Top/Flopstammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
@jojo1002 ga lekker ganzenborden ofzo, want je begrijpt totaal niets van dit spel!

Volgens mij ben je vergeten deze in je stam discord te delen, hoe wil je anders hiermee likes vangen? Beetje vreemde post dit. Komt weer totaal uit de lucht vallen en is voor geen enkele rede vatbaar.
 
Reactiescore
344
Volgens mij ben je vergeten deze in je stam discord te delen, hoe wil je anders hiermee likes vangen? Beetje vreemde post dit. Komt weer totaal uit de lucht vallen en is voor geen enkele rede vatbaar.
Inmiddels ontvangen hoor, we hebben de vraag gehad zijn bericht even te liken.
 
Reactiescore
344
Tsja en zo heeft iedereen wel bepaalde aspecten die we niet leuk vinden aan het spel en toch zitten we hier nog te spelen :biggrin:



Welke 3 stammen zou het om gaan dan volgens jou? Dan komen we misschien al iets meer tot de kern.
Aan namens waren dus aao mamba en chuchu zoals vernomen is chuchu na wave 1 naar mamba zijn stam gegaan na dat wave 2 ook de deff heeft geklapt is mamba naar aao zijn stam gegaan. Of dit allemaal voorbedachte rade is of was. Is enkel gissen. Het zou dus om de stammen nvt, ir en sc gaan waar ik op voorhand verwacht had dat dit samen zou spelen, zo niet spelen dan wel elkaar zouden helpen in tijden van nood.
Dus ook offensief zouden de 3 elkaar goed geholpen kunnen hebben voor een counter.

maar het giswerk etc is niet meer nodig, en ik wil eerlijk gezegd dit ook nu los laten dus als er vragen of opmerkingen zijn stuur maar in game iets wat je op het hart ligt.
 
Reactiescore
106
Laat eens iedereen in hun waarde?

Als je het nodig vind om op een onschuldige oneliner van mij, welke grappig bedoelt is, op deze manier reageert, ga je vanzelf wat terugkrijgen.

826acd80f94a52e26b27e1c41a6c391e.png
 
Reactiescore
290
Als da aanname is dat AAO, mamba en Train samenwerken is dan is toch wel duidelijk gebleken dat de aanname al deels klopt aangezien bij de tweede wave train naar de stam van Mamba ging en deze train hielp? Daarnaast is het toch net dat je bij een aanname geen feiten hoeft te hebben maar dat deze gebaseerd is op gevoel en dat je deze dus toch heel moeilijk kan staven door middel van feiten?
En vervolgens ging mamba naar de stam van AAO vergeet dat ook niet dit nadat de def van mamba en co ofja zijn stam ook bij train doodliep
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Aan namens waren dus aao mamba en chuchu zoals vernomen is chuchu na wave 1 naar mamba zijn stam gegaan na dat wave 2 ook de deff heeft geklapt is mamba naar aao zijn stam gegaan. Of dit allemaal voorbedachte rade is of was. Is enkel gissen. Het zou dus om de stammen nvt, ir en sc gaan waar ik op voorhand verwacht had dat dit samen zou spelen, zo niet spelen dan wel elkaar zouden helpen in tijden van nood.
Dus ook offensief zouden de 3 elkaar goed geholpen kunnen hebben voor een counter.

maar het giswerk etc is niet meer nodig, en ik wil eerlijk gezegd dit ook nu los laten dus als er vragen of opmerkingen zijn stuur maar in game iets wat je op het hart ligt.

Dit klinkt even ingewikkeld als de clusters die jullie aan het maken zijn
 
Reactiescore
786
Is niks ingewikkelds aan, dat heet dreiging wegwerken, de clusters komen later wel.

@Kyuka is iig bijna klaar met z'n cluster, als je alleen maar barbs kunt edelen.


7957b8538299b929742cfd454065b5f7.png

In je eerste zin, geef je antwoord. Namelijk dat jullie eerst de focus leggen op het wegwerken van gevaarlijke spelers en jullie zich later zullen buigen over clustervorming. Helemaal prima. Die tweede zin is dan weer overbodig en onnodig om mensen persoonlijk aan te vallen. Je hoeft niet bij elke post die je plaats kwaad rondom je heen te slaan, hoor.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Is niks ingewikkelds aan, dat heet dreiging wegwerken, de clusters komen later wel.

@Kyuka is iig bijna klaar met z'n cluster, als je alleen maar barbs kunt edelen.


7957b8538299b929742cfd454065b5f7.png

Ik hoef ze iig later niet aan mijn moraalheer af te staan ;)
 
Reactiescore
106
:eek:
In je eerste zin, geef je antwoord. Namelijk dat jullie eerst de focus leggen op het wegwerken van gevaarlijke spelers en jullie zich later zullen buigen over clustervorming. Helemaal prima. Die tweede zin is dan weer overbodig en onnodig om mensen persoonlijk aan te vallen. Je hoeft niet bij elke post die je plaats kwaad rondom je heen te slaan, hoor.

Ok sorry dan, was niet mijn bedoeling om spelers onnodig te kwetsen en te beledigen, hoop dat ie er nog overheen komt maar in het beginsel ging het om clusters, persoonlijk vind ik het nogal vroeg om daar iets over te zeggen, er kan nl ook nog geruild of gefuseerd etc. worden....snapte


oja...of afstaan
 
Reactiescore
3.457
Bovenaan