Top/Flopstammen

Reactiescore
1.383
Wat kunnen sommige mensen toch slecht tegen hun verlies zeg!, accepteer gewoon dat je eraf ben gespeeld door een 1 account en niet door 6, bovendien was er in jouw oda en odd grafieken geen pieken te zien, dus kunnen we eigenlijk wel stellen dat je nergens aan mee hebt gedaan, en iedereen in de steek hebt gelaten.
:redface::redface::redface:
 
Reactiescore
1.226
tevens de wetenschap dat er informatie naar voren is gekomen dat 1 acc gefaked is betekend dat er dus inderdaad dat de 3 stammen van mamba chuchu en aao contact onderling hebben en we dus ook tegen 3 stammen met 21 daadkrachtige spelers moeten strijden en dan elk met 1 stam die vol gedrukt zit met actievere mbs.

Tevens ook de wetenschap dat Mamba, ChuChu en AAO in 1 stam spelen op W75 en daardoor misschien contact snel gelegd is? :)

Kun je dit ook staven of zijn het aannames?
 
Reactiescore
344
Tevens ook de wetenschap dat Mamba, ChuChu en AAO in 1 stam spelen op W75 en daardoor misschien contact snel gelegd is? :)

yes dat was inderdaad de achterliggende gedachten. En naast elkaar liggen dus elkaar snel kunnen helpen. Zoals gebeurd is na wave 1 op chu.
Zaten er dus niet ver naast.

maar goed vind het ook eerlijk gezegd genoeg geweest betreft dit onderwerp..

Pugna flop of toch top. De toekomst zal het uitwijzen
 
Reactiescore
1.226
maar goed vind het ook eerlijk gezegd genoeg geweest betreft dit onderwerp..

Zou je onderstaande nog even willen uitdiepen, heb je bewijs dat er voor elk Mamba, AAO en ChuChu 6 accounts in dienst spelen van hun? Of blijft het gewoon een loos statement?

en we dus ook tegen 3 stammen met 21 daadkrachtige spelers moeten strijden en dan elk met 1 stam die vol gedrukt zit met actievere mbs.
 
Reactiescore
1.962
Zou je onderstaande nog even willen uitdiepen, heb je bewijs dat er voor elk Mamba, AAO en ChuChu 6 accounts in dienst spelen van hun? Of blijft het gewoon een loos statement?

Wij zijn geholpen met deffen door onze eigen stam waarvan 3 leden wat def hebben geleverd aan ons, daarna heeft in wave 2 Mamba ons geholpen samen met nog 2 stamgenoten.
 
Reactiescore
1.226
Wij zijn geholpen met deffen door onze eigen stam waarvan 3 leden wat def hebben geleverd aan ons, daarna heeft in wave 2 Mamba ons geholpen samen met nog 2 stamgenoten.

Misschien heb ik vroeger niet opgelet bij wiskunde, dat kan, maar als ik dit optel kom ik niet aan de 21 "daadkrachtige spelers" waar @The BIacklist het over heeft :tongue:
 
Reactiescore
344
Zou je onderstaande nog even willen uitdiepen, heb je bewijs dat er voor elk Mamba, AAO en ChuChu 6 accounts in dienst spelen van hun? Of blijft het gewoon een loos statement?

dit is gewoon een statement aangezien elke stam wel een mb of dochter stam heeft. Net zoals de ligging van de 3 genoemde spelers een vermoeden is geweest. En niet bewust op feiten. Maar de uitkomst tussen chuchu en mamba liet wel zien dat ik er niet ver naast zat.
 
Reactiescore
1.226
Maar de uitkomst tussen chuchu en mamba liet wel zien dat ik er niet ver naast zat.

Het is maar net wat je niet ver ernaast noemt. Jij praat over 21 daadkrachtige spelers waar je tegen moet strijden terwijl er maar 6 accounts geholpen hebben. 6 van de 21 goed is normaal gesproken geen voldoende.
 
Reactiescore
244
Zou je onderstaande nog even willen uitdiepen, heb je bewijs dat er voor elk Mamba, AAO en ChuChu 6 accounts in dienst spelen van hun? Of blijft het gewoon een loos statement?

Trekt natuurlijk wel bizar hard op w75 en daar werd het ook telkens ontkent dus ik snap imo wel perfect dat ze die aanname maakten.
 
Reactiescore
1.226
Trekt natuurlijk wel bizar hard op w75 en daar werd het ook telkens ontkent dus ik snap imo wel perfect dat ze die aanname maakten.

De aanname is ook prima, snap het ook wel. Maar als ik dan om iets concreets vraag wordt er niet thuis gegeven en daarnaast blijkt door de aangeleverde feiten dat de aanname ook nog eens foutief was.
 
Reactiescore
344
Het is maar net wat je niet ver ernaast noemt. Jij praat over 21 daadkrachtige spelers waar je tegen moet strijden terwijl er maar 6 accounts geholpen hebben. 6 van de 21 goed is normaal gesproken geen voldoende.
Als de vermoedens klopten, en we hadden chuchu en zijn stam niet klein gekregen. Hadden we wellicht allemaal een aanname inderdaad. Moeten strijden tegen stam mamba chu en aao. En dan kwamen we op de genoemde cijfers ;)
 
Reactiescore
244
De aanname is ook prima, snap het ook wel. Maar als ik dan om iets concreets vraag wordt er niet thuis gegeven en daarnaast blijkt door de aangeleverde feiten dat de aanname ook nog eens foutief was.

Als da aanname is dat AAO, mamba en Train samenwerken is dan is toch wel duidelijk gebleken dat de aanname al deels klopt aangezien bij de tweede wave train naar de stam van Mamba ging en deze train hielp? Daarnaast is het toch net dat je bij een aanname geen feiten hoeft te hebben maar dat deze gebaseerd is op gevoel en dat je deze dus toch heel moeilijk kan staven door middel van feiten?
 
Reactiescore
1.226
Moeten strijden tegen stam mamba chu en aao. En dan kwamen we op de genoemde cijfers

Jij had het over 21 spelers, niet over 3 stammen. Nuanceer je dan hierbij je statement omtrent 21 daadkrachtige spelers?

Daarnaast is het toch net dat je bij een aanname geen feiten hoeft te hebben maar dat deze gebaseerd is op gevoel en dat je deze dus toch heel moeilijk kan staven door middel van feiten?

Klopt zeker, hoeft ook niet. Het maakt alleen de statements wat sterker als je iets kunt onderbouwen in plaats van terug te moeten vallen op gevoel wanneer ergens om verdieping gevraagd wordt.
 
Reactiescore
244
Klopt zeker, hoeft ook niet. Het maakt alleen de statements wat sterker als je iets kunt onderbouwen in plaats van terug te moeten vallen op gevoel wanneer ergens om verdieping gevraagd wordt.

Als alle partijen in dit spelletje transparant zouden zijn dan zou dit ook het geval zijn maar ik heb weer op de harde manier geleerd dat dit niet het geval is :p
 
Reactiescore
1.226
Als alle partijen in dit spelletje transparant zouden zijn dan zou dit ook het geval zijn maar ik heb weer op de harde manier geleerd dat dit niet het geval is :p

Dan zou het hele diplomatieke karakter van het spel weg gaan. Het is juist de sport om BG's, NAP's en GAP's proberen onder de radar te houden om het verassingseffect hoog te kunnen houden. Neemt niet weg dat je dingen wel kunt onderbouwen zoals bijvoorbeeld @Exact. gedaan heeft om aan te tonen dat er 6 stammen op hem liepen. Ik wacht nog steeds op het aantonen van de 21 daadkrachtige spelers maar ik ben bang dat ik ze nooit ga zien :biggrin:
 
Reactiescore
344
Wij zijn gewoon begonnen met het idee, dit zijn wij en hier moet je het mee doen. We gaan niet onder andere stammen schuilen om vervolgens samen te komen. Wat overigens vaak gebeurd!

en de aannames van 21 spelers is dan 3 stammen met 7 spelers he :p
Stam chu stam mamba stam aao. ;)
 
Reactiescore
244
Dan zou het hele diplomatieke karakter van het spel weg gaan. Het is juist de sport om BG's, NAP's en GAP's proberen onder de radar te houden om het verassingseffect hoog te kunnen houden.

Klop zeker deels maar het steeds in de overtreffende trap gaan verneukt eerder het spel in mijn ogen en dat is wel wat er vaak gebeurd ;)
 
Reactiescore
1.226
Klop zeker deels maar het steeds in de overtreffende trap gaan verneukt eerder het spel in mijn ogen en dat is wel wat er vaak gebeurd ;)

Tsja en zo heeft iedereen wel bepaalde aspecten die we niet leuk vinden aan het spel en toch zitten we hier nog te spelen :biggrin:

en de aannames van 21 spelers is dan 3 stammen met 7 spelers he

Welke 3 stammen zou het om gaan dan volgens jou? Dan komen we misschien al iets meer tot de kern.
 
Bovenaan