen voordat je het weer kunt krijgen. :smile:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Joeri, Mien, Jens, Tuur en Tuur

Ik wil graag nog meedelen dat:
Om even terug te komen op mijn nominatie vanuit A13 voor de award van grootste ego; ik zie in hoe mijn gedrag als 'ego' kan bestempeld worden, maar dit komt omdat ik al mijn gesprekken met mensen buiten Tides voer als leiding van Tides. Ik denk dat mensen die mijn kennen weten dat ik als persoon totaal niet egoïstisch ben. Ik maak hiervoor zelf graag de analogie tussen Stanlin (leiding) en Stan (speler, stamgenoot).

Wie zeg dat ik lagere school heb gedaan :eek: Ben er nog goed uitgekomen, al zeg ik het zelf :p

Bedankt nominaties
 
Reactiescore
57
Reactiescore
5.603
Ik heb het ook gehoord idd, ik citeer: ''Die combino bakt er echt helemaal niks van, won met m'n ogen dicht''.
Hoe zit het nou?
 
Bovenaan