Spotprenten

Reactiescore
470
tenor.gif

en of dat Samir gelijk had
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zou willen dat ik nog verbaasd zou zijn.
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
449
Illegale bash!!!!!!!!!! rip Mien.
 
Reactiescore
2.878
Goh, heb je weer een van de minst waarde toevoegende spelers van Tyrant die iets van zijn hart moet.
Graag had ik het gehele Deceiver account niet zo publieke afgekraakt op het AF, maar als jij begint doe ik het met liefde.

Richting de buitenwereld komen jullie over als een sterk account, iets wat me keer op keer blijft verbazen. De enige toevoeging die jullie binnen de stam gehad hebben is namelijk zo'n 4x per week de vraag stellen "Wij zijn inactief, kan iemand een co voor ons regelen?". Iets wat ik dan ook twee maal gedaan heb, co's die daarna nog kwamen klagen omdat jullie enkel praten maar niks uitvoeren. Als er dan een beetje spirit opgewekt probeert te worden zie ik vanaf jullie account zelfs teksten als: "wij hebben ons al bewezen, het hoeft niet zo nodig meer".

Toch een redelijk aparte uitspraak voor een competitief spel. Ik joinde deze groep namelijk met de gedachte dat ze wel iets recht te zetten hadden na de teleurstelling van W73. Bij Mienmaaiers en ATL was deze gedachte overduidelijk aanwezig, maar bij Deceiver eerder het tegenovergestelde. "Hoe kunnen we een nog waardelozere prestatie neerzetten" leek eerder jullie doel voor deze wereld.

Het enige wat jullie deze wereld gedaan hebben is de boel tegenwerken. Van accounts in de start weigeren "omdat ze vroeger noob waren of er een oude stabber van 10jaar terug opzit" tot het weigeren van floaters in de stamchat die wel daadwerkelijk willen deffen. Het claimen van een immens rimgebied wat je nu nogsteeds niet opgeedeld hebt was ook weer zo'n prachtige zet waar het spelinzicht vanaf spat. Bedoel: Waarom zou je het netjes verdelen zodat op elk front edels overblijven? Dan heb ik nog niet gehad over het feit dat frontdef niet naar Der Stolz mocht, omdat Schedel wellicht nog zou gaan blitzen. Vaak gebeurd hé? Precies nooit. Is dat de enige keer? Nee natuurlijk niet! Naar Murus logde er ook een co om 7 uur, die ons vrolijk kwam verkondigen dat een vv niet nodig was want er was binnen 15 minute iemand. 10 uur, niemand te bekennen en Carlo op de vv gezet. 400 tot 600k mid-def die thuis kon blijven was het resultaat.

Dan denk je, aanvallend kunnen ze toch wel wat? Nou ik heb evenveel inzet, skill en nauwkeurigheid gezien op het gebied van aanvallen als op het gebied van vv-draaien: precies nul. Het enige wat jullie als spelers wel redelijk kunnen is account onderhoud, maar jullie doen net of jullie stuk voor stuk topspelers zijn.

Maar goed, wat verwacht je van spelers die zichzelf en elkaar ophemelen op basis van prestaties op werelden die een 5-tal jaar geleden gespeeld werden en een volledig andere, en in mijn optiek skill-lozere, speelstijl vereisen. Vraag ik een willekeurige ervaren classic speler van een recente wereld naar jullie prestatie komen ze tot de zelfde conclusie als ik hiervoor getrokken heb: prima voor accountonderhoud, niet meer dan dat.

Jullie account is een van de slechtste stamgenoten die ik de afgelopen jaren heb gehad, wellicht zelfs de slechtste. Als je het mij vraagt heb je aanzienlijk meer aan accounts als NIETTEDOEN, Valar Morghulis en Oelewapper dan aan het gehele Deceiver account en ik heb met alle ervaring.

1611160142604.png
 
Reactiescore
2.064
Volgens mijn co @Meister was de spotprent te goed voor mij doen. Hierbij een rene prent:

1611160716690.png
 
Bovenaan